PDA

View Full Version : Sean Connery Voor als we toch ons haar verliezen, er is hoop.


Haarzoeker
25 december 2003, 15:24
Hij was kaal op z'n 21e

http://www.canoe.ca/JamBond/connery.html

Desperado
26 december 2003, 20:10
Ja, het viel me op dat je in de films van Sean Connery merkt dat ie of wel, of helemaal géén haar heeft. Dat zette me aan het denken, en merkte dat ie voornamelijk haarwerken droeg. Maar dat ie al zo vroeg (z'n 21ste) kaal was, dat wist ik niet.

Maareh, volgens mij was Schwarzenegger ookal vrij vroeg kaal, aangezien hij in z'n jonge jaren duidelijk minder volle bossen haar had dan tegenwoordig. En als je ook weet dat die man zich volgespoten heeft met anabolen...

Maar als bij mij m'n kaalheid echt te ver doorzet, dan volg ik Schwarzenegger's voorbeeld: gigantisch pumpen en een haarwerk dragen. Enneh, rond m'n 50ste gewoon een Sean Connery-look nemen. :D

Maareh, voordat je echt breder of ouder uitziet, zodat kaalheid gewoon minder de nadruk krijgt, dan ben je wel een tijdje verder... :(

Haarzoeker
26 december 2003, 21:33
Desperado, jij zou dus ook wel een haarwerk overwegen. Ik heb op 21e ook aardig gepumpt en was toen een stuk breder dan nu, maar desondanks scoor ik nu toch meer vrouwen.
Hoe oud ben jij eigenlijk?

Desperado
27 december 2003, 11:50
Originally posted by Haarzoeker
Desperado, jij zou dus ook wel een haarwerk overwegen. Ik heb op 21e ook aardig gepumpt en was toen een stuk breder dan nu, maar desondanks scoor ik nu toch meer vrouwen.
Hoe oud ben jij eigenlijk?

Ik ben nu 19, en zou nu nog geen haarwerk overwegen hoor, maar tegen de tijd dat ik echt stukken kaler zal worden, dan misschien. Of misschien scheer ik dan wel mn hele hoofd kaal, dat weet ik nog niet.

Jaapie
27 december 2003, 13:38
Een goede voedingsschema en trainingsschema doet wonderen.

Desperado
27 december 2003, 16:40
Originally posted by Jaapie
Een goede voedingsschema en trainingsschema doet wonderen.
Ja, alleen het is echt superlastig om je aan zo'n schema te houden, vooral als je weer eens depressief wordt of de vitaminedrankjes op zijn. :(

Jaapie
27 december 2003, 16:42
Je moet zorgen dat je gemotiveerd blijft. Ik gebruik het hele jaar door verschillende voedingschema's en trainingschema's. Af en toe is het idd vermoeiend, maar dan stel ik gewoon nieuwe schema's samen.

Desperado
27 december 2003, 16:59
Hmz, en in je voedingschema's, hoe heb jij het gedaan met de verhouding tussen de verschillende benodigde voedingstoffen?

Zeg maar hoeveel koolhydraten, eiwitten, onverzadigde vetten, vitaminen en dergelijke, en uit welke producten je ze haalt. :)

Jaapie
27 december 2003, 17:04
40% KH 40% eiwit 20% vet.

ongeveer 3.5 gram eiwit per KG lichaamsgewicht.
vetten haal ik uit producten als lijnzaadolie etc.
eiwitten uit magere kwark, tonijn, melk, kip etc.
KH uit brinta enzo.

Desperado
27 december 2003, 17:22
Hmz, volgens mij neem jij dan wel erg veel eiwitten in... ongeveer 1 gram per 1 kg is toch voldoende? :eek:

Mijn voedingsschema was eens:

4 sneetjes volkoren brood met kaas
4 sneetjes volkoren brood met ham
1 bak muesli/cornflakes (waar ik havermout van wil maken, alleen dat spul is nogal smerig :puke: )
5 grote lepels groente
3 aardappelen
1 stuk vlees/vis/vogel
3 stuks fruit (lieft appel, banaan en sinasappel)
1 liter melk
0.5 liter kamillethee
glas vitaminedrank (100& ADH)
2 extra biergist tabletten
2 extra pakjes vitamine drank (25% ADH, 0.25 liter)



Daar zat ik eerst op... zou ik er een ei aan toevoegen? :)

Jaapie
27 december 2003, 17:27
Ja voeg er maar wat meer eiwitbronnen in :)

Desperado
27 december 2003, 17:29
Originally posted by Jaapie
Ja voeg er maar wat meer eiwitbronnen in :)
Hmz, ik krijg er honger van. :)

Retteketet
27 december 2003, 17:35
gaat dit niet wat erg ver, kwa haaruitvalbestreiding:rolleyes:

Jaapie
27 december 2003, 17:44
We hebben het over bodybuilding/fitness
toch? :D

Retteketet
27 december 2003, 17:44
ow sorry dan haha:o

Desperado
27 december 2003, 18:16
Ghehe :D



Tijd om de stoflaag weer van m'n 10kg gewichten te halen. ;)

Jaapie
27 december 2003, 18:37
Of naar de sportschool te gaan :)

Desperado
27 december 2003, 22:49
Originally posted by Jaapie
Of naar de sportschool te gaan :)
Neh, da's niks voor mij. :)

Tiuri
22 september 2004, 11:43
thread verplaatst.

jongen25
22 september 2004, 13:09
Nee, ik heb gehoord dat ie al vanaf de eerste Bond-film (Dr No) een toupet droeg! Heeft ie ook zelf toegegeven in interviews.

Haarmannetje
22 september 2004, 15:06
Eigenlijk wel raar. Lijkt me niets voor onze nuchtere Sean om haarwerken te dragen. Daar is hij veel te karakteristiek voor vind ik. Dat zouden de producenten en regisseurs hem wel hebben opgedragen :).

jongen25
22 september 2004, 15:30
Al vanaf het begin van zijn filmcarriere (The longest day, 1962?) droeg hij die toupet. Zo nuchter was ie ook weer niet. En zeg nu zelf, een kale Bond, dat zou toch wel 'anders' zijn.

Haarmannetje
22 september 2004, 15:34
Al vanaf het begin van zijn filmcarriere (The longest day, 1962?) droeg hij die toupet. Zo nuchter was ie ook weer niet. En zeg nu zelf, een kale Bond, dat zou toch wel 'anders' zijn.
Waarom? Als Ian Flemming zijn karakter zo had beschreven dat was dat gewoon zo. Bond is niet meer dan een karakter uit een geest van iemand. En verder weten we het helemaal niet van zijn nuchterheid. Ik kan me voorstellen dat een producent en/of een regisseur er wel wat druk op legt. Tja, je kunt dan principieel zijn en zeggen "dan maar geen rol," maar ja. Dan zou hij weer niet principieel zijn :).

Haarmannetje
22 september 2004, 15:45
In heel veel andere films draagt die ook een haarwerk. bv in The Hunt for Red October (1990) en The Rock (1996). Het is een rebel hoor, die Sean. ;)
Ja, maar ik zeg toch juist dat ik me kan voorstellen dat het niet zijn eigen initiatief is, maar dat van de producent en/of de regisseur :). Verder wel leuk om te weten dit. Ik vroeg me al hoe het kon dat hij bijvoorbeeld in First Knight nog aanzienelijk veel haar had, terwijl hij al veel eerder eens in een docu op televisie gewoon kaal was. Maar juist vanwege die docu heb ik het beeld van hem als de nuchtere en aardige Schot.

jongen25
22 september 2004, 19:01
Volgens mij hebben ze een redacteur van RTL Boulevard op kaalwordende celebrities gezet. Kan geen toeval meer zijn. Na La Aguilera, Britney spears, Prince William en Ashton Kurcher hadden ze gisteren hun vizier gericht op Chris Martin (zanger Coldplay). Hebben ze blijkbaar lol in.

pizzacat
22 september 2004, 19:32
Volgens mij hebben ze een redacteur van RTL Boulevard op kaalwordende celebrities gezet. Kan geen toeval meer zijn. Na La Aguilera, Britney spears, Prince William en Ashton Kurcher hadden ze gisteren hun vizier gericht op Chris Martin (zanger Coldplay). Hebben ze blijkbaar lol in.

Aston kutcher ook al?.....Waar gaat het heen met deze wereld?;)

Lucky
22 september 2004, 22:58
Volgens mij hebben ze een redacteur van RTL Boulevard op kaalwordende celebrities gezet. Kan geen toeval meer zijn. Na La Aguilera, Britney spears, Prince William en Ashton Kurcher hadden ze gisteren hun vizier gericht op Chris Martin (zanger Coldplay). Hebben ze blijkbaar lol in.Ben ik met je eens, j25. Het is allemaal een beetje flauw aan het worden. Die relnicht Verlinde zit toch altijd al af te geven op andermans uiterlijk. De ene keer is de neus te groot, de andere keer ziet die wat af aan de grote teen. Je kunt niks met die man aanvangen.

Haarmannetje
24 september 2004, 13:15
Maar wat ik dan niet snap. Zowel Verlinden als die ene jongen die er ook vaak bij zit (die met dat bruine haar, vaak in pak of colbertje en homoseksueel) zijn allebei kalend. Die laatste is al behoorlijk ver heen zelfs.

Tiuri
24 september 2004, 13:25
Maar wat ik dan niet snap. Zowel Verlinden als die ene jongen die er ook vaak bij zit (die met dat bruine haar, vaak in pak of colbertje en homoseksueel) zijn allebei kalend. Die laatste is al behoorlijk ver heen zelfs.
Die andere jongen, Peter van der Horst, is idd al ver kalend.
Albert Verlinden toch niet??? zit nog prima in z'n haar hoor!
Net zoals Beau trouwens.

Lucky
24 september 2004, 13:46
Die van der Horts mag dan ver kalend zijn, maar als het daar bij blijft dan vind ik het nogal meevallen. Ik teken ervoor.

Haarmannetje
24 september 2004, 13:50
Die andere jongen, Peter van der Horst, is idd al ver kalend.
Albert Verlinden toch niet??? zit nog prima in z'n haar hoor!
Net zoals Beau trouwens. Ja, oke, Beau wil ik niets over zeggen. Dat zit allemaal prima. Maar ik meen mij toch te herinneren dat Albert kalend is. Iemand vroeg hem eens wat buiten op straat op televisie en door de wind ging zijn haar voor wat omhoog en toen zag ik toch duidelijk inhammen hoor. Hij heeft het alleen altijd wat naar voren.

Haarmannetje
24 september 2004, 13:51
Die van der Horts mag dan ver kalend zijn, maar als het daar bij blijft dan vind ik het nogal meevallen. Ik teken ervoor. Ja, maar daar blijft het natuurlijk niet bij. Dus het is absurd dat ze kalende mensen (hoewel mij dat helemaal nog niet opgevallen is) "belachelijk maken".

peter10
24 september 2004, 14:05
Ja, maar daar blijft het natuurlijk niet bij. Dus het is absurd dat ze kalende mensen (hoewel mij dat helemaal nog niet opgevallen is) "belachelijk maken".

ja hee kom op, laten we niet gaan overdrijven, Verlinde en ter Horst mogen dan niet meer hun 16-jarige haardos hebben maar het gaat echt te ver om ze kalend te noemen. Zoals al eerder gezegd, als wij op die leeftijd dat haar hebben mogen we blij zijn.

Tiuri
24 september 2004, 14:07
ja hee kom op, laten we niet gaan overdrijven, Verlinde en ter Horst mogen dan niet meer hun 16-jarige haardos hebben maar het gaat echt te ver om ze kalend te noemen. Zoals al eerder gezegd, als wij op die leeftijd dat haar hebben mogen we blij zijn.
nou nee niet mee eens! Van der horst is echt FLINK kalend en het zou voor mij een nachtmerrie zijn zo ver te zijn.

Verlinden daarentegen is naar mijn mening helemaal niet kalend.

Haarmannetje
24 september 2004, 14:47
ja hee kom op, laten we niet gaan overdrijven, Verlinde en ter Horst mogen dan niet meer hun 16-jarige haardos hebben maar het gaat echt te ver om ze kalend te noemen. Zoals al eerder gezegd, als wij op die leeftijd dat haar hebben mogen we blij zijn. Dit slaat toch nergens op? Wat heeft leeftijd ermee te maken? Ter Horst is overduidelijk kalend. Of hij nu 18 was geweest of de leeftijd die hij nu heeft. Kalend is kalend. Natuurlijk, als je op die leeftijd nog zulk haar hebt, heel fijn uiteraard, maar dat staat er los van.

Haarmannetje
24 september 2004, 14:49
Verlinden daarentegen is naar mijn mening helemaal niet kalend. Omdat je het niet kunt zien hoe hij zijn haar draagt. Als ik mijn haar zo kort heb en ik neem hetzelfde model, zie je het bij mij ook niet. Datzelfde geldt voor bijvoorbeeld John Lennon, die hier op dit forum ook al besproken is om zijn toch vrij diepe, doch "onzichtbare" inhammen.

Lucky
24 september 2004, 15:53
Ja, maar daar blijft het natuurlijk niet bij. Dus het is absurd dat ze kalende mensen (hoewel mij dat helemaal nog niet opgevallen is) "belachelijk maken".Klopt, daarom zei ik ook "als het daar bij blijft". Wat natuurlijk weer niet het geval is. :)


ja hee kom op, laten we niet gaan overdrijven, Verlinde en ter Horst mogen dan niet meer hun 16-jarige haardos hebben maar het gaat echt te ver om ze kalend te noemen. Zoals al eerder gezegd, als wij op die leeftijd dat haar hebben mogen we blij zijn.Precies Peter.

Ik vind soms ook wel dat men hier iets te ver gaat. Als we Verlinde nu ook al kalend gaan noemen dan is het einde zoek.

Haarmannetje
24 september 2004, 15:56
Ik vind soms ook wel dat men hier iets te ver gaat. Als we Verlinde nu ook al kalend gaan noemen dan is het einde zoek. Misschien heb ik het verkeerd, maar ik kan mij niet voorstellen dat je zoiets zegt. Als iemand toch kalend is, dan is iemand kalend. Hoeveel haar hij nog in jouw ogen mag hebben. Dus moet je bijvoorbeeld eerst hele diepe inhammen of een kale kruin hebben voordat iemand kalend is? Met kalend bedoel ik dat AGA in werking getreden is en ook als is het nog in de beginfase, het is bezig en dus noem ik iemand kalend. Een vriend van mij begint nu ook al. Vooraan begint vanaf middenvoor een diagonale haarlijn naar de hoeken te ontstaan. Het is nog heel minimaal, maar al duidelijk aanwezig gezien zijn strakke haarlijntje daarvoor. Ik noem hem dus kalend.

jongen25
24 september 2004, 16:23
Meen me te herinneren dat Van der Horst in het programma er zelfs een opmerking over heeft geplaatst, iets in de trant van: 'ach, bij mij is het ook al begonnen, dat is nu eenmaal zo". Verlinde hield wijselijk (?) zijn mond.

Tiuri
24 september 2004, 21:39
Meen me te herinneren dat Van der Horst in het programma er zelfs een opmerking over heeft geplaatst, iets in de trant van: 'ach, bij mij is het ook al begonnen, dat is nu eenmaal zo". Verlinde hield wijselijk (?) zijn mond.
Kan me niet voorstellen dat die van der Horst niet al dik aan de fina of minox zit... hij is zo ijdel! hetzelfde met boszhart, die in een paar maanden heel veel haar heeft verloren, maar bij wie t nu al enige tijd niet meer verslechtert volgens mij.

Haarmannetje
24 september 2004, 22:21
Kan me niet voorstellen dat die van der Horst niet al dik aan de fina of minox zit... hij is zo ijdel! hetzelfde met boszhart, die in een paar maanden heel veel haar heeft verloren, maar bij wie t nu al enige tijd niet meer verslechtert volgens mij. Maar het kan zijn dat AGA opeens heel erg remt. Ik zie het in mijn omgeving bij mensen die absoluut niet aan de fina zijn of iets dergelijks. Sterker nog, die weten niet eens af van het bestaan van mogelijke middelen. Een oom van mij had toen hij begin 20 was al behoorlijke inhammen (kun je duidelijk zien op zijn trouwfoto bijvoorbeeld) en toen later begon het pas op zijn kruin een beetje en hij heeft nu nog steeds gewoon behoorlijk wat haar bovenop. Als je hem van voren ziet, zou je niet denken dat hij echt kalend is. Maar hij is het natuurlijk wel met zijn inhammen en zijn echte kale kruin. Maar ik bedoel maar, dan heb je het over een periode van zo'n 30 jaar.