PDA

View Full Version : vraagje aan searcher


pruikje
28 december 2003, 19:59
begrijp ik het nou goed en koop jij in amerika zelf je haarstukken ed
groeten pruikje

the searcher
5 januari 2004, 11:51
Ja Pruikje,

Ik bestel zelf mijn haarwerken in Amerika. Bij toplace om precies te zijn. Ik heb zelf een template gemaakt en aan de hand van veel zoekwerk mijn bestelling opgesteld.

Ik heb het haarwerk thuisgestuurd gekregen en in laten knippen. Het gaat om lace haarwerken (minder duurzaam dan de dikkere die je in Nederland koopt) die echt bijna onzichtbaar zijn. Ik ga binnenkort voor een tweede bestelling.

Nadelen:
- Inknipadres vinden is zeer moeilijk (eigenlijk nog steeds op zoek, maar ik overweeg om een robocutter aan te schaffen om dit probleem te omzeilen)

- Kleur aanpassen is niet makkelijk gebleken. Wanneer je naar een haarwerkzaak gaat voor het onderhoud, zorgen zij ervoor dat de kleur up to date blijft. Wanneer je zelf je haarwerken bestelt, dien je dit ook zelf te fixen. Ook dat valt niet altijd mee.

Voordelen:

- Ik heb voor 4 haarwerken incl. tapes e.d voor 1 jaar genoeg aan ongeveer 800 euro!!!!! Dit is bijna 5 keer zo goedkoop als voorheen!!!!

- Toplace is een erg betrouwbaar adres gebleken. Het is daar echt: U vraagt wij draaien, zonder problemen.

Voor tapes en lijm kun je prima terecht bij coolpiece.

Het is wel echt op je eigen benen staan, maar het scheelt je een bom duiten.

Groet The searcher