PDA

View Full Version : Meeleven


Frederique
29 december 2003, 21:30
Hoi Monique,

Jouw verhaal zou mijn verhaal kunnen zijn. Ik ben al een hele tijd niet meer op het deze website geweest met als reden dat ik me na een gezamenlijk bezoek van verschillende dames van deze site in Rotterdam me een aansteller voelde. De meiden daar aanwezig, hadden een veel ernstigere (woord?) vorm dan ik. Maar nu ik jouw verhaal lees geloof ik dat wij veel overeenkomsten hebben. Ik ben 26 jaar en ben zo'n 4 jaar geleden naar de dermatoloog geweest hij gaf mij net zoveel hoop als jou! NOT. Ik heb superdun haar (bijna kale plekjes) op mijn voorhoofd en ook een 'zwakke plek' aan de achterkant.
Ik heb nog geen haarstukje maar heb er 3 jaar geleden wel eentje laten maken. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om het toch niet te doen. In principe kan ik hem dus elk moment ophalen.....waar heb jij de jouwe laten maken? Ik in Bussum bij Hairconsultancy.
Ik kan het op dit moment opzich nog redelijk goed verbergen maar dan moet ik wel iedere ochtend een half uur voor de spiegel staan en moet het niet waaien of regenen want dan raak ik helemaal in de stress. Het begint mijn leven -weer- behoorlijk te beheersen. Ik ben er iedere dag mee bezig....

Ben benieuwd naar jou/jullie reactie!

Groetjes!

jose
6 januari 2004, 13:30
Ha die Frederique.

He jij was zo'n beetje mijn gelijke op het web (ik bedoel in haarprobleem natuurlijk), en je bent er inderdaad al kei lang niet meer opgeweest!

Ik begrijp dat je jezelf een beetje rot voelde bij mensen die volgens ons nog ergere problemen hebben, maar ik denk dat een haarweb met haarproblemen, zeker ook voor ons dunharige van belang is.

Al is het maar om de stukjes van al die geweldige mensen te lezen die "gewoon" een leven hebben met een haarwerk, terwijl het voor ons dunharige vaak effe het einde van de wereld lijkt te zijn.

Ik leef dan ook erg mee met alle mensen op het web, met inderdaad op dit moment nog minder haar dan ik, en vind het supertof dat zij hier hun ervaringen willen delen.
Ik reageer de laatste tijd niet supervaak, maar lees wel heel veel.

Laten we hopen dat iedereen ook in dit nieuwe jaar weer net zoveel te vertellen heeft!!!

groetjes,
JOSE