PDA

View Full Version : Nog een vraagje aan Pindakaas


the stig
30 december 2003, 12:28
Hoi ,Pindakaas. Een tijdje geleden zag ik bij jouw regime staan :heel veel seks. Was dat als grap bedoelt ? Uit ( heel veel )ervaring weet ik dat als er iets is dat je mega-sheddings bezorgt het wel seks is . In ieder geval bij mij wel. MY REGIME : NO SEKS !!!!!

Robert18
30 december 2003, 12:42
Ik ervaar nooit echte grote sheddings ofzo...

Maar de laatste tijd heb ik veel seks, en ik heb wel gemerkt dat m'n inhammen een heel stuk dunner zijn geworden. Ik weet niet of dit met de seks te maken heeft... zou wel heel erg klote zijn als het wel zo is.

Jaapie
30 december 2003, 12:53
Geen seks, dat is toch ziek.

pindakaas
30 december 2003, 15:46
Originally posted by the stig
Hoi ,Pindakaas. Een tijdje geleden zag ik bij jouw regime staan :heel veel seks. Was dat als grap bedoelt ? Uit ( heel veel )ervaring weet ik dat als er iets is dat je mega-sheddings bezorgt het wel seks is . In ieder geval bij mij wel. MY REGIME : NO SEKS !!!!!

Hey Stig,

"Heel veel seks" was zeker niet als grap bedoeld, maar misschien is `t niet echt iets voor je regime :) Ik merk er zelf vrij weinig van (Dunner wordend haar bij "vuur & passie-perioden" :)) Misschien dat het de duta is, die dit tegenhoud??

Who knows...

DHTkiller
30 december 2003, 17:32
Overmatig seks=veel testotosteron+5AR= een heleboel DHT (big problems dus).

Ik denk dat als je seks vermindert (1 maal per week bv), je testosteron voor een gedeelte wordt omgezet in oestrogeen. Oestrogeen beschermt je tegen AA en stimuleert zelfs haargroei.

the stig
30 december 2003, 19:22
Ik geef toe dat ik geen bewijzen kan leveren voor mijn stelling : minder seks , meer haar , maar ik ben er echt zeker van dat het hebben van seks een zeer negatieve invloed heeft op je haargroei. Ik kwam daar voor het eerst achter nadat ik 4 maanden in het ziekenhuis had gelegen . Mijn seksuele activiteit was gedurende die 4 maanden absoluut 0 .(Waarschijnlijk door grote hoeveelheid kamerende middelen).Wat mij opviel nadat ik uit het ziekenhuis kwam was, dat mijn inhammen (ter groote van 1 euro) volledig waren dichtgegroeid .Na verloop van tijd hervatte ik mijn seksleven weer en ja hoor ,daar kwamen die inhammen weer . Ben het bij gaan houden en iedere keer na seks gehad te hebben (na ongeveer 1 dag ) weer een shedding . Na dat ongeveer 1000 keer meegemaakt te hebben kom ik toch echt tot de conclusie dat seks wel degelijk slecht is voor je haargroei .Dit is slechts een advies aan iedereen , doe ermee wat je wil .

pindakaas
30 december 2003, 19:33
Originally posted by the stig
Ik kwam daar voor het eerst achter nadat ik 4 maanden in het ziekenhuis had gelegen . Mijn seksuele activiteit was gedurende die 4 maanden absoluut 0

Geen lekkere verpleegsters stig..? :D

the stig
31 december 2003, 11:09
Er zaten best wel leuke tussen ja ,maar ik ben nogal lelijk ,vandaar dat niemand me wil(de). Overigens is het zo als je seksdrang 0 is ,je de seks ook niet mist .Je mist die pas op het moment dat je horny wordt .En dat gebeurde daar dus niet . Moet nog eens vragen wat voor zooi ze allemaal in mijn lichaam hebben gespoten ....

DHTkiller
31 december 2003, 15:52
Het is wel zo dat als je een hele tijd geen seks hebt gehad, je toch een beetje een ander uiterlijk gaat krijgen. Je gaat er wel aantrekkelijker uitzien, meisjes en vrouwen gaan toch meer naar je kijken. Ik denk dat het toch met je hormonen te maken heeft, maar het is ook weer niet zo dat je meteen een volle bos haar krijgt.

Er is wel iets met seks (is natuurlijk lekker), maar je moet er toch bepaalde dingen voor inleveren (minder mooie uiterlijk, meer haarverlies en sufheid).

pindakaas
31 december 2003, 18:47
Originally posted by DHTkiller
Er is wel iets met seks (is natuurlijk lekker), maar je moet er toch bepaalde dingen voor inleveren (minder mooie uiterlijk, meer haarverlies en sufheid).

Dit is om het soort in stand te houden (niet teveel/weinig)

DHTkiller
31 december 2003, 20:24
Wat ik wel merk, is dat als je een week of meer niet geejaculeerd hebt, je een frisser/jonger gezicht krijgt (ik kan het natuurlijk ook mis hebben, misschien lijkt het wel zo). Dat minder ejaculeren heeft niets te maken met het fina/dutagebruik, dit heb ik soms, ook voordat ik 5ar-remmers gebruikte.

Een bioloog had eens een keer op een tv programma (discovery) gezegd dat de verouderingsproces bij mens en dier te maken heeft met de gave om voort te planten, klinkt ook logisch. Je genen doorgeven en sterven, zo werkt de natuur nou eenmaal.

the stig
1 januari 2004, 13:36
Helemaal mee eens , DHTkiller . Bij iedere ejaculatie ga je beetje dood ,helaas .......