PDA

View Full Version : Doe-het-zelf-MAL cursus via VAAP


Mattie
30 december 2003, 22:53
Hoi!

Ik heb met de site van toplace bekeken en ook hoe ze uitleggen hoe je zelf een mal maakt.

Nu dacht ik: dit is echt iets voor de VAAP (vereniging alopecia androgenetica patienten) of de AA club om workshops over te organiseren.

Nodig een paar experts uit die uitleggen hoe je een mal maakt. Misschien wel handig als men op elkaar kan oefenen en zo leer je misschien wel mensen uit je woonplaats kennen zodat men ook na zo een workshop elkaar kan helpen met het maken van mals, als het toch te lastig is om het zelf te doen.

Volgens mij is hier gewoon praktijkoefening nodig en ik heb een vermoeden dat er wel animo voor zou bestaan.

Ik heb het dus over een soort tupperware party - of nee- noem het een Upperware party, om ervaringen en praktische tips uit te wisselen. Is dit wat?

Justice
4 maart 2004, 14:15
Hoi Mattie,

Ben jij zelf ook lid van de VAAP en de AAPV?

Grtjs,
Justice.

Reem
9 maart 2004, 20:07
Lijkt me heel handig. Ik vind het heel moeilijk om een mal te maken. Iemand nu een goede tip?

Mattie
9 maart 2004, 22:12
hoi justice,

ja ik ben lid vd vaap.
maar ik probeer nu nog een laatste middel voor ik aan de pruik ga: finasteride. Mocht dat toch niet helpen, dan ben ik weer van de partij voor de mal.

doei!

Juul
20 maart 2004, 12:06
Hoi Mattie,

Ik lees dat je lid bent van de VAAP, hoe bevalt dat? Ben je ook van plan om naar de bijeenkomst te gaan in Breukelen op 3 april?

Groet,

Juul