PDA

View Full Version : Vrouwen en toplace


Mattie
30 december 2003, 23:17
Zijn er ook vrouwen die al ervaring hebben met Toplace?
De enige foto van een vrouw op hun site is nogal vaag.

Heeft toplace ook een dependance in Nederland?

Justice
4 maart 2004, 16:03
Hoi,

Toplace is een internet onderneming, dus de enige mogelijkheid om een haarwerk te verkrijgen is via de website. Er zijn geen overige 'dependances'

Ik vind de foto van Cindy op Toplace ook nogal vaag en je ziet voornamelijk mannen op het forum. Maar goed... een haarwerk voor een vrouw is niet wezenlijk anders als die voor een man....

Grtjs,
Justice.

Justice
24 mei 2004, 11:12
Hoi Mattie,

Hieronder vind je een foto van een vrouw met een Toplace haarwerk. Wat vind jij ervan? Ik vind het er zeer mooi en natuurlijk uitzien.

anoniem20
26 juli 2004, 14:37
Hallo!

Ik heb ff persoonlijk een mail gestuurd naar de medewerkers van Toplace om ze te vragen of ze niet wat foto's konden sturen van vrouwen met een Toplace haarwerk. Op hun website waren deze namelijk niet duidelijk te zien. Ik moet zeggen dat ze erg behulpzaam waren want na enkele dagen kreeg ik de volgende foto's toegestuurd. Ik vind het er erg natuurlijk uit zien!! Ook voor ons (vrouwen) is dit dus een goede oplossing!!

groetjes Anoniem20

Marsha
18 augustus 2004, 12:36
Toch vind ik het wel vaag dat ze geen foto's van ervoor laten zien...dan kunnen ze net zogoed gewoon een willekeurige foto van een niet kalende vrouw toesturen ja..

gr Marsha

Salvamia
21 augustus 2004, 12:39
Geloof mij,

Ook voor vrouwen maken ze mooie haarwerken er is helemaal geen enkele reden om aan de kwaliteit van TL te twijfelen, daar enkele NL klanten erg te spreken zijn over dit bedrijf.

trekdrop
21 augustus 2004, 20:44
Ik snap nog steeds niet hoe dat werkt. Bij Toplace bestel je een haarwerk, en plak die zelf op, toch? Ik zag bij de sites dat de vrouwen niet volledig kaal zijn. Plak je het haarwerk dan gewoon over je eigen haar heen?

Salvamia
22 augustus 2004, 11:41
Nee het is altijd de bedoeling dat waar het haarwerk komt te zitten, je jouw eigen haar zal moeten afscheren.

Heb je een gedeeltelijk haarwerk nodig of een volledig??

Marsha
22 augustus 2004, 13:52
Hoi,

Er zijn toch ook haarwerken waarbij ze het haar wat je nog hebt door het haarwerk heen trekken zegma..zodat je dat gewoon kunt behouden..

gr. Marsha

Salvamia
22 augustus 2004, 14:20
Nee hoor gewoon afscheren die hap, da's de eerste stap die je moet nemen maar je krijgt er echt geen spijt van hoor.