PDA

View Full Version : Vraag over Toppic


meid 25
26 januari 2010, 11:49
Hallo,

Ik vroeg me af of die shampoo van Toppic ook goed werkt?
Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik twijfel nog om het aan te schaffen net zoals die Toppic wat je op je haar kan spuiten.
Is dat nou echt niet te zien?
Nou werk ik in de gehandicapten zorg en moet ik regelmatig mensen uit bed halen samen met een mede collega,als ik dan buk enzo lijkt me dat het te zien is.

Groetjes

Hanna
26 januari 2010, 13:25
Toppik (met een "k") is geen shampoo, maar een strooipoeder, en je spuit het niet op je haar.
Als je Toppik in de goede kleur hebt gekocht en netjes op je haren hebt aangebracht, geeft dat een heel mooi effect en is niet te zien.

Georgie
3 februari 2010, 11:15
Je kunt een kleine verpakking bestellen bij

http://www.hairplus.nl/haarproducten_haarverdikking_05.htm

Bevalt het, zoek dan op Ebay o.i.d. naar goedkopere, grotere verpakkingen.

Toen ik het zelf nog gebruikte, strooide ik het lichtjes op en tussen het haar en kamde het daarna luchtig door met een hele grove kam. NIET op de hoofdhuid. Afwerken met een beetje gewone haarlak, liefst met glanseffect, want Toppik maakt het haar wel iets doffer. Dan zie je het echt niet.

wesley1982
12 februari 2010, 22:29
ik heb ook goedkoop een grote bus toppik poeder kunnen kopen aan de helft van de normale winkelprijs
het ging over 50gram toppik wat heel veel is...

ik vul er gewoon men kleinere toppik potje met bij... ik gebruik het wel enkel in het weekend eens , dus gaat zeker al bijna 1 jaar mee en is nog niet eens de helft leeg....