PDA

View Full Version : 9 flesjes Kirkland Minoxidil 5%


Ambo
3 februari 2010, 12:29
Houdbaar tot november 2011.

Doe een leuk bod en ze zijn van jou!

joeser
3 februari 2010, 17:32
Ik wil ze wel overnemen. Misschien even via pm?

Ambo
3 februari 2010, 17:52
Ik wil ze wel overnemen. Misschien even via pm?

Ik heb inmiddels al een belangstellende die zegt dat het geld onderweg is...

roloff
3 februari 2010, 18:08
Ik heb inmiddels al een belangstellende die zegt dat het geld onderweg is...

Yep, dat was ik (eurotjes zijn inderdaad al overgemaakt).

Sorry Joeser, was er - via een PBtje naar Ambo - al om 12.30 uur bij.

Gr:) Roloff
ps. Ambo, waarom verkoop de Minox eigenlijk ?

Ambo
3 februari 2010, 19:12
Yep, dat was ik (eurotjes zijn inderdaad al overgemaakt).

Sorry Joeser, was er - via een PBtje naar Ambo - al om 12.30 uur bij.

Gr:) Roloff
ps. Ambo, waarom verkoop de Minox eigenlijk ?

Heb het vorig jaar gekocht en heb het een paar weken gebruikt.

Toen vroeg ik me af waar ik mee bezig was (gezien het te verwachten minieme resultaat) en ben er mee gestopt.

roloff
3 februari 2010, 19:20
Heb het vorig jaar gekocht en heb het een paar weken gebruikt.

Toen vroeg ik me af waar ik mee bezig was (gezien het te verwachten minieme resultaat) en ben er mee gestopt.

Wedervraag is misschien waarom ik er mee start ?

Bij Gho krijg je - na je HST - iedere keer een kleine hoeveelheid Minox mee, ik gebruik het nu dus na mijn laatste HST van 24 december jl. bij Gho.

Ben een maand of 7 geleden begonnen met Perfect SP (Saw Palmetto) van www.perfectbody.nl (http://www.perfectbody.nl) (als natuurlijke DHT-blokker) en probeer nu - in combinatie met Minox (dat het miniatuariseren van de haren tegen gaat en de haarcyclus schijnt te verlengen) de boel te stabiliseren. E.e.a. in combinatie met mijn haarstamceltransplantaties bij Gho (op 23 december 2010 mijn volgende HST).

Groet:) en houdoe

Roloff

Ambo
3 februari 2010, 20:20
Wedervraag is misschien waarom ik er mee start ?

Bij Gho krijg je - na je HST - iedere keer een kleine hoeveelheid Minox mee, ik gebruik het nu dus na mijn laatste HST van 24 december jl. bij Gho.

Ben een maand of 7 geleden begonnen met Perfect SP (Saw Palmetto) van www.perfectbody.nl (http://www.perfectbody.nl) (als natuurlijke DHT-blokker) en probeer nu - in combinatie met Minox (dat het miniatuariseren van de haren tegen gaat en de haarcyclus schijnt te verlengen) de boel te stabiliseren. E.e.a. in combinatie met mijn haarstamceltransplantaties bij Gho (op 23 december 2010 mijn volgende HST).

Groet:) en houdoe

Roloff


Had ik wel meer geld kunnen vragen, aangezien je toch elk jaar sjiek naar Gho gaat... ;)

roloff
3 februari 2010, 20:42
Had ik wel meer geld kunnen vragen, aangezien je toch elk jaar sjiek naar Gho gaat... ;)

Ja grapjas, maar ik betaalde bij Gho tot op heden ook weer niet de 'hoofd'prijs.

Was al klant in 2007, 2008 en 2009 en nu wederom in 2010. Ben dus een oude klant van hem (letterlijk en figuurlijk .... zeker met mijn 54 lentes).

Gr:) Roloff