PDA

View Full Version : Gezocht: Spectral


Vane
16 maart 2010, 18:59
Beste haarwebbers,

Ik ben momenteel bijna volledig door mijn voorraad Spectral DNC heen. Ik had een week geleden een nieuwe bestelling geplaatst bij Orderminoxidil, maar heb tot heden nog niets gehoord van hen. Ik vrees dat de nieuwe flesjes pas zullen aankomen als mijn huidige volledig op is.

Mijn vraag is dan ook of iemand toevallig nog Spectral DNC op overschot heeft staan, DNC-L mag ook eventueel!

Alvast bedankt!

Ryan R
16 maart 2010, 20:18
Beste haarwebbers,

Ik ben momenteel bijna volledig door mijn voorraad Spectral DNC heen. Ik had een week geleden een nieuwe bestelling geplaatst bij Orderminoxidil, maar heb tot heden nog niets gehoord van hen. Ik vrees dat de nieuwe flesjes pas zullen aankomen als mijn huidige volledig op is.

Mijn vraag is dan ook of iemand toevallig nog Spectral DNC op overschot heeft staan, DNC-L mag ook eventueel!

Alvast bedankt!

Je moet daar niet bestellen vind ik, ik heb kleine 3 maanden geleden daar besteld en nog steeds niks van ze gehoord.

Sindsdien bestel ik bij www.cdwow.nl (http://www.cdwow.nl) al duurt dat sinds kort wel lang, eerst was het er altijd binnen 10 dagen nu 3 weken.