PDA

View Full Version : Castratie


Henk21
13 januari 2004, 22:19
Ik heb gehoord dat als je je laat Castreren je haaruitval stopt.
Klopt dit?

the stig
14 januari 2004, 11:05
Ja ,dat klopt . Castratie voor je puberteit en je zal nooit kaal worden .Castratie na je puberteit stopt het kalingsproces en er is zelfs hergroei mogelijk .Dit is afhankelijk van je haarsituatie . Of er nog leven zit in je haarwortels . Ik ben al een behoorlijke tijd bezig mezelf chemisch te laten castreren , maar vang tot nu toe bot bij mijn huisarts .Ook chirurgische castratie onderzocht ,maar in Nederland doet men er erg moeilijk over ,reageert alsof je niet goed snik bent .In Thailand (Phuket) doen ze het wel voor je ,kost ongeveer 5000 dollar. Ben al aan het sparen.....

Henk21
14 januari 2004, 14:06
Originally posted by the stig
Ja ,dat klopt . Castratie voor je puberteit en je zal nooit kaal worden .Castratie na je puberteit stopt het kalingsproces en er is zelfs hergroei mogelijk .Dit is afhankelijk van je haarsituatie . Of er nog leven zit in je haarwortels . Ik ben al een behoorlijke tijd bezig mezelf chemisch te laten castreren , maar vang tot nu toe bot bij mijn huisarts .Ook chirurgische castratie onderzocht ,maar in Nederland doet men er erg moeilijk over ,reageert alsof je niet goed snik bent .In Thailand (Phuket) doen ze het wel voor je ,kost ongeveer 5000 dollar. Ben al aan het sparen.....

Hebben er weleens mensen over nagedacht? Nee, ze halen niet je ballen weg, ze maken alleen een verstopping doormiddel van het doorsnijden en dichtmaken van een kanaal. Van buiten niks te zien..
Deze operatie schijnt zelfs ongedaan gemaakt te kunnen worden.

Ik zou het beste willen. Als ik 30 jaar ben en al 2 kinderen heb en er geen kinderwens meer zou bestaan.

the stig
14 januari 2004, 16:10
Hoi Henk21 .Ik denk dat je sterilisatie bedoeld . Bij castratie worden je testikels chirurgisch verwijderd .Van sterilisatie weet ik niet of dit ook je haarruitval stopt .

Robert18
14 januari 2004, 17:27
Stig, waarom wil je in godsnaam je ballen eraf hebben??? Ik zou nog liever morgen 100% kaal willen zijn, dan de rest van m'n leven zonder 'zaakie' rond te lopen.

the stig
14 januari 2004, 20:35
Originally posted by Robert18
Stig, waarom wil je in godsnaam je ballen eraf hebben??? Ik zou nog liever morgen 100% kaal willen zijn, dan de rest van m'n leven zonder 'zaakie' rond te lopen. Tja Robert18 , ik behoor tot de echt desperate mensen met AA . Liever dood dan kaal . Bovendien geniet ik totaal niet van seks ,(misschien komt dat doordat ik geen vriendin heb) en wil NOOIT kinderen . Een echte BDD patient ......

DHTkiller
14 januari 2004, 22:57
Dutasteride slikken is volgens mij toch effectiever dan castratie. Je testosterongehalte zal na een castratie extreem laag dalen, maar er is geen onderdrukking van 5ar2.

the stig
15 januari 2004, 10:08
DHTkiller ,misschien is het een goed idee om eens een keer je testosterongehalte na te laten meten . Ik zou wel eens willen weten hoe effectief die duta nu werkelijk is .Zelf gebruik ik proscar 2.5 .

DHTkiller
15 januari 2004, 18:56
De testosteron zal wat stijgen bij het gebruik van fina. Bij duta zal dat een stuk hoger zijn (tussen de 10% en 20% in de bloedbaan). De testosteron mag best stijgen, want de schadelijke werking van testosteron op de haarwortels is vele malen minder dan DHT. Bij een castraat is de testosterongehalte zeer laag, maar 5ar2 is nog actief (ook in de haarwortels zelf), en er kan nog steeds omzetting plaatsvinden van T naar DHT.

pindakaas
10 februari 2004, 18:58
Hair Loss Due To Over Masturbation – How to Avoid it

By Mitchell McNiff, M.D.
Reviewed By HerboLove


• MoodMax

--------------------------------------------------------------------------------

DHT is related to sex and/or masturbation. Recent advances in the treatment of male pattern baldness have reveals that hairloss in males is directly related to DHT. There can masturbation be linked to hairloss?

Recent advance in the treatment of male pattern baldness have revealed that hair loss in males is directly related to DHT and the amount in your body. It is also an understanding that the production of DHT is related to sex and/or masturbation. With that in mind, does that mean there is a link between hair loss and masturbation?

Over-masturbation or over-ejaculation converts too much testosterone into dihydrotestosterone(DHT). High levels of DHT overload the body causing baldness and possible prostate enlargement if blood circulation is poor in the prostate area. Reducing the frequency of masturbation or ejaculation will help maintain low levels of DHT and avoid hair loss.

http://www.herbolove.com/print.asp?action=article&AID=62

the stig
11 februari 2004, 09:53
Dat dacht ik dus al,ja.
Het wordt tijd dat die testikels van mij er definitief af gaan.

MY REGIME: CASTRATION:sad:

Jaapie
11 februari 2004, 12:24
Stig chilll out!
Doe normaal met je castratie, je weet niet waar je het over hebt.
Er is vast wel een andere oplossing voor je.

Robert18
11 februari 2004, 12:31
Als man zijnde kun je toch nooit castratie willen? Dat kán gewoon niet. Óf je wilt een vrouw zijn, of je moet nodig naar een psychiater. Allebei dus, eigenlijk.

the stig
11 februari 2004, 13:19
Originally posted by Jaapie
Stig chilll out!
Doe normaal met je castratie, je weet niet waar je het over hebt.
Er is vast wel een andere oplossing voor je.

Ik weet precies waar ik het over heb.Volgende week vrijdag ga ik naar een uroloog en zal ik een fysieke castratie voorstellen.Daar zal hij waarschijnlijk niet mee akkoord gaan, maar goed,een chemische ,daar heb ik ook geen bezwaar tegen.Dus als alles meezit:
NO MORE SEX FOR THE STIG!!

Hou jullie op de hoogte, groet,
The Stig....

Jaapie
11 februari 2004, 14:05
En hoe zit dat dan als je straks een leuke meid tegenkomt, je wilt kinderen etc. Dan kan dat niet. Je vergooit een mooi (gezins)leven alleen maar omdat je je haar wilt behouden. Denk daar maar eens over na. Niet om te spotten ofzo hoor, maar stig je kan beter echt langs een psychiater gaan, niet een psycholoog maar een psychiater. Probeer je alleen maar te helpen.

Robert18
11 februari 2004, 14:28
Oké, nu vind ik dit gewoon echt ziekelijk.

Je moet echt onmiddelijk naar een psychiater want nu is het gewoon helemaal foute boel.

the stig
11 februari 2004, 15:06
Originally posted by Robert18
Oké, nu vind ik dit gewoon echt ziekelijk.

Je moet echt onmiddelijk naar een psychiater want nu is het gewoon helemaal foute boel.

Ik geef toe;een fysieke castratie gaat wel erg ver.
Daarentegen zie ik een chemische castratie wel zitten.Je kunt dan gewoon stoppen wanneer je wil.
Over ziekelijk gesproken:die oversekstheid van mij is pas echt ziekelijk.
Ga maar eens naar http://www.herbolove.com dan wordt alles misschien duidelijk.

Boris
11 februari 2004, 16:41
Ik leef met je mee stig. Ook ik heb mijn geheelonthouding al na een dag verknald! :cool:

the stig
11 februari 2004, 16:45
Originally posted by Boris
Ik leef met je mee stig. Ook ik heb mijn geheelonthouding al na een dag verknald! :cool:

Ik, na het 2 weken volgehouden te hebben,heb het gisteren verknald.Daar baal ik dus als een stekker van.:sad:

Boris
11 februari 2004, 16:59
Zie het dan zo, als je het nu weer 2 weken volhoudt en zo door gaat, is dit denk ik ook wel een geschikte zelfmedicatie. 2 a 3 keer per week ejaculeren schijnt het beste voor het lichaam te zijn. :)

Boris
11 februari 2004, 17:00
dan is die castratie van jou niet nodig.

the stig
11 februari 2004, 18:10
Originally posted by Boris
Zie het dan zo, als je het nu weer 2 weken volhoudt en zo door gaat, is dit denk ik ook wel een geschikte zelfmedicatie. 2 a 3 keer per week ejaculeren schijnt het beste voor het lichaam te zijn. :)

Volgens wie?

Boris
11 februari 2004, 19:53
ik heb er in het verleden wel eens over gelezen. De connectie seks en kaalheid was voor mij destijds altijd maar een vermoeden en ben er nooit echt heel diep over gaan nadenken. Er is wel een recent brits en Italiaans onderzoek geweest dat concludeerde dat je 2 a 3 keer per week moet ejaculeren. I.v.m. stoffen die uit je lichaam moeten. Ik weet het ook niet zo exact meer, sorry the Stig:(

the stig
16 februari 2004, 14:56
Waar ik laatst nog aan dacht en nog niet vermeld heb op dit forum is dit:
Ik heb een keer een tv-uitzending gezien over transseksualiteit.Daar kwam een vrouw-mantransseksueel in voor.Die zag er opmerkelijk mannelijk uit.Hij had niet alleen een volledige baard gekregen, maar was ook compleet kaal(op de haarkrans na)geworden.Toen men aan Megens(de aanwezige arts)vroeg hoe dit kon, zei hij dat dat kwam door de mannelijke hormonen die hij had gekregen.Aangezien deze persoon nooit heeft kunnen ejaculeren,concludeer ik hieruit, dat dat dus zeker niet de enige oorzaak is voor AA.

Boris
16 februari 2004, 21:53
Oh ja dat kan ik mij ook herinerren, heel lelijk mannetje was dat geworden, maar zij was er blij mee. Ze/ hij had ook gewoon een vrouw enzo. Ehm misschien weet er iemand waarom die een kaal hoofd had. Misschien een extreme dosis DHt per injectie of per pil???

Jack
2 maart 2004, 00:30
hier even wat bijstand voor The Stig, over-masturbatie in een slechte....


http://herbolove.com/library/resource/overmas/fatal.asp

Jack
2 maart 2004, 00:44
Jaapie ik zou dat middeltje dat ze daar hebben staan maar ook op je site zetten, ik durf te wedden dat het storm loopt... met al de jonge honden hier op het forum;)

the stig
2 maart 2004, 09:27
Originally posted by Boris
Oh ja dat kan ik mij ook herinerren, heel lelijk mannetje was dat geworden, maar zij was er blij mee. Ze/ hij had ook gewoon een vrouw enzo. Ehm misschien weet er iemand waarom die een kaal hoofd had. Misschien een extreme dosis DHt per injectie of per pil???

"Het" lag volgens Megens aan de mannelijke hormonen die ze toegediend had gekregen.O.a om de baardgroei te activeren,een lagere stem te krijgen,een gespierder/mannelijker lichaam te krijgen.
Dat kaal worden,NW100 ongeveer(op de haarkrans na echt volledig kaal)was ''slechts'' een bijwerking van die mannelijke hormonen.
Hier loopt mijn theorie over teveel ejaculeren wel een beetje spaak moet ik toegeven,Zij heeft immers nooit kunnen ejaculeren,ook niet als man dus.Zou het dan toch?......

Boris
2 maart 2004, 10:32
misschien maken mannen na het ejaculeren wel weer meer mannelijke hormonen aan en uiteindelijk ook meer DHT. Misschien kreeg dat man/wijf wel DHT ingespoten en ja dat gaat je dan niet in je koude kleren zitten

Haarmannetje
6 maart 2004, 10:47
Stig, met alle respect, maar je bent echt verkeerd bezig zo. Is je haar je zoveel waard, dat je over wilt gaan tot "ontmannelijking"? Wat wil je vervolgens met dat haar gaan doen? Vrouwen scoren en ze dan als punt je bij paaltje (;)) komt gaan vertellen dat het paaltje niet meer zijn werk kan doen?

the stig
6 maart 2004, 13:32
Originally posted by Haarmannetje
Stig, met alle respect, maar je bent echt verkeerd bezig zo. Is je haar je zoveel waard, dat je over wilt gaan tot "ontmannelijking"? Wat wil je vervolgens met dat haar gaan doen? Vrouwen scoren en ze dan als punt je bij paaltje (;)) komt gaan vertellen dat het paaltje niet meer zijn werk kan doen?

Ik wil een chemische castratie laten uitvoeren in de hoop dat dat hergroei zal bewerkstelligen.
Als het goed is zal fina/duta die hergroei behouden en kan ik stoppen met die che. cast.

Boris
6 maart 2004, 18:38
Ja maar stig welke regime gebruik jij dan nu eigenlijk?

the stig
6 maart 2004, 21:42
Fina,priorin,vitamine b complex en probeer sex zo veel mogelijk te vermijden.(let op: probeer.....)

Tiuri
21 mei 2006, 14:40
http://www.keratin.com/ac/baldnessbiology/baldnessbiochemistry/515baldnessbiochemistryreference.shtml

Effect of castration in adolescent and young adult males upon further changes in the proportion of bare and hairy scalp.

Hamilton JB. J Clin Endocrinol metab 1960; 20:1309-1315.

A study of 21 adolescent and young adult males, before castration and for eight to eighteen years afterwards, showed that after orchiectomy there was no development of male pattern baldness (MPB) nor of any grossly recognizable denudation of the scalp. There was no expansion of bald areas in existence at the time of castration. At the end of the study the eunuchs, compared with intact males of similar age, exhibited a significantly lower incidence of MPB (P=.01) and had no further loss of coarse hairs in the pattern that in most males results in recession of the frontal hairline (P<.01). After castration, no increase in the number of coarse hairs was detected in bald or sparsely-haired areas of the frontal hairline. It is concluded that the remedial value of drastic reduction in androgenic stimulation is probably nil with regard to return of coarse hairs which have been lost along the frontal hairline in young men. In 3 men with baldness of the crown of the head at the time of orchiectomy, a limited increase in the number of coarse hairs occurred after the operation in 1 but not in the others. Further study is required to ascertain the potential for partial regrowth of coarse hairs in subjects with late-appearing forms of MPB involving the dorsum of the head.

another
22 mei 2006, 01:35
oke...de reden voor velen hier is waarschijnlijk stoppen met kalen, zodat men aantrekkelijker is (grotere voortplantingskans?). als je zakie er dan niet meer is...zit je dan niet in een vicieuze cirkel? (ow...dit bericht is 2 jaar oud ;P)

ray
22 mei 2006, 01:45
pfff, dit is toch wel heel erg.

zonder haar valt te leven maar me laten castreren gaat me wel heel ver.
liever kaal en lekker knallen dan behaard en geen sex.

zelfs sex of mastrubatie minderen/niet doen omdat het slecht voor je haar is :confused:

ik kan niet eens stoppen met sex omdat ik anders "blauwe ballen" krijg.

DHTkiller
22 mei 2006, 21:54
Ik heb nog wat oude posts gevonden op hairsite waar heftige discussie 's worden gevoerd tussen de ''haarkoning'' Bryan Shelton en een poster met een nickname ''calibus''. Het ging om de hoeveelheid DHT in het bloed van een castraat en een niet-castraat aan de duta.

Het zijn oude posts, maar zeker nog wel nuttig!!

http://www.hairsite7.com/m609dutas31/_disc609/00000064.htm

http://www.hairsite7.com/m609dutas31/_disc609/00000067.htm

http://www.hairsite7.com/m609dutas31/_disc609/00000086.htm

Hoewel Bryan Shelton een ware deskundige is op het gebied van haaruitval, heeft hij het toch mis bij een aantal zaken. Na een castratie daalt de hoeveelheid testosteron, maar niet volledig. De bijnieren oa zijn ook in staat om testosteron aan te maken + zwakkere androgenen die alsnog kunnen converteren naar testosteron. Aangezien bij een castraat 5-ar nog steeds actief is (uitgaande dat hij natuurlijk geen 5-ar remmer gebruikt), kan de aangegeven 40% serum-DHT in de post heel goed kloppen. De hoeveelheid serum-DHT bij een dutagebruiker bedraagt maar 6% na een half jaar gebruik en dat is nogal een verschil.

Dus het mannelijke geslachtsdeel en hoofdhaar kunnen wel degelijk samen.

vrosjnivosj
22 mei 2006, 22:08
Dus het mannelijke geslachtsdeel en hoofdhaar kunnen wel degelijk samen.
Als je geen bijwerkingen krijgt van DHT remmers...;)

Guoy
23 mei 2006, 01:29
Misschien een domme vraag, maar is castratie niet alleen dat je geen (vruchtbaar) zaad meer produceert? Of krijg je hem ook niet meer overeind en spuit hij niets meer? :confused: Wat The Stig 2 jaar geleden riep vond ik ook wel wat ver gaan, maar als je toch geen kinderen meer wilt zou het mij niet veel uitmaken om inhoudsloos zaad te produceren. :)

flappie
23 mei 2006, 01:38
Castratie houdt volgens mij in: doei doei balletjes. Ik heb ze liever nog tussen me benen bungelen :P

ray
23 mei 2006, 02:09
Misschien een domme vraag, maar is castratie niet alleen dat je geen (vruchtbaar) zaad meer produceert? Of krijg je hem ook niet meer overeind en spuit hij niets meer? :confused: Wat The Stig 2 jaar geleden riep vond ik ook wel wat ver gaan, maar als je toch geen kinderen meer wilt zou het mij niet veel uitmaken om inhoudsloos zaad te produceren. :)

sterilliseren= de zaadleiders worden doorgesneden. als je klaarkomt spuit je alleen nog mannelijk glijmiddel zonder zaad. je blijft 100% man alleen je kunt geen kinderen meer maken. je blijft wel hormonen aanmaken dus het heeft geen enkel effect op kaalwordingsproces

castratie= het compleet verwijderen van de ballen.
dat betekend dus dat je geen sex meer kunt hebben met je penis, niet meer klaarkomen, geen kindjes maar ook geen hormonen die haaruitval veroorzaken.
je zult kunnen zingen als een engel maar als er een vrouwelijke fan komt die een beurtje wil dan heb jij pech :rolleyes:

kas
23 mei 2006, 11:28
Na een castratie daalt de hoeveelheid testosteron, maar niet volledig. De bijnieren oa zijn ook in staat om testosteron aan te maken + zwakkere androgenen die alsnog kunnen converteren naar testosteron.

-----------------------
Vrouwen hebben geen ballen, althans niet tussen hun benen. Toch kunnen ze last hebben van aga...
Bij vrouwen wordt een kleine hoeveelheid testosteron aangemaakt in de bijnieren... dit kan toch ook weldegelijk zorgen voor aga. Volgens mij heeft in dit kader castratie daarom slechts een remmende invloed maar kan dit het proces van aga niet helemaal stoppen.

Kitty

vrosjnivosj
23 mei 2006, 18:27
En castratie zorgt voor minder spieren wie wil er nu minder spieren hebben, kun je even een mak lammetje worden die slapper,coitusloos en met haar worden.

DHTkiller
23 mei 2006, 19:26
Vrouwen hebben geen ballen, althans niet tussen hun benen. Toch kunnen ze last hebben van aga...
Bij vrouwen wordt een kleine hoeveelheid testosteron aangemaakt in de bijnieren... dit kan toch ook weldegelijk zorgen voor aga. Volgens mij heeft in dit kader castratie daarom slechts een remmende invloed maar kan dit het proces van aga niet helemaal stoppen.Bij mannen zorgt een drastische afname van testosteron, dmv castratie, een halt bij mpb. Echter, de hoeveelheid testosteron in het bloed en weefsel is dan behoorlijk laag. Maar ondanks die lage testosteron-gehalte, is 5 ar nog steeds actief en kan alsnog DHT vormen. De hoeveelheid DHT die dan geproduceerd wordt, is echter wel laag (waarschijnlijk lager dan bij fina-gebruikers) zodat mpb niet verder zal vorderen.

Er zijn ook mannen met een genetische 5 ar deficientie. Het enzym 5 ar type II ontbreekt volledig bij deze mannen en ontwikkelen daarom ook nooit mpb. Wat wij fina- en dutaslikkers doen, is dus die deficentie nabootsen omdat mannelijke kaalheid verbonden is met 5 ar type II en misschien ook de type I en NIET met testosteron alleen.

Ik weet niet hoe dat bij vrouwen zit, hoe dat hele AGA mechanisme wordt geactiveerd. Wel heb ik gelezen dat niet alleen DHT, maar vooral androstenedione en DHEA bij vrouwen AGA kunnen ontwikkelen. Dat zou mogelijk de reden kunnen zijn waarom 5 ar remmers bij vrouwen niet aanslaan.

Super Cow
25 mei 2006, 13:50
Ook bij castratie, als het nu chemisch of echt is, zorgen nog voor meer problemen dan baten Dit kan er gebeuren:

-Kans op osteoporose is zeer groot vooral voor 25e levensjaar
-Kans op depressie is zeer groot
-Verminderde libido
-Veranderingen in de huid
-Borst/tepel groei
-Minder lichaamshaar en verdunner
-Minder gezichtshaar
-spierverlies
-Gewichts toename
-Verlies van energie
-Geestelijke veranderingen
-Minder agressie

Dus om castratie te overwegen voor alleen haarproblem zou ik dus echt niet doen.

Haarmannetje
25 mei 2006, 16:08
En castratie zorgt voor minder spieren wie wil er nu minder spieren hebben, kun je even een mak lammetje worden die slapper,coitusloos en met haar worden.
Het is dan ook niet meer zo dat we tegenwoordig veel spieren nodig hebben om ons van overleven te verzekeren :rolleyes:.

Het interesseert mij in ieder geval geen ene moer om niet gespierd te zijn.

Haarmannetje
25 mei 2006, 16:11
...maar als er een vrouwelijke fan komt die een beurtje wil dan heb jij pech :rolleyes:
Uiteraard, maar je moet niet vergeten dat in dat geval ook de seksuele lustgevoelens verdwenen zullen zijn, dus wat zou het dan uitmaken :)?

Kniekous
5 november 2006, 00:08
Leuke gedachte, ik vremoed zelf (kijkend naar familie, de enig van ooms die wat kaalt is mijn vader) dat ik rond mijn vijftigste wat uitdun... je dan laten castreren, als je al kinderen hebt, is niet zo erg. Maar naderzijds, als je vijftig bent en wat kalend word..... Who cares?

Dit doen op je 20e is bizar....

floberken
8 november 2006, 13:39
bij mijn vader heeft het altans niet gewerkt :P is al 17 jaar chirurgisch gesteriliseerd zoals hij dat zegt
en is kaal frontaal en op de kruin enkel nog hier en daar wat haartjes

kvindt de gedachte ook echt pijnlijk ook al is het dat niet toch maar viezig
kan begrijpen dat mijn vader dat gedaan heeft omdat hij al 3 kinderen had toen maar voor je haar alleen?? daar zouk toch zeker voor iets anders opteren

ray
8 november 2006, 15:51
bij mijn vader heeft het altans niet gewerkt :P is al 17 jaar chirurgisch gesteriliseerd zoals hij dat zegt
en is kaal frontaal en op de kruin enkel nog hier en daar wat haartjes

kvindt de gedachte ook echt pijnlijk ook al is het dat niet toch maar viezig
kan begrijpen dat mijn vader dat gedaan heeft omdat hij al 3 kinderen had toen maar voor je haar alleen?? daar zouk toch zeker voor iets anders opteren

sterrilisatie en castratie zijn heel verschillend

sterrilisatie is preventief tegen het verwekken van kinderen.
de zaadleiders worden eenvoudigweg doorgeknipt en afgebonden.
in uiterste gevallen kunnen die zaadleiders weer verbonden worden en is het in sommige gevallen mogelijk om weer kinderen te krijgen (als je dat wil als je er al drie hebt ;)).

bij castratie heb je de chemische variant en de chirurgische variant en ook nog de pedo variant (dat is met twee bakstenen).

chemisch is zolang je het middel slikt en chrirurgisch is dat de ballen echt weggesneden worden.
als je ballen weg zijn maak je geen hormonen meer aan, geen kids, geen sexuele gevoelens en je word een beetje vrouw en ook geen hormonen meer die zorgen dat je haarzakjes afsterven.

castreren is echt het meest idiote dat je als gezond mens kan doen of je moet graag operazanger(es) willen worden en een afkeer hebben van sex

Donny
8 november 2006, 20:13
Hoi,

Las het castratieverhaal van Stig en kreeg er koude rillingen van! Weet iemand of ie dat gedaan heeft of hoe het met hem is? Hij klonk nogal depressief over zijn problemen namelijk..

Donny, die liever kaal is dan geen man meer.

ray
8 november 2006, 21:05
Hoi,

Las het castratieverhaal van Stig en kreeg er koude rillingen van! Weet iemand of ie dat gedaan heeft of hoe het met hem is? Hij klonk nogal depressief over zijn problemen namelijk..

Donny, die liever kaal is dan geen man meer.

idd die post is echt te erg:


Ja ,dat klopt . Castratie voor je puberteit en je zal nooit kaal worden .Castratie na je puberteit stopt het kalingsproces en er is zelfs hergroei mogelijk .Dit is afhankelijk van je haarsituatie . Of er nog leven zit in je haarwortels . Ik ben al een behoorlijke tijd bezig mezelf chemisch te laten castreren , maar vang tot nu toe bot bij mijn huisarts .Ook chirurgische castratie onderzocht ,maar in Nederland doet men er erg moeilijk over ,reageert alsof je niet goed snik bent .In Thailand (Phuket) doen ze het wel voor je ,kost ongeveer 5000 dollar. Ben al aan het sparen.....


hoop niet dat hij het gedaan heeft, want het lijkt me dat hij dan na een paar maand als hij niet meer opgewonden kan raken van een vrouw helemaal depressief wordt.

ach, als het echt te erg word dan moet je je kop gewoon kaal scheren of een mooi haarwerk nemen.

pauLo
29 juli 2018, 08:53
Ja ,dat klopt . Castratie voor je puberteit en je zal nooit kaal worden .Castratie na je puberteit stopt het kalingsproces en er is zelfs hergroei mogelijk .Dit is afhankelijk van je haarsituatie . Of er nog leven zit in je haarwortels . Ik ben al een behoorlijke tijd bezig mezelf chemisch te laten castreren , maar vang tot nu toe bot bij mijn huisarts .Ook chirurgische castratie onderzocht ,maar in Nederland doet men er erg moeilijk over ,reageert alsof je niet goed snik bent .In Thailand (Phuket) doen ze het wel voor je ,kost ongeveer 5000 dollar. Ben al aan het sparen.....
Ok ..na castratie daalt de behoefte aan sex en een erectie wordt onmogelijk....Op een bepaalde leeftijd kan het sommige mannen niet veel schelen en houden ze liever een kop met haar. Sex is overrated anyway.....Ik heb liever goeie dope...mannen die gewend zijn alleen te wonen zal het een zorg wezen dat hun ballen weg zijn. Voor mannen in een relatie is het een heel ander verhaal. In dat geval heeft de partner noch een duitje in de zak te doen...Ik vraag me alleen af hoe gasten als Bowie en Jagger het presteerden om steeds voller haar te krijgen ,terwijl ze geen pruiken droegen (dragen) De gebruikelijke haartransplantatie is nogal minimaal .met wat haar van het achterhoofd te verwijderen , terwijl je dan weer dunner haar krijgt , wat dan weer opvalt als je halflang haar hebt.
Wat een interessante oplossing zou zijn als de volledige baardhuid gebruikt werd voor transplantatie....Dan heb je gegarandeerd een kop met vol haar. ......en ben je verlost van (onderkin)scheren......

pauLo
29 juli 2018, 09:02
Ok ..na castratie daalt de behoefte aan sex en een erectie wordt onmogelijk....Op een bepaalde leeftijd kan het sommige mannen niet veel schelen en houden ze liever een kop met haar. Sex is overrated anyway.....Ik heb liever goeie dope...mannen die gewend zijn alleen te wonen zal het een zorg wezen dat hun ballen weg zijn. Voor mannen in een relatie is het een heel ander verhaal. In dat geval heeft de partner noch een duitje in de zak te doen...Ik vraag me alleen af hoe gasten als Bowie en Jagger het presteerden om steeds voller haar te krijgen ,terwijl ze geen pruiken droegen (dragen) De gebruikelijke haartransplantatie is nogal minimaal .met wat haar van het achterhoofd te verwijderen , terwijl je dan weer dunner haar krijgt , wat dan weer opvalt als je halflang haar hebt.
Wat een interessante oplossing zou zijn als de volledige baardhuid gebruikt werd voor transplantatie....Dan heb je gegarandeerd een kop met vol haar. ......en ben je verlost van (onderkin)scheren......
Bytheway.....Bijwerkingen chemische castratie :
Als het testosteron op lange termijn wegvalt, kan het allerlei bijwerkingen geven. Naast het verlies van lichaamshaar, (behalve gezichts haar)kan het ook leiden tot bloedarmoede omdat de aanmaak van bloedcellen verstoord raakt. Ook krijgt de man meer lichaamsvet dat zich op vrouwelijke wijze op het lichaam verdeelt: minder op de buik, maar meer op de heupen en lichte borstvorming. Daarnaast is de kans op het ontwikkelen van suikerziekte groter.
Nou.......dat lijkt toch niet zo'n aantrekkelijke optie.....