PDA

View Full Version : Update


bverotti
14 januari 2004, 10:18
Voor diegene die interesse hebben : ik heb enkele nieuwe foto's geplaatst op mijn website.
http://users.pandora.be/bverotti/ht2/

Roland
15 januari 2004, 15:43
De nieuwe jorn...

Mr.Luigi
15 januari 2004, 18:12
Hij komt er tenminste wel eerlijk voor uit......

Francis
17 januari 2004, 01:12
Originally posted by Roland
De nieuwe jorn...
Nee, vind ik niet...
Vind het zelfs interessant om iemand als bverotti op het forum te hebben - vermits hij nu nauw samenwerkt met die dokter, kan hij misschien ons beter consulteren over allerlei zaken wat we anders als "leek" (nou ja) nooit zouden kunnen weten...

Roland
18 januari 2004, 22:17
Ja nou ja, misschien wel wat té sarcastisch ja. Maar vooralsnog blijf ik erbij dat je door enkel eigen haren aboluut geen goeie dichtheid kunt creëren. En dat ik liever niet hoor dat iemand zegt dat dat wél zo is..vooral niet als diegene in dienst is van een haartransplantatie-kliniek.

Grt,

Roland

Henk
18 januari 2004, 22:34
Ik herken dat Roland. Het lijkt me wel een aardige gozer die
bverotti daar gaat het niet om, maar ik vindt het wel toevallig dat
de enige positieve ervaringen van mensen komen die op één of andere manier betrokken zijn bij een ht kliniek. Als er financieel
gewin om de hoek komt kijken is de objectiviteit meestal snel verdwenen. Maar gelukkig slaat hij (nog) niet zo door als Jorn.

Mathijs
19 januari 2004, 21:53
Jorn is echt een enorme sukkel!

Roland
19 januari 2004, 23:15
Tuurlijk isdat zo Henk. En al die chirurgen warenop het eerste gezicht toch zo'n 'aardige kerels'? Komop, ga mij nou niet vertellen dat aardigheid alles goedmaakt, wat ze foutdoen. Het is en blijft een lugubere stinkende business. En daar blijf ik bij..Hoe aardig iemand ook is. En die foto's..Nou, als je d'r eerlijk voor uit wil komen dat je zoiets hebt laten doen, best..Maar IEDEREEN kan zien(van dichtbij dan, in zonlicht) dat je aan je kop hebt laten sleutelen. Bam..Into your face mister promo, maar het is wel the truth, en de enige..

Jaapie
19 januari 2004, 23:24
Jongens, bverotti behandelt jullie met respect. Laat dat ook wederzijds zijn, en kom niet met uitspraken als de nieuwe Jorn.

Henk
20 januari 2004, 20:46
Originally posted by Jaapie
Jongens, bverotti behandelt jullie met respect. Laat dat ook wederzijds zijn, en kom niet met uitspraken als de nieuwe Jorn.

Dat ben ik met jou eens Jaapie, maar dat jij hier zo op reageert verbaasd me, http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=1773&perpage=15&pagenumber=2
Of voel je jezelf een beetje aangesproken, want jouw postings van de laatste tijd lijken meer op een reclamezuil, dan op een normale posting.

Jaapie
20 januari 2004, 21:06
Nee kijk, bverotti lijkt me een aardige kerel en komt met goede bedoelingen. Hij lijkt me niet zoals Jorn.... daarom maakte ik die opmerking.
Reclamezuil? Hehe.. ik geef alsnog advies en info over andere medicijnen en middelen die ikzelf niet verkoop. Ik ben hier om informatie te delen en kennis op te doen, natuurlijk maak ik wel een beetje reclame maar grotendeels is dat gewoon info hoor..

bverotti
9 februari 2004, 18:50
Ik heb verleden weekend een paar nieuwe foto's geplaatst op mijn website. Ik denk dat alle getransplanteerde haren nu volgroeid zijn en er slechts weinig of geen verbetering zal zijn.

Goed nieuws : Het project om een "FUE only" kliniek op te starten krijgt stilletjesaan vorm. Verwacht geen opening voor December, het zou ook begin volgend jaar kunnen zijn.
Het is de bedoeling om FUE aan te bieden aan een prijs die heel dicht bij gangbare strip prijzen zal liggen. Daarmee zal dan 1 van de laatste obstakels vallen waarom mensen zich nog laten 'strippen'.

Slukes