PDA

View Full Version : Wat werkt nu ECHT om haar sneller te laten groeien?

Jaylin
11 mei 2010, 14:01
Hallo,ik lees al een tijdje mee en nu ook maar eens aangemeld.

Wat werkt nu echt om je haar sneller te laten groeien?
Ik heb al wat dingen uitgeprobeert zoals Fast hair van Nisim
Eerste maand groeide het gewoon 1.25 2de maand 1.40 maar ja...die 1.5 mm...is niet veel! Kan ook wel dat je haar de ene maand net die 1mm sneller groeit...Mijn haar is geverft als dat niet zo was had ik er denk ik werkelijk in gelooft dat die shampoo werkelijk je haar sneller zal doen groeien en had ik wel gedacht nou!! dat is wel 5cm langer in 2 maanden! Nou niet dus...

Verder gebruik ik sins 2 maand 3000mg msm
1000 mg vit c
En vitamine b complex

Ook heb ik vrij dun haar hiervoor ben ik extra ook nog eens van Nivea Q10 haartonic gaan gebruiken...

Iemand tips wat werkelijk wat zal doen?

Voor de mensen vanwie door het gebruik van msm echt het haar sneller ging groeien,Na hoeveel maanden ging het echt werken?

En voor mensen die ook dun haar hebben,welke shampoo werkte het haar dikker uit te laten zien?

Hanna
11 mei 2010, 15:35
Haren hebben een groeicyclus. Waarom zou je ze sneller willen laten groeien? Dan komen ze eerder in de uitvalfase.

Strider
11 mei 2010, 20:59
Haren hebben een groeicyclus. Waarom zou je ze sneller willen laten groeien? Dan komen ze eerder in de uitvalfase.

Ik geloof niet dat je je haargroei op een natuurlijke manier zodanig kunt boosten dat het eerder in de uitvalfase komt.

Ik geloof meer in het optimaliseren van je haargroei.

wesley1982
12 mei 2010, 06:08
msm zou schijnbaar de haren eveneens in de groeifaze houden.... niet eeuwig maar een 20% langer...
dus ik denk dat iedereen wel baat heeft bij msm te slikken :cool:
eventueel je msm dosis boosten naar 5000mg en dit innemen samen met vitamine c (dit verhoogd de opname in het lichaam)

Jaylin
13 mei 2010, 15:08
Bedankt voor de reacties!

Nee ik geloof ook niet dat je het sneller in een uitvalvasse kunt laten komen...Eerder dat je haar sneller groeit in een bepaalde fase...

Maar dat heb ik nou zelf ook nog niet ondervonden dat het werkelijk ook echt kan...

Maar misschien idd een idee de msm dan wat op te hogen,en de vitamine c nam ik al extra voor die betere opname,dat had ik de tijd dat ik hier mee las al zien staan dat wesley dat haar neergezet en dacht toen nou laat ik het eens proberen! Maar misschien dat ik het nog even wat langer de tijd moet geven! En anders toch het lange gedult!

martindeman
18 mei 2010, 13:04
hey waar kan ik voor een schappelijke prijs msn halen. De haarformule van de hema is hier niet meer te krijgen!

Jaylin
18 mei 2010, 13:41
hey waar kan ik voor een schappelijke prijs msn halen. De haarformule van de hema is hier niet meer te krijgen!

msm kan je hallen bij de hema 3.95 voor 60 stuks
De tuinen verkoopt ze ook voor 14 euro 120 stuks
Ook de apotheek verkoopt het.

wesley1982
18 mei 2010, 17:24
aan dosis van 5200mg per dag doe je amper 17 dagen met zo een potje van 120 caps msm...

ik denk dat de poederpotten langer meegaan , welke 500gr msm bevatten per doos en 36 euro kosten bij gezondheidaanhuis.nl

daarmee doe je 100 dagen aan 5000mg elke dag...

Strider
18 mei 2010, 19:18
True maar om nu elke dag te klooien met MSM poeder, no thanks eerlijk gezegd.

Ik ga nu weer starten met 1500mg per dag, kijken of het enig effect op mijn eczeem heeft.

wesley1982
18 mei 2010, 19:20
klooien is het zeker niet hoor , 2 erg volle koffielepels = 5000mg
heb het eens gewogen met mijn superfijn weegschaaltje....
gewoon even laten oplossen in fruitsap en doorslikken met extra pilletje vitamine c , heel simpel en snel klaar :P

Buuffie
19 mei 2010, 17:53
Omdat ik vanwege mn eigen haaruitval op onderzoek uit ben o.a. middels google, kom je soms wel eens wat tegen. Vandaag iets over aminozuren.

Werkelijk geen flauw idee of het inderdaad werkt, maar het klinkt plausibel en het is geen chemisch spul. Ik ga het in ieder geval nog eens nader bekijken.

http://www.haaruitval-stoppen.nl/

http://www.aminozuur.com/het-belang-van-aminozuren/anti-aging.html#haar

http://www.juvel-5.nl/haardirect.html

Heeft iemand hier (positieve en/of negatieve) ervaring mee?

Groetjes,
Buuffie.

Fallen Dreams
19 mei 2010, 19:08
Eet je wel gezond? Je kan natuurlijk wel multi vitamine slikken, maar gezonde voeding werkt veel beter. (Daarnaast kan het geen kwaad natuurlijk :rolleyes:) Maar verder schijnt soja te werken? En noten. In ieder geval, van wat ik gelezen heb.

Mr Jeuk
20 mei 2010, 11:01
Re: Vitamine B pillen.

Dundee
21 mei 2010, 01:42
MSM: een onzinsupplement met fans :

http://www.ergogenics.org/msm.html

AnthonieH
21 mei 2010, 05:17
MSM: een onzinsupplement met fans :

http://www.ergogenics.org/msm.html Dit gaat over MSM als wondermiddel tegen suikerziekte, hooikoorts en Alzheimer. Of het ook onzin is als middel om je haar sterker te laten groeien volgt er niet direct uit.

Al is de bewering dat maar 1% van de zwavel in MSM door het lichaam benut kan worden wel zorgelijk. Maar dat is dan weer een conclusie van een onderzoek uit 1986 met marmotten, niet met mensen ;)