PDA

View Full Version : Voorproefje van m'n nieuwe webshop


Jaapie
18 januari 2004, 16:37
Wat vinden jullie van deze stijl? Ik heb alleen ff de header genomen als voorbeeld. Wat zouden jullie graag willen zien op mijn website?

pindakaas
18 januari 2004, 17:59
Originally posted by Jaapie
Wat zouden jullie graag willen zien op mijn website?

Leuke Vrouwen!! :P

Jaapie
18 januari 2004, 18:35
:D HairMedica promo-girls :D

Juul
19 januari 2004, 22:40
Hoi Jaapie,

Ik vind het er goed uitzien: mooie vormgeving en de kleurstelling komt betrouwbaar over. Ik zou alleen voor het woord "products" een kleine letter kiezen.
Succes ermee.

Groet,

Juul

Johnny
25 maart 2004, 19:23
Jaapie, neem jij ook nog andere productenop in je assortiment? Ik denk dan bijvoorbeeld aan RU, daar schijnen wel goede resultaten mee bereikt te worden. Finasteride en duta zal ook wel handig zijn, maar dat zal juridisch wel niet mogelijk zijn in Nederland.

Jaapie
25 maart 2004, 20:03
RU schijnt behoorlijk tegen te vallen. 1 op de 10 gebruikers ofzo haalt er goede resultaten mee, de rest ondervind veel bijwerkingen.
Wat betreft duta en fina, dat is helaas (nog) niet mogelijk in Nederland. Over 2 maanden verhuis ik naar Miami voor een jaar, daar mag het wel verkocht worden als het goed is. Ik kan ook zorgen dat het rechtstreeks vanuit de apotheek (thailand, canada etc.) naar jullie opgestuurd wordt. Ik moet het allemaal nog ff doornemen.