PDA

View Full Version : reaktie aan mattie


marcel vermaat
21 januari 2004, 11:51
Hallo mevr. Mattie

Ik schrok van de reactie die U geeft over ons bedrijf, met name de reactie die U geeft over het gevoel dat u had over de hoeveelheid haar.

Dit kan altijd uitgedund worden en er is de eerste keer altijd een periode nodig van enkele weken om aan de toegevoegde haren te wennen.

De dunne haardos die u heeft is ook geleidelijk gegaan, en voordat u de stap maakte om een haarwerk te nemen heeft u waarschijnlijk veel verdriet gehad, dit begrijp ik best en de verwachtingen zijn ook altijd zeer hoog en de spanning als de mensen bij ons komen om de haartoevoeging op te zetten is aanzienlijk.

Het zou ook mogelijk moeten zijn dat het haarwerk ook langzaam zou moeten kunnen aangroeien i.p.v. in een of twee keer een normale bos haar terug te hebben.
Dit kan natuurlijk wel, maar dit is dan wel erg kostbaar om iedere 6 weken een nieuw haarwerk te kopen, wat iedere keer iets dikker is, maar je weet nooit wat iemand er voor over heeft en deze mensen hebben wij ook die dat op deze manier hebben gedaan.
met 3 haarstukjes die steeds dikker en groter werden, eerst begonnen we met de kruin, later gingen we steeds verder naar voren, deze klanten zijn zeer tevreden hierdoor, want niemand heeft het gezien, en hiervoor was hij natuurlijk wel bang.

De behandelingstijd die voor u was gereserveerd zou normaal gesproken ruim voldoende zijn geweest, maar sommige mensen hebben een langere behandelingstijd nodig bij ons dan wij hebben ingepland, omdat ze na 2 uur er nog niet aan gewend zijn, maar de andere klanten wachten dan op mij en er ontstaat dan een tijdsdruk, en moet ik een moeilijke keuze maken tussen 2 mensen die beiden recht hebben op een correcte behandeling en graag op tijd willen worden geholpen.
Hierdoor kan er dan een minder prettige manier van werken voor mij ontstaan en loop ik dus iedere keer weg en denkt u dat we voor u geen aandacht meer hebben, maar niets is minder waar.

De haarolie waar u over spreekt is gratis verstrekt bij het haarwerk als eenmalige aktie.
Wij hebben uit een onderzoek ontdekt, dat hieruit ook goede reakties zijn gekomen en door gebruik van de Pardinou kuur wel degelijk de haaruitval is geremd, de extra haargroei die ons ook beloofd was, is ons ook tegengevallen,maar er is wel extra haargroei maar niet zoveel, helaas.

Vriendelijke groeten Marcel Vermaat

Webmaster
21 januari 2004, 14:41
Hallo marcel vermaat,

Bij deze het vriendelijke verzoek om je berichten te plaatsen op de plek waar ze horen : dus bij het bericht waarop je reageert.

Nu maak je voor elk antwoord wat je geeft een [new thread] aan: de bedoeling is dat je een [post reply] doet in de oorspronkelijke thread zèlf. Zo houden we het HaarWeb Forum overzichtelijk en scheelt dat ons als Moderators weer de nodige tijd.

Mattie
13 november 2004, 18:56
Beste heer Vermaat,

Zoals ik ook in mijn mail aangeef, nodig ik u uit om wat meer openheid te geven over pardinou. Het onderzoek waar u naar verwijst in Aberdeen gaat niet over pardinou, want betreft alopecia areata en op uw site geeft u aan dat pardinou juist over al. androgenetica gaat. Bovendien bevat pardinou andere bestanddelen dan de genoemde oliën in het onderzoek. OOk is het onderzoek niet meer na te zoeken op internet.

Een aantal suggesties waardoor de geloofwaardigheid van het middel worden
vergroot:
- noem de universiteiten en onderzoekers die dit product hebben onderzocht
bij naam.

- geef meer openheid over de kosten van pardinou, ook voor mensen die géén haarwerk willen bestellen. Daar staat niets over op de site.

- elk onderzoek wordt gepubliceerd, waar zijn de resultaten van de vele
onderzoeken naar pardinou gepubliceerd. Geef in ieder geval 1 referentie

- pretendeer niet meer dan het product kan waarmaken. Of het nou wel of
niet helpt nieuw haar aan te laten groeien, ook in combi met bv
finasteride is dit een goed product, al is het maar omdat het haar en de
huid goed in conditie komen hierdoor. Als u de beloftes realistischer
maakt, zullen meer mensen het product willen gebruiken. En het is natuurlijk niet verantwoord om mensen te vertellen dat geijkte medicijnen zoals minox en fina gewoon allemaal bullshit zijn.

- Bovendien: bekijk uw investeringsplaatje voor dit product nogmaals.
Als u het voor een reëler bedrag verkoopt, heeft u uiteraard veel meer
klanten, die als ze tevreden zijn, ook weer voor de nodige mond-op-mond
reclame zullen zorgen.

-Tenslotte: het is al meer dan een jaar geleden dat ik u een feedback
mailtje heb gestuurd, maar daar is nooit een reactie op gekomen. Ook dat
is niet echt klantvriendelijk. Een bericht hoeft toch niet eerst op
haarweb te staan om een reactie te krijgen?

Met vriendelijke groet,
Mattie

marcel vermaat
10 december 2004, 23:56
hallo mattie, Ik wil hierbij reageren op de vragen die gesteld worden aan mij.

Ten eerste mijn verontschuldigingen voor het naar ons gestuurde email ik heb het niet gelezen, ( wij ontvangen er ongeveer 5000 ! per week inclusief spam)

DE eerste vraag die van de betrokken personen die aan het onderzoek gewerkt hebben is dhr. J. Kercher schrijver van enkele boeken die gaan over aroma therapy en hun werkingen.

De kosten van het produkt zijn € 299,= inclusief shampoo, menthol creme,bloeds omloop stimuleer schuim, 5 flesjes etherische olieen, goed voor de eerste 6 maanden kuren.
de vervolg kuur doet men +/- 9 tot 12 maanden mee, omdat er 2 keer per week door gebruikt wordt, anders gaat dy-hydrotestoron hormoon weer langzaam zijn werk doen en valt het haar weer uit.

Ik heb de resultaten niet laten publiseren,ik heb een grote schare klanten die het nog steeds gebruiken en ook opgebeld mogen worden, de resultaten zijn zeer betrouwbaar omdat onafhankelijke klanten het kopen en de haren ook terug zien komen.

Helaas moet ik toegeven dat er bij alopecia areata patienten geen bevredigende resultaten meer zijn gekomen,(op 2 na )deze mensen hebben het haar teruggekregen voor een tijd van 6 maanden waarna het weer is gaan uitvallen.
Het onderzoek voor de alopecia areata patienten heb ik volledig gestop, dit mede omdat ik het niet leuk meer vond /aandurf om hierin nog moeite en kosten te stoppen, omdat de personen die meegewerkt hebben (op 2 na ) de hele onderzoekstijd niet hebben meegedaan en mij in een negatief daglicht probeerden te zetten wat ik niet leuk vond, ondanks het feit dat ze mijn achtergrond wisten dat er in de universiteit van Aberdeen een onderzoek is geweest dat ik na wilde doen , om te kijken of het werkte en te verbeteren zou zijn.
Ons geluk was dat er ook mensen meededen met mannelijke kaalheid waarbij het wel werkte, hierdoor zijn wij verder gaan ontwikkelen en heeft het zijn vruchten afgeworpen bij alopecia androgenetica patienten.


Wat voor een prijs zou realistischer zijn Mijn ontwikkelings kosten zijn €124.000,= geweest de kuur zelf (zonder shampoo creme,lotion ) kost € 240,=
en moet terug verdient worden uit de verkoop.De prijs zou inderdaad naar beneden kunnen bv. - 25 % = €180,= als er rechtstreeks besteld zou worden bij ons via e-mail dan kost de kuur per maand €180,= : 12 = € 15,= als herhalings kuur levenslang

Mattie even een vraag: heb je het zelf ook gebruikt?

Want je weet er wel het een en ander van, dat het toch een werking heeft die de haren terug laat groeien.

Het produkt alleen kan de haren weer stimuleren en laat ze weer terug groeien.

Het liefst wil ik de namen van enkele klanten erop zetten.
Maar ze mogen wel gebeld worden door mensen die meer willen weten over hun reakties.


Ik ben altijd bereid om vragen en reakties te beantwoorden, maat ik heb niet zoveel tijd om er uren lang aan te besteden sorry.

Hopende op een leuke reaktie van een pardinou gebruiker en zijn/haar positieve ervaringen wil delen

Vriendelijke groeten Marcel Vermaat en prettige Feestdagen

rachelxx
10 december 2005, 14:33
Beste heer Vermaat,

Zoals ik ook in mijn mail aangeef, nodig ik u uit om wat meer openheid te geven over pardinou. Het onderzoek waar u naar verwijst in Aberdeen gaat niet over pardinou, want betreft alopecia areata en op uw site geeft u aan dat pardinou juist over al. androgenetica gaat. Bovendien bevat pardinou andere bestanddelen dan de genoemde oliën in het onderzoek. OOk is het onderzoek niet meer na te zoeken op internet.

Een aantal suggesties waardoor de geloofwaardigheid van het middel worden
vergroot:
- noem de universiteiten en onderzoekers die dit product hebben onderzocht
bij naam.

- geef meer openheid over de kosten van pardinou, ook voor mensen die géén haarwerk willen bestellen. Daar staat niets over op de site.

- elk onderzoek wordt gepubliceerd, waar zijn de resultaten van de vele
onderzoeken naar pardinou gepubliceerd. Geef in ieder geval 1 referentie

- pretendeer niet meer dan het product kan waarmaken. Of het nou wel of
niet helpt nieuw haar aan te laten groeien, ook in combi met bv
finasteride is dit een goed product, al is het maar omdat het haar en de
huid goed in conditie komen hierdoor. Als u de beloftes realistischer
maakt, zullen meer mensen het product willen gebruiken. En het is natuurlijk niet verantwoord om mensen te vertellen dat geijkte medicijnen zoals minox en fina gewoon allemaal bullshit zijn.

- Bovendien: bekijk uw investeringsplaatje voor dit product nogmaals.
Als u het voor een reëler bedrag verkoopt, heeft u uiteraard veel meer
klanten, die als ze tevreden zijn, ook weer voor de nodige mond-op-mond
reclame zullen zorgen.

-Tenslotte: het is al meer dan een jaar geleden dat ik u een feedback
mailtje heb gestuurd, maar daar is nooit een reactie op gekomen. Ook dat
is niet echt klantvriendelijk. Een bericht hoeft toch niet eerst op
haarweb te staan om een reactie te krijgen?

Met vriendelijke groet,
Mattie

HOi MAttie,

Je hebt helemaal gelijk met de vragen die je stelt aan Dhr Vermaat !! En pardinou is geen middel die doet war hij zegt ,en dan niet eens een beetje..onderzoeken ? dacht het niet !! dat middel zou een doorbraak zijn met de beloftes die hij er mee doet ,terwijl het niet eens een beetje werkt,behalve in zijn portomonnee dan!! EEn haargroei middel wat echt werkt leverd een heleboel geld op en dan gaat iedereen het nemen en dat is in dit geval niet eens aan de orde....want Dhr Vermaat zegt veel blablablablablabla....hij zou een goeie zijn voor in de harde verkoop !! want das alles...een hoop geblaat en verder niks..