PDA

View Full Version : Wie?


Yet
23 januari 2004, 13:02
Wie kan er meer vertellen over zijn/haar ervaringen met GHO CLINIC evt. over deze methode?

jornkielman
31 januari 2004, 11:32
vandaag is er een open dag. By the way, het is eigenlijk de WOODS-methode, daar deze methode al jaren bestaat.............

Jorn

bverotti
2 februari 2004, 13:07
spijtig genoeg kan ik je niet veel vertellen over de Gho. Tot nu toe heb ik nog maar 1 patient gehad die bij Gho was geweest. Het resultaat was goed wat betreft de groei, maar de dichtheid was absoluut te weinig (je kan niet veel verwachten van 400 wortels).

Het is inderdaad de Woods methode die hij gebruikt, maar tegenwoordig noemen artsen de "Woods methode" gewoonweg FUE.

Ik weet dat Gho enkel kleine sessies doet van +- 400 wortels per dag. Andere artsen met ervaring doen nu makkelijk het dubbele of zelfs meer per dag met success.

Yet
3 februari 2004, 09:23
Bedankt voor jullie reactie, zoals je zei bverotti: ''Andere artsen met ervaring doen nu makkelijk het dubbele of zelfs meer per dag met success'', heb je dan een naam/namen van deze andere
arts(en)/ kliniek(en)?

gr. yet

bverotti
3 februari 2004, 09:33
Je kan op mijn website gaan kijken voor meer informatie over Dr. Jones. http://users.pandora.be/bverotti/ht2/
Dr. Cole uit de USA is ook een van de weinigen die grotere FUE sessies doen.
BVDr. J (http://users.pandora.be/bverotti/ht2/)

Yet
3 februari 2004, 09:49
Dus als ik het goed begrijp, ben jij dan in Amerika onder behandeling geweest?

bverotti
3 februari 2004, 11:05
Ja, ik ben inderdaad naar Canada geweest. Mooi land, de moeite waard om een kleine vakantie te doen (perfect te combineren met een HT).
BV

jornkielman
3 februari 2004, 17:32
hoeveel heb jij uiteindelijk betaald dan voor je haartransplantatie? Wij zijn trouwens wezen kijken bij GHO(collega's). Viel erg tegen heb ik vernomen. Modellen met een donorgebied waar teveel was weggehaald en waar je dus zo doorheen kon kijken(achterkant). Verder beweert GHO het volgende: Hij haalt 3 haren weg achter en die groeien van binnenuit weer terug........Dit is natuurlijk onzin, anders heeft hij natuurlijk DE oplossing voor kaalheid...Dan kun je namelijk blijven verdelen.....Wat hem van buitenaf dus nog steeds niet is gelukt lukt hem nu wel ineens van binnenuit??

In principe zou je beide technieken kunnen aanbieden. Een FUE is eigenlijk alleen aan te raden bij mensen met een zeer strakke donorsituatie............Het enige voordeel zou het litteken zijn? Bij FUE is er ook sprake van littekenvorming al zijn het allemaal kleine littekens. Je hoofd hoef je na 4 operaties ook niet kaal te scheren. En verder, wat er dus bij een model van GHO sprake van was, moet je niet te veel uit hetzelfde gebied weghalen, want dan krijg je alsnog kale plekken, al beweert GHO dat die haren weer terugkomen, wat natuurlijk onzin is.

BEide technieken hebben dus voordelen en bepaalde nadelen, al zijn die nadelen minimaal vind ik, maar dat is weer een subjectieve gedachte.

Greetz,