PDA

View Full Version : Collectie


socfirm
23 januari 2004, 17:34
Sorry, ik begrijp niet helemaal hoe het forum werkt. Heb per ongeluk mijn eerste post nog een keer gepost.

We willen verschillende modellen maken. Hier noem ik er een paar:

1. basismodel, in principe gewoon voor thuis.
2. sportmodel, iets wat ook geschikt is om bijvoorbeeld mee te zwemmen
3. casual
4. gekleed
5. sjiek
6. gek
7. winterwarm
8. zomerkoel

Een paar modellen zullen altijd verkrijgbaar zijn (vaste collectie), anderen gaan mee met de mode en in ieder geval zullen ook de kleuren van het seizoen worden gevoerd.
Ik hoop dat je er begrip voor hebt dat ik verder niet uitweid over hoe precies de modellen er uit gaan zien.

Tegelijkertijd ben ik wel zo brutaal om te informeren naar bij jullie bestaande wensen!?

Petra

Jaapie
23 januari 2004, 17:47
Ja, maar wat is/zijn het?

ingie
23 januari 2004, 17:52
hoi petra,
volgende keer kun je gewoon op post reply rechts onderaan het bericht klikken.

maar goed, je wilt niet uitweiden over de modellen...begrijpelijk, maar het is voor mij nu nog steeds niet helemaal duidelijk wat je bedoeling is (ben afentoe een beetje blont:rolleyes: )...of zat ik goed, met petje, sjaaltje, hoedje?...ik zie mezelf nog niet echt met een sportmodelhoedje in een zwembad liggen ? :D

je initiatief om een sociale firma met arbeidsgehandicapte medewerkers op te richten vind ik trouwens helemaal toppie.

groetjes

ing

socfirm
23 januari 2004, 22:23
Hoi Inge,

Ja, je zit goed.

Heb je nog wensen? Of bepaalde eisen waar dergelijke producten voor jou aan zouden moeten voldoen?

Petra

ingie
23 januari 2004, 23:00
hoi petra,

moeilijk te zeggen, ik persoonlijk ben absoluut geen petjes of hoedjes draagster. ik weet ook niet of ik daar wel voor zou kiezen. misschien, misschien niet. aan mij heb je weinig voor je marktonderzoek, ben ik bang.

ik was gewoon nieuwsgierig wat het was.:cool:

groetjes

ing