PDA

View Full Version : Webwinkel is online


Jaapie
25 januari 2004, 20:40
Zo, hij is eindelijk af.
Ik heb alleen nog een probleem met cookies vanwege een domain forward.
De cookies doen het nu alleen nog via domeinnaam https://www.novabody.com

www.hairmedica.nl is online, maar daar doen de cookies het dus niet bij. Als je wilt bestellen, ga dan naar de webwinkel via de url https://www.novabody.com todat ik het cookie probleem voor hairmedica.nl heb opgelost.

Jaapie

pizzacat
25 januari 2004, 20:56
Ziet er netjes uit!

en wat een keur aan producten ;)


succes!

pindakaas
25 januari 2004, 21:09
Ziet er goed uit. Maar euh..... 47,05EUR voor Innovate...!? dacht dat het duurder was.... iets van 61,00EUR...!?

Tell me

Jaapie
25 januari 2004, 21:36
Jaja er komen wel meer producten hoor, ben nog het eea aan het importeren.
De prijzen op de website zijn exclusief BTW en zonder verzendskosten, dat komt duidelijk naar voren in de checkout procedure. Maar moet het nog wel even vermelden op de frontpage van de website :D. Of is het beter om de prijzen incl. BTW weer te geven?

pindakaas
25 januari 2004, 22:02
Originally posted by Jaapie
Of is het beter om de prijzen incl. BTW weer te geven?

Ik denk `t wel, is overzichtelijker... maar euh BTW ;)??

Gerben
26 januari 2004, 06:45
Gefeliciteerd Jaapie! Leuke site. Ik hoop dat er snel andere producten komen. Ga je ook Alopesan verkopen trouwens (tegen een lagere prijs)?

Jaapie
26 januari 2004, 09:04
Ja, grote kans van wel.
enne de genoemde prijzen zijn nu incl. BTW :)

pupuh
26 januari 2004, 18:30
Jaapie,

als je een acount wilt aanmaken geef je een voorbeeld voor een datum. (eg. 21/05/1970) Hij pakt hem alleen als je begint met de maand.

Jaapie
26 januari 2004, 19:03
ok bedankt pupuh, dat zal ik even in orde maken!
Ik heb nu alleen nog een cookieprobleem vanwege het forwarden van de URL. Soms logged ie opeens uit, daar ben ik mee bezig.
OPGELET: belgische gebruikers dienen TPG worldpack te selecteren, en niet TPG post voor Nederland.

Jaapie
26 januari 2004, 19:19
Over +/- 4 dagen heb ik ook alopesan400 op voorraad, de exacte prijs moet nog opgemaakt worden.
Verder ben ik nog in onderhandeling over minoxidil, nizoral, standaard saw palmetto en vitamines.
Mis ik nog iets? :)

pindakaas
26 januari 2004, 19:21
duta

Juul
26 januari 2004, 19:29
Hey Jaapie,

Het ziet er heel mooi uit! Maar voordat ik de hele riedel in ga vullen: ben je er al uit of je Innovate ook aan vrouwen gaat verkopen?

Met groet,

Juul

Jaapie
26 januari 2004, 19:29
Hmm.. als ik m'n studie geneeskunde afgerond heb mag ik pas duta verkopen, sorry pindakaas :D

Jaapie
26 januari 2004, 19:30
Hoi Juul, er heeft al een vrouw bij mij besteld. Dus wat let je :)

JoE
27 januari 2004, 16:13
Dat klopt. Ikke dus. Ik ben nergens sites tegen gekomen waar het vrouwen werd afgeraden te gebruiken en aangezien het een natuurprodukt is (toch) ga ik er van uit dat het geen schade zal toebrengen.

Mattie
27 januari 2004, 22:37
Hallo,

Dr Boersma raadde mij aan om naast Finasteride ook Saw Palmetto te gebruiken. Heb wat rondgeneusd op het web en zie dat het in hele verschillende doseringen te verkrijgen is. Wat is de normale dosering, hoeveel mg?

Groeten,

Mattie

Jaapie
27 januari 2004, 22:50
Als je de normale Saw palmetto neemt, 160mg per pil. 2 maal daags dus 320 mg per dag. Voor betere resultaten zou je extra vitaminen en mineralen kunnen slikken. Bijvoorbeeld een sterke vitamine B-complex, multi vit, en zink sulfate.

Er is ook Alopesan400 deze SP is iets hoger geconcentreerd en bevat extra vitaminen, mineralen en andere stoffen die gunstig zijn voor haargroei, je betaald hier wel iets meer voor maar het is dan ook alles in 1.

Samenstelling van Alopesan400:
Sabal serrulat (ook wel: Saw Palmetto) extract (100 mg), in een concentratie van 4:1 (100 mg = 400 mg Sabal serrulat), Beta-sitosterol (50 mg) en Zinksulfaat (20,6 mg = 7,5 mg zink - 50% ADH)) en Biotine (100mcg - 67% ADH) voor het behoud van de bestaande haargroei en ter ondersteuning van het haargroeiproces, MSM (100 mg), voor het behoud van de souplesse van het collageen, Bamboe silica (75 mg) om het haarzakje te voeden en haren te laten groeien en Inositol (100 mg) en Niacine (15 mg - 83% ADH).

Jaapie
30 januari 2004, 20:41
Hmm.. ik checkte hairmedica.nl net via mijn andere pc voor het eerst. hairmedica.nl heb ik op mijn laptop gemaakt. Op mijn normale PC ziet hairmedica er paars - blauw uit! PAARS.. en op mijn laptop ziet dat paarse er lichtblauw uit. bah.. paars...
Hoe ziet hairmedica.nl er bij jullie uit?
Graag wat reacties, want als het er bij iedereen paarsig uitziet verander ik de kleur.

Henk21
30 januari 2004, 22:35
Originally posted by Jaapie
Hmm.. ik checkte hairmedica.nl net via mijn andere pc voor het eerst. hairmedica.nl heb ik op mijn laptop gemaakt. Op mijn normale PC ziet hairmedica er paars - blauw uit! PAARS.. en op mijn laptop ziet dat paarse er lichtblauw uit. bah.. paars...
Hoe ziet hairmedica.nl er bij jullie uit?
Graag wat reacties, want als het er bij iedereen paarsig uitziet verander ik de kleur.

PAARS !!!!!! ;)

Mattie
30 januari 2004, 22:38
biergist koop je bij de etos. kost geen drol.

ingie
31 januari 2004, 11:43
grote pot biergist 850 tabletten voor 2,70
msm (1000mg) 60 tabletten voor 4,59
bij de kruidvat

Artur
4 februari 2004, 13:22
yo, heb die Innovate bij je besteld, en geld is overgemaakt dus ben benieuwd

Jaapie
4 februari 2004, 18:31
Ik heb vanochtend een brief van de douane gekregen dat mijn lading onderschept is, en invoerskosten moet betalen.
De mensen die besteld hebben, moeten nog even wachten op hun innovate of flavacyte. Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben, want ik wil de innovate en flavacyte zo goedkoop mogelijk verkopen.

Jiptop
5 februari 2004, 11:56
Hoelang moet ik nog wachten op mijn 3 flesjes Innovate ,Jaapie....???

Jaapie
5 februari 2004, 12:28
Ik heb je een PM gestuurd.

Jiptop
5 februari 2004, 13:35
Oké Jaapie