PDA

View Full Version : scheren?


michael
29 januari 2004, 16:57
hai,

ik ben 22 en nu al kalend, ik zit er sterk over te denken om binnenkort mijn hele kop kaal te scheren, zijn er mensen die dit al gedaan hebben. ik ben geintereseerd naar de reakties van de omgeving. Ik twijfel of ik gewoon met de tondeuse moet beginnen of met een scheermes. Ik heb het twee jaar geleden ook al is gedaan maar toen dufde ik de deur niet maar uit.

thanx

Jack
29 januari 2004, 17:37
same here, ik zou altijd voor de tondeuse gaan, standje een of twee of geen, maar scheermes kaal ik wel gelijk heel erg kaal.. mijn mening natuurlijk...

Henk
29 januari 2004, 20:39
Doen. Ik zou (net als Jack) voor de tondeuze gaan.
Hoe korter hoe mooier vaak. Ik heb het ook een keertje getondeusd met nr. 1 en dat leek harstikke goed. Maar ik zit met een litteken van een stomme haartransplantatie anders had ik het vast zo gelaten. In mijn vrienden en kennissenkring zijn er ook een paar die het tondeuzen maar daar staat het harstikke goed bij. Succes.

Mille
30 januari 2004, 09:06
nummertje 1 scheren is mode, kijk maar naar Justin Timberlake ;)

Jack
30 januari 2004, 10:04
is trouwens wel een interessante poll


"Kaal of (proberen te ) kammen"


ga nu zelf nog heel even voor kammen, een paar weken..

Baardaap
2 februari 2004, 13:28
gewoon doen.,....standje 0 van de tondeuze...omgeving reageerd eerst verbaasd maar daarna meestal goed...tis gewoon even wennen

the stig
3 februari 2004, 13:11
Standje 3 is ook erg lekker.:P

Jokertje
4 februari 2004, 18:16
Originally posted by michael
hai,

ik ben 22 en nu al kalend, ik zit er sterk over te denken om binnenkort mijn hele kop kaal te scheren, zijn er mensen die dit al gedaan hebben. ik ben geintereseerd naar de reakties van de omgeving. Ik twijfel of ik gewoon met de tondeuse moet beginnen of met een scheermes. Ik heb het twee jaar geleden ook al is gedaan maar toen dufde ik de deur niet maar uit.

thanx

Heb ik ook al vaker gedaan. Hele positieve reacties, ook mindere. Heb na het voor de zoveelste keer afscheren gekozen voor haarverdikker zodat ik geleidelijk dikker haar kreeg (voor het oog dan) en nu wandel ik door het leven met een volle bos!!! Zou ik doen als ik jou was. Hiervoor 2 redenen:

1) Zolang het nog kan kun je genieten van een hofd met haar.
2) Misschien komt er een middel wat echt werkt op de markt en is er niemand die ooit ziet dat je kalend bent geweest!

Greetz

michael
5 februari 2004, 14:31
wat bedoel je met haarverdikker, dat moet je toch even uitleggen want ik snap het niet helemaal

Mille
5 februari 2004, 14:33
gisteren nummertje 3 geschoren met de tondeuse.

zie ik tenminste weinig van het afgevallen haar :P