PDA

View Full Version : goeie site..


pindakaas
30 januari 2004, 13:27
Foto`s met before and after. Ziet er goed uit, maar het heeft volgensmij een hoop gekost... (en niet alleen moeite :) )
http://www.whoopsweb.co.uk/

Jaapie
30 januari 2004, 13:38
Ja, die site had ik al eens gezien. Ik vind het wel een mooie HT geworden, alhoewel je zijn litteken niet te zien krijgt.

Mailman
15 februari 2004, 02:27
Idd een nette HT. Maar hij is dan ook vier keer onder het mes geweest.

jornkielman
18 februari 2004, 19:00
Het resultaat vind ik wel heel erg goed. Die jongen heeft niet eens dik haar van zichzelf en dan zo'n resultaat........Ik weet het niet. Ik heb veel resultaten gezien, ook mensen die vrijwel dicht zitten, maar dan heeft men ook goed donorhaar. De kwaliteit van het haar van deze man is niet denderend, maar hij zit wel helemaal dicht.....Ik zou het knap vinden, maar heb dus mijn twijfels!(met Volluma of Toppik kun je veel doen(Ik zag van Breukelen gisteren weer bij JAck van Gelder zitten))

Retteketet
21 februari 2004, 18:49
How much have your procedures cost?


I just don't know the full amount I have spent. I'm too frightened to add it up but with today's technology 6709 grafts, done over two procedures with Dr. Hasson, would cost about $23,000 USD plus expenses.

memoli
22 februari 2006, 01:08
neee.....dit kan niet....dit is ook onmogelijk...moet je die foto's zien?? hij heeft echt een dun haar, waarvan je weinig mee kan doen...en opeens dit resultaat....

Jonges, jongens jongens...we zijn geen konijntjessssss !!!! :P