PDA

View Full Version : moppentopper jeroen


jornkielman
31 januari 2004, 12:02
Ik zap net voorbij RTL4 en zie dat die Jeroen wel weer een HAT kan gebruiken..........Die is in korte tijd wel erg kaal geworden volgens mij. Zo'n gast zou propecia moeten gebruiken of duta(wat ik nog niet durf by the way).

Robert18
31 januari 2004, 14:29
Heel veel weggegooid geld dus, zo'n haartransplantatie.

jornkielman
31 januari 2004, 14:35
als jij dat vindt dan moet je het ook niet laten doen. Anderen denken er weer anders over, waaronder mijn persoontje.

Jaapie
31 januari 2004, 14:38
is hij niet bij L.A. behandeld?

Robert18
31 januari 2004, 16:00
Waarom is het zinnig, om DUIZENDEN Euro's uit te geven aan een haartransplantatie, als je 1-2 jaar later nóg kaler bent dan eerst? Je zegt zelf dat hij nu al wéér een HT kan gebruiken. Wat was het nut dan van de eerste? Je kunt toch niet elke 1-2 jaar een HT doen?

Brel
31 januari 2004, 19:18
daar ligt het probleem niet Robert. Als hij nog kaler wordt, dat komt door door dat de haren die nog niet geinplanteerd zijn uitvallen zijn. Getransplanteerde haren valen (normaal gesproken) niet uit. Ik denk dat na 4 transplantaties ben jij gewoon klaar en word jij niet kaler.
Voor wat betreft de prijs, wat ik in Polen voor betaald heb kan ik nog een paar HT ongergaan.

veens764
2 februari 2004, 19:28
hoe kan het dan dat ik ze nu mondjesmaat ga verliesen na 3 jaar een ht te heebben gehad en nu propecia neem om het terug te krijgen
nee een ht kan wel degelijk loslaten op den duur de een is de andere niet
voor mij is dit raadsel hoe dit heb kunnen gebeuren
ik denk dat niemand hier een logische verklaring voor heeft
als die er is zou ik de verloren haren weer terug krijgen dan
mischien met inovate ik weet het niet meer ik gebruik nu 6maanden propecia nog geen sprietje
o ja wat ik vergeet te zeggen is dat ik nu voor 1 jaar fina op kosten van de kliniek mag nemen omdat die ook voor een raadsel staan waarvoor de haren zijn afgestoten in 3 jaar tijd
ze zeggen dan rook je veel heb je stress enz...
normaak gesproken mag er 10 tot 15% wegvallen
bij mij is dit nu meer als 50%
echt waar dit is geen verzonnen verhaal