PDA

View Full Version : Vinger aan de pols over kaalheid


the stig
31 januari 2004, 13:51
Van de week vinger aan de pols gezien en daar kwam een man aan het woord die alo. androgenetica had gekregen van een shampoo .
1)Ik dacht altijd dat dat onmogelijk was ,weet iemand hoe dat zit ?
2)Ik zou toch wel heeeeeel erg graag willen weten welke "shampoo" dat is. Dan weet ik in ieder geval dat ik dat kolere merk nooit moet kopen .
Het zal je toch maar gebeuren ...:mad:

DHTkiller
31 januari 2004, 14:10
Hmmm, vreemd dat een shampoo dat kan doen. Dat actieve ingredient in Rooscure heeft een kleine bijdrage in het remmen van AA, er bestaat dan ook wel een stof die tegengesteld zal werken en AA juist zal bevorderen (een hele verkeerde shampoo dus).

Jaapie
31 januari 2004, 14:27
Hij kreeg geen AA van die shampoo. Hij kreeg een schimmelinfectie van die shampoo waardoor zijn haar uitviel. Blijkbaar een allergische reactie dus.

Jaapie
31 januari 2004, 14:29
Originally posted by the stig

2)Ik zou toch wel heeeeeel erg graag willen weten welke "shampoo" dat is. Dan weet ik in ieder geval dat ik dat kolere merk nooit moet kopen .
Het zal je toch maar gebeuren ...:mad:

Iedereen reageert verschillend op dat soort middelen, ik denk dat hij allergisch was voor 1 van de bestandsmiddelen. Dat betekend niet dat jij er ook een schimmelkop van krijgt.

the stig
31 januari 2004, 15:08
Originally posted by Jaapie
Hij kreeg geen AA van die shampoo. Hij kreeg een schimmelinfectie van die shampoo waardoor zijn haar uitviel. Blijkbaar een allergische reactie dus.

Ik zag anders dat hij zijn haarkrans anders nog behouden had . Dus dat vond ik vreemd .Toch zou ik wel willen weten welk merk hij had gebruikt . Maar ja daar komen waarschijnlijk toch niet achter.

Lonneke
1 februari 2004, 19:49
En door die schimmelinfectie raakte hij zijn haren daar voorgoed kwijt?! Je zou toch denken dat zodra de schimmelinfectie over is, de haren ook weer terugkomen....

the stig
1 februari 2004, 21:43
Originally posted by Lonneke
En door die schimmelinfectie raakte hij zijn haren daar voorgoed kwijt?! Je zou toch denken dat zodra de schimmelinfectie over is, de haren ook weer terugkomen....

Ja dat vond ik dus ook al zo vreemd. Zijn haarkrans had hij gewoon behouden, terwijl je bij een schimmelinfectie toch zou denken dat al je haren daardoor zouden uitvallen.Bovendien zou een schimmelinfectie toch redelijk eenvoudig te behandelen moeten zijn.