PDA

View Full Version : ik heb allemaal kale plekken!!!


winnie de poeh
1 juli 2010, 01:05
ik heb allemaal kale plekken ontdekt op mijn hoofd.en ik ben pas net 30 (ik voel me net als die poeh beer in de regen). ik kan al nachten niet slapen en kan niet stoppen met huilen :crybaby:. na drie weken zijn er een paar veel groter geworden van een 2 euro muntje naar heel de zijkant van mijn hoofd. ik ben naar de huisarts geweest die liet me bloedprikken maar daar kwam niets uit. daarna op eigen vraag doorgestuurd naar de dermatoloog. die keek amper en had z`n oordeel al klaar: mannelijke haaruitval want het zit alleen boven op je hoofd. ik vroeg hem en de plekken aan de zijkant dan? oh die zul je er wel zelf uittrekken :confused:!! :mad: dit stond in de verwijs brief van de huisarts.
er is vroeger in 1997 een keer een test gedaan bij me en daar is uitgekomen dat ik misschien wel borderliner zou zijn omdat ik voldeed aan vier van de tig criteria. iemand met borderline kan zelf zijn haar uittrekken. borderline heb ik niet!!! dit weet ik zeker. ik ben daarna namelijk nog een keer getest en ben onder behandeling geweest, maar zeker niet voor borderline.
ook heb ik vorig jaar september een auto ongeluk gehad ik was de derde bij een kettingbotsing met 4 auto`s ik heb toen last van mijn nek gekregen voornamelijk rechts waar nu dus die grote kale plek zit.
ik ben benieuwd wat jullie van mijn verhaal vinden en of het van die aanrijding kan komen bijvoorbeeld van de stress daarvan of zo.
vorig jaar ben ik ook bevallen van mijn tweede zoon en heb de haaruitval dus eigenlijk aan de hormonen toegeschreven. bij mijn oudste had ik ook haaruitval . zijn er mensen die hetzelfde hadden/hebben als ik????
ik ben benieuwd naar jullie reacties
groetjes Mirjam

Hanna
1 juli 2010, 01:20
Hallo Mirjam,
Het zou te maken kunnen hebben met de bevalling, zoals ook hier (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=25760) werd besproken.
Maar je kunt ook nog naar een andere dermatoloog toe stappen, alhoewel ze allemaal erg lange wachtlijsten hebben.