PDA

View Full Version : nieuwe bijeenkomst


Tanja
2 februari 2004, 17:09
Hallo allemaal,

Inderdaad maar eens een nieuwe 'thread' maken:

wie heeft er zin om nog eens informeel bij elkaar te komen?
Waar en wanneer komen we vast wel uit, eerst maar eens peilen wie hier animo voor heeft!

Groeten,

Tanja

N.B. Carla, dank voor de tip!

Wendy
2 februari 2004, 20:23
Goed idee, Tanja, ik wil er deze keer absoluut bijzijn...
Groetjes, Wendy

Tanja
5 februari 2004, 12:49
Leuk! Dat is er al een!!

Daniella
7 februari 2004, 00:23
Hoi ! Goed idee, ik ben er zeker bij !!!!!


Daniella :)

Tanja
8 februari 2004, 13:23
Leuk!!

Tanja
8 februari 2004, 13:30
Hoi Wendy en Daniella,

Wat mij betreft doen we het gewoon over een aantal weken; over twee of drie weken bv.

Bij mij thuis is nogal lastig, helaas, maar we bedenken vast wel een plek.

Als we een datum prikken op een gegeven moment dan melden zich vast nog wel wat mensen aan. Zo niet, dan niet, da's ook goed!

Hartelijke groeten!

Tanja

Tanja
21 april 2004, 12:11
Hallo allemaal,

Ik wil nog steeds graag eens met lotgenoten bijeen komen (mei?), maar kom hier binnenkort op terug. Nu even erg druk.

Hartelijk groet,

Tanja

Tanja
4 mei 2004, 10:13
Wie heeft er zin om (nog ns) bijelkaar te komen?
Het kan i.p. in Den Haag in de praktijk van Donna!

Ik dacht aan eind mei, begin juni, mits dat kan bij Donna's praktijk.

Let me hear!

Daniella
5 mei 2004, 22:04
Hoi ! Ik ben weer terug van vakantie dus wat mij betreft kan de bijeenkomst doorgaan :cool: , goed idee om het bij Korpos te houden dat is toch wel een centrale plek voor ons hihihihiii :P ,misschien een idee om daarna ergens wat te gaan eten zodat we niet zo abrupt uit elkaar gaan ??? :)
Ik hoor het wel :cool:
Daniella

Magnolia
7 mei 2004, 22:56
ja ik zou ook wel kunnen, woon in Den Haag, dus is geen probleem. Ben ook wel benieuwd naar Korpos

Tanja
10 mei 2004, 21:26
Hoi Daniella en Magnolia,

Ik sprak Donna vandaag: wat haar betreft kan het vrijd. avond 25 juni of zondag 27 juni overdag.
Hun praktijk is verder zo goed als volgeboekt....

Ik kan allebei, dus het is nu aan jullie.
Dat eten na afloop vind ik ook een heel leuk idee, Daniella. Dat pleit voor zondag. Of we moeten anders vrijd. vantevoren eten; kan ook.

Donna zal trouwens i.p. niet aanwezig zijn (misschien wel administr. in een andere ruimte a.h. doen zijn, omdat er iemand van hen aanwezig moet zijn, maar verder dus niet bij ons gaan zitten).

Als jullie nog meer mensen weten, tell me!!

En anders met z'n drieen!

Ik weet dat er nog wel wat mensen i.p. wel zouden willen komen, maar door omstandigheden even niet kunnen helaas. Vandeur..

Hear you soon hopefully!!!
Kunnen we spijkers met koppen slaan.

Tanja

Daniella
10 mei 2004, 21:53
Zondag lijkt mij dan het beste :D , leuk om weer wat mensen te zien ;)

Daniella

Magnolia
11 mei 2004, 13:30
Ja hoor zondag is ook goed voor mij. Goed idee om daarna wat te gaan eten.

Tanja
12 mei 2004, 17:03
Zondag 27/6 om 14.00 u.?

Voor iedereen die zich nog wil aansluiten: bij de Korpos praktijk in Den Haag zal dat dan zijn op de Boomsluiterskade, zo uit m'n hoofd. (zie de website van Korpos voor adresdetails).

gr,

Tanja

Tanja
24 mei 2004, 16:39
Hoi Magnolia en Daniella, en alle andere eventueel geinteresseerden!!

Er leek nog even een kink in de kabel te komen w.b. de 27ste, maar Donna kan gewoon toch, dus het kan gewoon doorgaan!!

Was twee uur een goed idee??

of/en/eigenlijk, komen jullie nog??

Groeten!

Tanja

Magnolia
27 mei 2004, 23:25
Tanja :( Ik moet helaas werken 25 juni 's avonds dus het gaat helaas niet lukken. Sorry!! Bovendien heb ik die week ervoor ook mijn scriptie verdediging en weet nog niet wat de planning is....

Groetjes

Daniella
2 juni 2004, 21:31
Hoi, ben dīr bij :D 1400 uur is oke :) :)

Daniella

Tanja
2 juni 2004, 22:05
leuuuuuuk!!!

Namia
11 juni 2004, 11:32
Hallo meiden :D

Ik zou ook graag bij die bijeenkomst aanwezig willen zijn?
Heb al jaren last van overbeharing........maar kom weinig lotgenoten tegen ;)
Is er een programma voor die dag of is het meer praten over ervaringen?

Ben wel bekend met KORPOS, ga morgen mijn armen behandelen...dus ik weet waar het zit!

Groetjes,
Namia

Daniella
11 juni 2004, 22:30
Hoi, ik kan helaas niet op 27 juni :confused: . We gaan dan met collegaīs een dagje naar Antwerpen. Ik had er geen erg in dat dat ook op die datum was :o . ik zou er toch graag bij zijn :crybaby: :crybaby: . Kan het misschien nog verzet worden ?

Daniella

Tanja
15 juni 2004, 10:59
Hoi meiden,

Tja, ik mailde net een gedesillusioneerd mailtje naar Daniella, omdat zij óok niet meer kon en daardoor niemand meer overbleef: had zoiets van, ik heb nu genoeg geprobeerd, maar kennelijk wil het niet lukken op de een of andere manier.

Maar goed, toen had ik het mailtje van Namia nog niet gelezen: gelukkig toch nog een nieuwe belangstellende!!

Toch nog maar eens een poging wagen voor een nieuwe datum?
Als het bij iemand van jullie thuis kan, zitten we niet vast aan de beperktere mogelijkheden bij Korpos. Korpos gaat nl. ook 3 weken dicht in augustus.
Het is nat. al heel erg tof dat we daar mogen bijeenkomen, maar ze zitten hoe dan ook ook heel erg vol met hun agenda's.

Ik woon i.h. midden van het land, het kan helaas (nu) niet bij mij, want woon te klein.

Wat data betreft: ik heb nog geen vakantieplannen, ms. wel in september. En heel misschien nog wel in juli een weekje, maar is nu nog niet bekend. Ik ben dus wel flexibel in mn tijd (beh. dit weekend).

Wat jullie?
Een avond door de week ook mogelijk?

Hoop heel erg dat het gewoon wel een keertje door kan gaan. Zo moeilijk moet het toch niet zijn een datumpje te prikken??!!

Hartelijke groet,

Tanja

Daniella
16 juni 2004, 00:23
Hoi, ja heb net je mailtje gelezen :o , sorry hoor maar īt net of alles wat ik afgesproken heb in juni is en ook nog op dezelfde datum :confused: . Ik heb voor juli en augustus verder geen plannen. het kan wat mij betreft ook een keer doordeweek, kan alleen maandag en woensdagavond niet. Jammer genoeg kan het niet bij mij, heb 2 kamer woning beetje klein denk ik :P
Ik hoor het wel of het in juli of augustus wordt.

Daniella

Tanja
21 juni 2004, 18:14
Hoi allen,

Sorry dat ik niet wat sneller reageerde, Daniella en Namia, maar ik was een lang weekend weg & druk.
Ik zit even te denken, op zich.. kan het wel bij mij, maar ik woon in 1 kamer en het is wel behoorlijk gehorig naar de buren.. DAT vind ik nog het lastigste, maar vaak zijn ze er ook niet.
Maar goed, als we toch maar met z'n drieen (wie weet nog vieren) zijn, past dat heus wel, als jullie het niet erg vinden dat het knus is dan!

Ik woon in het midden van het land.
Volgende week donderdag 1 juli, zou ik kunnen. (dinsdags kan ik i.p. niet en 't weekend van 2,3,4 juli ga ik ms. weg).

Tanja

Daniella
24 juni 2004, 23:24
Hoi dames, als we met zīn 3 en of 4 en zijn, kan het ook wel bij mij :cool: . Twee kamerwoning is wellicht toch nog iets ruimer dan een :P . Ik woon in Amsterdam, vlak bij het Muiderpoortstation. Het weekend van 3 juli kan ik ook niet en donderdag 1 juli helaas ook niet.Het zou dan in het weekend moeten zijn bvb zaterdag 10 of zondag 11 juli of zaterdag 18 juli. Anders wordt het augustus. Ik hoor het wel ;)

Daniella

Tanja
26 juni 2004, 11:40
Hoi Daniella,

Dat zou super zijn als het bij jou zou kunnen!

Ik kan trouwens wel weer zat.3 of zon. 4 (behalve tijdens de finale!). Die week daarop van de 5e zou ik ook door de week kunnen, t/m vrijd.9, maar kan nou net niet het we. van 10&11 (lang weekend weg).

V.a. woe. 14 is het allemaal nog leeg, dus ook zat.17 en zon (!)18.

Als Naima nu ook even zegt wanneer zei kan, dan zijn we er uit!
Hoop dat Magnolia dit sowieso eens ziet, kan zij nog zien of ze toch ook kan.

Geniet van de zon!

Tanja

miekje
30 juni 2004, 10:53
hey,

het is heel lang geleden dat ik hier ben geweest, eerst omdat ik niet ingelogd geraakte en dan examens enz... . Maar ik was ook op de vorige bijeenkomst en ben altijd wel te vinden om dat nog eens te doen!

Tanja
3 juli 2004, 11:38
leuk! laat even weten wanneer je kan.

gr,

Tanja

Tanja
15 juli 2004, 09:57
zondag 18?

Tanja
16 juli 2004, 19:23
mijn mailtijd is bijna om, dus i have to be quick: Daniella, sorry dat was net, gisteren , een beetje een kort mailtje van mij, maar ik dacht eigenlijk dat je mijn "private mailtje" naar jou van laatst wel ontvangen zou hebben..


Maarreh.. prikken we nog een datum?

:)

Daniella
18 juli 2004, 15:11
Nee, denk er pas nu weer aan om weer eens op het forum te gaan kijken :o , zondag de 18e is vandaag :o :o . Volgend weekend kan ik niet want op zaterdag is mijn vader jarig en ben ik het hele weekend bij mijn ouders in Bloemendaal :) . Dus dan zou het die zaterdag of zondag daarop kunnen.Ik hoor het wel, mail me anders even op mijn eigen mail: degooijer65@hotmail.com. ;)

Daniella

Daniella
31 juli 2004, 22:08
Hallo, we hebben een nieuwe datum geprikt: 13 augustus bij mij thuis vanaf 1900 uur ( moet tot 6 uur werken :confused: ). Hoop dat jullie kunnen, mail me dan aub even op bovenstaand mailadres ;)

Daniella

Daniella
12 augustus 2004, 22:14
We zijn dus morgen met zīn 2en,niemand heeft meer gereageerd :mad: Vakantie? Geen animo meer voor een ontmoeting? Drempelvrees ?
Nou ja in ieder geval praten wij morgen gezellig door, verslag volgt. Hopelijk de volgende keer meer lotgenoten ;)

Tanja
6 september 2004, 10:03
We hebben gebabbeld en het was opluchtend!