PDA

View Full Version : Waar Dermmatch kopen?


theo sluis
26 juli 2010, 23:23
Waar kun je Dermmatch het goedkoopst bestellen?
Hoe groot is de diameter van de inhoud van een doosje Dermmatch?
En hoe diep/hoog is de inhoud van zo'n verpakking?

theo sluis
13 augustus 2010, 19:13
Kun je Dermmatch in Nederland kopen? En waar?

theo sluis
29 augustus 2010, 16:53
Kun je Dermmatch in Nederland kopen? En waar?Is hier niemand die dit gebruikt?

Hanna
29 augustus 2010, 18:46
Degenen die het gebruiken, bestellen gewoon via internet, zoals bijna alles via internet wordt besteld.

theo sluis
29 augustus 2010, 19:58
Degenen die het gebruiken, bestellen gewoon via internet, zoals bijna alles via internet wordt besteld.Weet je misschien een website waar je dat kan bestellen?

Hanna
30 augustus 2010, 00:52
Nee, ik weet geen website, maar je zou gewoon even eentje kunnen zoeken via Google:

http://www.google.nl/images?q=order+Dermmatch&hl=nl&gbv=2&tbs=isch%3A1&sa=2

Ambo
30 augustus 2010, 11:19
Misschien scheelt het als je het maar met één 'm' schrijft... ;)

theo sluis
30 augustus 2010, 17:59
Nee, ik weet geen website, maar je zou gewoon even eentje kunnen zoeken via Google:

http://www.google.nl/images?q=order+Dermmatch&hl=nl&gbv=2&tbs=isch%3A1&sa=2Bedankt. Ik hoop dat iemand toch een verkoopadres of webwinkel wil noemen, zodat ik iets beter kan inschatten of een adres betrouwbaar is.

AnthonieH
31 augustus 2010, 20:37
Dan moet je vragen naar een betrouwbaar adres, niet het goedkoopste, Theo. Iedereen kan googlen en een goedkoop adres voor je vinden.

Zelf neem ik bij dit soort dingen vaak maar gewoon een gok. En ik heb nog nooit iets besteld dat niet geleverd werd, dus zo'n grote gok is het kennelijk niet :)

theo sluis
31 augustus 2010, 20:46
Bedankt. Ik hoop dat iemand toch een verkoopadres of webwinkel wil noemen, zodat ik iets beter kan inschatten of een adres betrouwbaar is.Ik ben al blij als iemand überhaupt een Nederlands adres kan noemen waar ik Dermmatch kan kopen, al dan niet betrouwbaar of duur. Vervolgens kan ik dan wel uitzoeken of er waarschuwingen over dat adres op internet stan.

Ambo
31 augustus 2010, 22:15
Ik ben al blij als iemand überhaupt een Nederlands adres kan noemen waar ik Dermmatch kan kopen...


Hardleers.... ;)

Hanna
1 september 2010, 15:48
Misschien scheelt het als je het maar met één 'm' schrijft... ;)

Volgens mij dient Dermmatch toch echt met dubbel M geschreven te worden.