PDA

View Full Version : alles of niets


michael
5 februari 2004, 15:13
Hé mensen,

Ik ben het redelijk zat aan het worden, Ik heb besloten om mijn haar nog een half jaar de kans te geven en anders geef ik het op. Ik ga voor de radicale aanpak: geen mastrubatie, stoppen met roken , drinken, cafeine en alle andere soorten drugs. Verder zit ik 4 dagen in de week in de sportschool en loop 2 keer per week hard. ik gebruik alleen propecia en vit b, verder drink ik me helemaal ziek aan groene thee en heb een of andere shampoo en ik gebruik volumia(geeft af als de hel). Als dit niet helpt dan weet ik het ook niet meer en geef ik het op en scheer alles af, wat je trouwens steeds vaker ziet bij mensen. Heeft iemand nog (goedkope tips) of wens me anders suc6

tanx

Jack
22 februari 2004, 23:10
helemaal mee eens, alleen met masturbatie/sex niet maar goed, heb hetzelfde ook, na innovate, nu ook aan de 1/4 proscar en die groene thee, maar blijven klemmen. durf te wedden dat ik op latere leeftijd een theefobie ontwikkeld heb...

the stig
23 februari 2004, 15:14
Nog een tip:ga op tijd naar bed en slaap voldoende, dan heeft je lichaam + haar tijd zich te herstellen.

Jack
23 februari 2004, 16:15
helemaal mee eens, sinds ik in een zachtjes uitgedrukt vervelende buurt ben gaan wonen en ik minder goed slaap, is de toestand van mijn haar niet verbeterd en dit is ook zeer zachtjes uitgedrukt....

Johnny
23 februari 2004, 16:22
Maar dat kan dan ook de oorzaak zijn van stress, veroorzaakt door die slechte buurt......

Jack
23 februari 2004, 16:36
is helemaal, denk dat slaap en stress ook de trigger voor mijn kaalheid zijn geweest...

the stig
24 februari 2004, 14:06
Misschien is het tijd voor een nieuwe thread:slaaptekort mede-oorzaak mannelijke kaalheid...

Jack
24 februari 2004, 14:40
hehe, eindelijk brengt The Stig ook eens een haalbaar voorstel, meer slapen, ohja en lees eens een boekje over stressmanagement, en wat zie je, dit is gemakkelijk te onder drukken en een heel goed resultaat geeft, ohja micheal dit moet een dubbeltje of zoeits kosten, dus net iets goedkoper dan propecia, innovate, alle vitnamines die ik gebruik, maar inmiddels ook het eerste dubbeltje uitgegeven voor een mooi boekje van Diekstra, waarschijnlijk de eerste in een hele reeks ;)

Bob
29 februari 2004, 13:43
Zo jullie zijn wel erg serieus bezig.

Denken jullie nou echt dat het stoppen of beperken van sex je gelukkig maakt of het haaruitval beperkt.

Meschien is het waar, maar dat mensen hier serieus op inspringen dat begrijp ik niet.
Als je je voordurent bezig houd met dingen die slecht of goed zijn voor je haar, dan lijk je wel op een gezondheids maniak.

Tuurlijk ben ik ook veel bezig met de toestant van m`n haar, maar probeer het eerder te accepteren dan zinloos m`n haar te verzorgen als kasplantje.

Ik probeer met fitness mijn eigen zelf beeld te verhogen, meschien een tip.

Groeten, Bob
:cool:

Boris
29 februari 2004, 14:08
Bij mij waren de haarproblemen ook begonnen bij heel slecht slapen en een stressvolle relatie waardoor ik nog slechter sliep, wel erg veel seks overigens. Dit was voor mijn lichaam dus de aanzet geweest om zichtbaar gevoelig te raken voor DHT. Misschien was dit anders wel 10 jaar later gebeurd.

Toen die relatie was gestopt en na enige tijd ook de stress, begon na ruim 1 1/2 jaar tijd met veel kiwi's, bananen, haring, water, en groene thee mijn haar echt waanzinnig te verbeteren. Je hormoonhuishouding raakt heel erg in de war van slaapstoornissen, een jaar geleden kwam ik weer in dezelfde situatie tercht en ook mijn haarvolume holde weer achteruit en viel ook uit ondanks de fina.

Algemene tip: Dump je vriendin als er te veel stress is en er hierdoor slaapprobelemen onstaan. En be :cool:

Ron
29 februari 2004, 14:10
Helemaal mee eens Bob. Heb nu een paar dagen zitten kijken op dit forum, maar niets heeft mij nog overtuigd. Vooral het stoppen met sex is voor mij geen optie. Ik zou graag mijn haren willen behouden, maar niet ten koste van alles. Mocht ik over 2 jaar echt te kaal zijn dan gaat het scheerapparaat erover en klaar!!!!

Zo denk ik erover, weet niet wat jullie hiervan denken.
Originally posted by Bob
Zo jullie zijn wel erg serieus bezig.

Denken jullie nou echt dat het stoppen of beperken van sex je gelukkig maakt of het haaruitval beperkt.

Meschien is het waar, maar dat mensen hier serieus op inspringen dat begrijp ik niet.
Als je je voordurent bezig houd met dingen die slecht of goed zijn voor je haar, dan lijk je wel op een gezondheids maniak.

Tuurlijk ben ik ook veel bezig met de toestant van m`n haar, maar probeer het eerder te accepteren dan zinloos m`n haar te verzorgen als kasplantje.

Ik probeer met fitness mijn eigen zelf beeld te verhogen, meschien een tip.

Groeten, Bob
:cool:

Bob
29 februari 2004, 14:36
Originally posted by Boris
Bij mij waren de haarproblemen ook begonnen bij heel slecht slapen en een stressvolle relatie waardoor ik nog slechter sliep, wel erg veel seks overigens. Dit was voor mijn lichaam dus de aanzet geweest om zichtbaar gevoelig te raken voor DHT. Misschien was dit anders wel 10 jaar later gebeurd.

Toen die relatie was gestopt en na enige tijd ook de stress, begon na ruim 1 1/2 jaar tijd met veel kiwi's, bananen, haring, water, en groene thee mijn haar echt waanzinnig te verbeteren. Je hormoonhuishouding raakt heel erg in de war van slaapstoornissen, een jaar geleden kwam ik weer in dezelfde situatie tercht en ook mijn haarvolume holde weer achteruit en viel ook uit ondanks de fina.

Algemene tip: Dump je vriendin als er te veel stress is en er hierdoor slaapprobelemen onstaan. En be :cool: 8

-----------------------------------------------------------------------------------
Tuurlijk anders 10 jaar later, geloof je dat echt?
Moet je zelf is kijken wat andere uit geven aan middelen tegen haaruitval.
Allemaal commerciele middelen, kan het niet gewoon bij finasteride of dustaride blijven?
Van dat geld kun je ook een hoop plezier maken.

Tuurlijk begrijp ik ook wel dat je hierdoor meer het gevoel krijgt dat je er iets aandoet, en dat de werking beter is.
Maar de dysmorfofobie verrandert niet, daar kun je beter aan werken.

Groeten, Bob

the stig
29 februari 2004, 15:56
Originally posted by Boris
Bij mij waren de haarproblemen ook begonnen bij heel slecht slapen en een stressvolle relatie waardoor ik nog slechter sliep, wel erg veel seks overigens. Dit was voor mijn lichaam dus de aanzet geweest om zichtbaar gevoelig te raken voor DHT. Misschien was dit anders wel 10 jaar later gebeurd.

Toen die relatie was gestopt en na enige tijd ook de stress, begon na ruim 1 1/2 jaar tijd met veel kiwi's, bananen, haring, water, en groene thee mijn haar echt waanzinnig te verbeteren. Je hormoonhuishouding raakt heel erg in de war van slaapstoornissen, een jaar geleden kwam ik weer in dezelfde situatie tercht en ook mijn haarvolume holde weer achteruit en viel ook uit ondanks de fina.

Algemene tip: Dump je vriendin als er te veel stress is en er hierdoor slaapprobelemen onstaan. En be :cool:

Kijk,dat is nu eens verstandige praat.:cool:

Boris
29 februari 2004, 18:30
thanx Stig

Die Bob en Ron weten nog niet helemaal waar ze het over hebben.Denk ook niet dat we veel aan deze kereltjes zullen hebben

Boris
29 februari 2004, 18:49
Daarbij nog even een reactie op Bob


Quote: Tuurlijk anders 10 jaar later, geloof je dat echt?
Moet je zelf is kijken wat andere uit geven aan middelen tegen haaruitval.
Allemaal commerciele middelen, kan het niet gewoon bij finasteride of dustaride blijven?
Van dat geld kun je ook een hoop plezier maken.

Tuurlijk begrijp ik ook wel dat je hierdoor meer het gevoel krijgt dat je er iets aandoet, en dat de werking beter is.
Maar de dysmorfofobie verrandert niet, daar kun je beter aan werken.

Groeten, Bob

Beste Bob, Wat ik daarnet allemaal beschreef kost heel weinig geld (er zijn zelfs mensen die slapend rijk worden) en misschien zouden die mensen die in al die commerciele valkuilen trappen zich beter kunnen concentreren op hun leefstijl. Je kunt wel leuk aan de fina. gaan en vervolgens alleen maar patat eten, stevig doorpaffen, alleen maar koffie drinken, XTC pilletjes slikken en GHB gebruiken, maar dan zul je daar waarschijnlijk een groot deel van het fina. effect verpesten dat je anders misschien wel had kunnen bereiken.

the stig
1 maart 2004, 08:00
Dat is nou de enige waarheid.

Jack
1 maart 2004, 16:25
kaalworden heeft een trigger nodig, tuurlijk moet je er gevoelig voor zijn, maar iets moet het aanwakkeren, een piek in je hormoonhuishouding of stress in welke vorm dan ok, dus ik ben het zeker eens met dat het tien jaar later kan gebereuren of nu.

Bob
4 maart 2004, 11:14
Ja jullie zullen wel gelijk hebben, en meschien is dit dan ook de enige manier.
Het is niet zo dat ik jullie uitlag of zo, maar ik zie me zelf daar niet aan houden.

Ik heb een half jaar Propecia geslikt, wat klauwen met geld koste.
Nu eindelijk Proscar, maar heb nu weinig vertrouwn in middelen die aangeboden worden.

In het begin hield ik meer rekening met beinvloedende factoren, maar het maakt je leven wat minder boeiend.
Omdat je overal rekening mee moet houden.

Zelf vindt ik m`n inhammen al zo groot, dat het niet meer uitmaakt of ik meer haar verlies.

Groeten, Bob

the stig
5 maart 2004, 13:51
Heb je wel eens aan duta gedacht?
Blijkt volgens sommigen heel behoorlijk te werken.Het stopt in ieder geval je haaruitval.
En laat voor die inhammen een ht uitvoeren.

Boris
5 maart 2004, 17:00
een ht voeren wat is dat stig??

the stig
5 maart 2004, 18:49
Een haartransplantatie.
Laat die inhammen gewoon opvullen.
Die duta/fina zorgt er wel voor dat je haar niet verder uitvalt.(hopelijk)

Henk21
5 maart 2004, 20:09
Originally posted by the stig
Een haartransplantatie.
Laat die inhammen gewoon opvullen.
Die duta/fina zorgt er wel voor dat je haar niet verder uitvalt.(hopelijk)

Hé stig,

als je er zo positief tegenaan kijkt, waarom laat je dan zelf geen ht uitvoeren... Kan je daarna mischien nog een lekker wijf scoren :D ..

the stig
6 maart 2004, 06:35
Originally posted by Henk21
Hé stig,

als je er zo positief tegenaan kijkt, waarom laat je dan zelf geen ht uitvoeren... Kan je daarna mischien nog een lekker wijf scoren :D ..

Geen slecht idee.
Een extreme makeover.
Misschien is er nog hoop voor The Stig.

Bob
8 maart 2004, 08:58
Weet je, ik heb geen flouw idee of de fina werkt.
Zie niet overdreven veel haar vliegen maar ook geen nieuw haar groei.

Met de dokter heb ik het gehad over dustaride, daar had hij nooit van gehoort en het staat niet in het grootte medicijnen boek.
Dus voor mij niet mogelijk.

En een ht, nee.
Dat kost wel erg veel en er zijn veel negatieve berichten over.

In de zomer ga ik wellicht m`n kop kaalscheren.

Groeten, Bob

the stig
8 maart 2004, 18:45
Het is dutasteride.

Roland
9 maart 2004, 09:46
Juist, en een HT kan ik ik je samen met vele anderen hier geweldig afwijzen!

the stig
9 maart 2004, 10:58
Volg dat eerlijk gezegd niet zo.
Afraden vanwege de kosten en het lidteken bedoel je?

Roland
9 maart 2004, 13:42
Nou, dit was eigenlijk een algehele afrader voor iedereen die in deze topic dat woord liet vallen. Maar de kosten en het lidteken zijn nog eens niet het ergste, het dunne onnatuurlijke tandenborstel-haar wat je voor op je kop hebt, dat is het ergste..

Roland

the stig
10 maart 2004, 03:03
Zo op het eerste oog vind ik het kapsel van die Advocaat best meevallen.
Het ziet er in mijn ogen niet onnatuurlijk uit.