PDA

View Full Version : Ontmoeting


Janne
8 februari 2004, 17:27
Hallo

Ik kreeg een mailtje van willeke, waarin zij het had over een ontmoeting van mijn leeftijdsgenoten. Ik vind jammergenoeg hierover niets op het forum. is er iemand die hier meer over weet?

groetjes Janne

Willeke
8 februari 2004, 18:18
Dag Janne,

Ik heb een brief ontvangen van de Alopecia Areata vereniging ontvangen waarin een middag is gepland op 8 mei voor leden tussen de 16 en 25 jaar, maar als je daar naartoe wilt gaan moet je denk ik wel eerst lid worden.

Groetjes Willeke

Janne
9 februari 2004, 09:34
Hoi Willeke
Ik ben ook lid van de vereniging. Alleen heb ik de papieren niet echt goed durven door te lezen, dus ik zal zeker eens op zoek gaan. Het lijkt me echt leuk om eens onder mensen te zijn, die weten waar ik over praat.
Bedankt willeke

groetjes Janne

Anjo
28 februari 2004, 16:58
Zondag de 29e februari komen verschillende meiden (alopecia) van het forum bij elkaar in Helmond. Ik weet niet of er meiden van jouw leeftijd bij zitten, maar iedereen is van harte welkom!! Jong of oud maakt echt niet uit... we hebben allemaal hetzelfde probleem. Als je zin hebt, mail even naar Yvonne, zij is de gastvrouw!

Groetjes,

Anjo;)

Janne
29 februari 2004, 18:49
vandaag dus;) ...
Ik ga de 27e naar de bijeenkomst en ik kom met mijn ouders. Ben heel erg benieuwd!

Groetjes janne