PDA

View Full Version : Super million hair


RM84
7 september 2010, 20:20
Hoi na wat rond gekeken te hebben hier.

Had ik een aantal vragen
Ik heb SMH vanmorgen besteld. Omdat topik niet in donkerblond leverbaar is. De vragen

1. kan ik daar ook gewoon weer stekels mee maken, of moet het persé plat blijven?

2. kan ik er mijn inhammen mee verbergen?

2 hoe stevig is het eigelijk als het het regent of waait?

Want ik heb nu sinds 2maanden gewoon altijd een pet op maargoed dat is niet fijn:confused:
Ik heb met name last van dun haar en kleine inhammen.. Voor een HT vind ik het nog te vroeg vandaar deze oplossing..
Hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen
ps (ik heb al het forum door gekeken, maar kon er zo niet deze vragen op terug vinden)

Gr Roy.

martindeman
8 september 2010, 13:46
Dit lijkt op een soort toppik. Van toppik heb je de spray applicator voor betere doseringen.

1. Je kan er stekels mee maken; maar hoe meer gel, hoe beter je de camouflage ziet (opvalt)

2. Je kan het gebied rond de inhammen dikker maken en bepaalde haren er overheen kammen die nu dikker lijken. Maar je blijft inhammen houden en zien.

3. Je moet alles fixeren met haarlak of speciale spray voor het beste resultaat. Met regen wordt het hoe dan ook minder. Het zal niet uitlopen over heel je gezicht maar onzichtbaar uitspoelen (niet alles).

Ik gebruik al een tijdje toppik. De kunst zit het in doseren. Spray vanaf de hoofdhuid met de applicator schuin naar boven gericht. Zo blijft er veel in het haar zitten (statisch) en weinig op de hoofdhuid zelf. Overdrijf niet, en check in verschillend licht. In "wit" buitenlicht kan er soms een een soort gloed ontstaan die bij schemer niet opvalt.

succes