PDA

View Full Version : waar dermmatch te koop?


merell
11 september 2010, 21:51
Wie weet waar ik in Nederland dermmatch kan kopen? Of heeft iemand toevallig de donkerbruine kleur te koop?

Ik zie wel allemaal sits waar ik met creditcard kan betalen, maar dat heb ik niet. Ook geen paypal. Op die internationale sites zijn geen andere betaalmogelijkheden,

Groetjes,
merel

Diksy
13 september 2010, 12:22
Je kan Paypall ook aan een Nederlandse bankrekening koppelen.

Gegroet, Diksy

Webmaster
13 september 2010, 17:38
Ik zie wel allemaal sits waar ik met creditcard kan betalen, maar dat heb ik niet. Ook geen paypal. Op die internationale sites zijn geen andere betaalmogelijkheden,

Groetjes,
merel

Geen antwoord op je vraag Merel ;), maar laten we hopen dat er (snel) in de toekomst een goede oplossing komt voor internet betalingen wereldwijd.
Creditcards en tussenkomst van derde partijen (zoals Paypal) zouden in veel gevallen niet nodig hoeven zijn, of op z'n minst aangevuld moeten worden met een alternatief wat voor de meeste mensen het beste functioneert, nl:

... een systeem als iDeal (direct betalen via je internet bankieren). Dit zou wereldwijd beschikbaar moeten zijn.

Volumehaar
30 maart 2011, 09:56
Misschien wat laat, maar op Volumehaar.nl kun je o.a. de volgende producten kopen met iDEAL:

Dermmatch
Kaminomoto
Volumehair
Megathik
Provillus
en Great Looking Hair

martindeman
31 maart 2011, 17:12
Bovengenoemde is misschien reclame, maar wel een goede optie voor mensen in Nederland. Toch zou ik persoonlijk via ebay en paypall bestellen. Stuk goedkoper en leveringsgarantie (of geld terug). Ik heb er in ieder geval heel goede ervaringen mee, en mijn paypall account is ook gewoon aan mijn ing gekoppeld

Henk
8 april 2011, 12:17
Het valt inderdaad onder reclame. Ik heb de links naar de site verwijderd. De rest van de posting heb ik laten staan, omdat het ook wel enigzins informatief is.

21reinier
1 mei 2011, 00:39
... een systeem als iDeal (direct betalen via je internet bankieren). Dit zou wereldwijd beschikbaar moeten zijn.
We komen steeds dichterbij! De makers van iDeal zijn inmiddels betrokken bij de creatie van een Europees betalingssysteem en daarna zal het snel gaan. :)

Sorry voor deze off-topic post Merel! Maar zo te zien is je vraag inmiddels beantwoord. Succes!

Hanna
1 mei 2011, 01:22
iDeal vind ik helemaal niet ideaal, want als er niet geleverd wordt, terwijl er wel betaald is, helpt de bank je niet om je geld terug te krijgen.
Mastercard en Paypal doen dat wèl.

21reinier
1 mei 2011, 02:50
iDeal vind ik helemaal niet ideaal, want als er niet geleverd wordt, terwijl er wel betaald is, helpt de bank je niet om je geld terug te krijgen.
Mastercard en Paypal doen dat wèl.
Dat is inderdaad waar, bij iDeal moet men uitgaan van de betrouwbaarheid van de leverancier. Het is overigens wel raar dat iDeal die service niet biedt, omdat ze wat dat betreft in principe dezelfde mogelijkheden als PayPal. Ze hebben namelijk alle benodigde gegevens van de leverancier en natuurlijk ook van de transacties. Hopelijk zien de partijen die betrokken zijn bij de oprichting van het beoogde Europese betalingssysteem in dat de service in dat opzicht verbeterd moet worden, ook omdat het lastiger is om de betrouwbaarheid van buitenlandse sites in te schatten.

Ambo
1 mei 2011, 11:46
iDeal vind ik helemaal niet ideaal, want als er niet geleverd wordt, terwijl er wel betaald is, helpt de bank je niet om je geld terug te krijgen.
Mastercard en Paypal doen dat wèl.

Voor ondernemers is iDeal wel ideaal. Als klant loop je het risico dat je de goederen niet ontvangt, maar als leverancier loop je bijv. bij PayPal het risico dat mensen onterecht claimen hun spullen niet te hebben gehad...

Hanna
1 mei 2011, 16:28
Voor ondernemers is iDeal wel ideaal. Als klant loop je het risico dat je de goederen niet ontvangt, maar als leverancier loop je bijv. bij PayPal het risico dat mensen onterecht claimen hun spullen niet te hebben gehad...

De leverancier moet een verzendbewijs kunnen tonen.
Ook is het beter voor de leverancier als de klant bij aflevering een ontvangstbriefje moet ondertekenen.

Ambo
1 mei 2011, 17:56
De leverancier moet een verzendbewijs kunnen tonen.
Ook is het beter voor de leverancier als de klant bij aflevering een ontvangstbriefje moet ondertekenen.

Precies, en als de bezorger het bij de buren brengt kan de koper altijd zeggen dat ze het niet ontvangen hebben...

Hanna
1 mei 2011, 19:10
....en als de bezorger het bij de buren brengt kan de koper altijd zeggen dat ze het niet ontvangen hebben...
Dat kan dus niet als de geadresseerde een ontvangstbriefje moet tekenen; gebeurt dat toch, dan is 't een fout van de postbezorger.
Maar oplichters zullen altijd blijven bestaan, ook onder de leveranciers.

najim79
14 juni 2012, 14:11
ik heb het te koop in de kleur donkerbruin. bij mij werkt het niet zo vanwege te weinig haar aan de voorkant en kleurverschil met mijn haren. wie geinteresseerd is kan een berichtje sturen