PDA

View Full Version : Haar terug groei?


klaas
9 februari 2004, 19:11
Ik gebruik nu iets meer dan 2 maanden fina+vitamines pillen+ groene thee enz. Ik zie nu als ik de spiegel kijk ( moet wel goed kijken) zwarte puntjes zitten en als ik er met me nagel langs ga zie ik dat het haartjes zijn met pigment(hetzelfde als de rest van mijn haar). Ze zitten zelfs 2 a 3 cm van me haargrens van dan. Maar betekent dit dat er wat begint terug te goeien of blijven het gewoon zulke (dons) haartjes (ze zijn ongeveer 3 milimeter of zoiets)??

Axel
9 februari 2004, 19:19
die heb ik ook sinds een korte tijd, ik ben eens benieuwd of ze nog verder zullen evolueren.

klaas
10 februari 2004, 09:04
Ik hoop het ook man. Hou me op de hoogte hoe het bij jou gaat, oke? Hoelang gebruik je het al? en gebruik je er wat bij?

Lik
10 februari 2004, 13:23
jha groeit niet egt terug.. alleen op verkeerde plekken bij mij dan.. me gezicht haar is erg toegenomen nog effe ben ik een aap..:confused: :eek:

the stig
10 februari 2004, 13:50
Alles goed verder , Lik?

Axel
10 februari 2004, 18:30
Originally posted by klaas
Ik hoop het ook man. Hou me op de hoogte hoe het bij jou gaat, oke? Hoelang gebruik je het al? en gebruik je er wat bij?

Ik gebruik Minoxidil nu ongeveer een klein jaartje en voor de rest niets. (Buiten Groene Thee dan)

Grtz

Lik
10 februari 2004, 22:39
jha verder alles lekker.. met jou.?? stig