PDA

View Full Version : I'm in !


Boris
10 februari 2004, 00:26
De geheelonthouding gaat ook voor mij NU in!
Zal mijn nymphomane vriendin niet op prijs stellen maar dat maakt me niks uit!

Is er trouwens uberhaupt iemand postief over aminexil???
Ik heb vandaag weer een doos gekocht, maar begin een beetje te twijfelen of dat nu niet een beetje zonde geld is geweest.:confused:

the stig
10 februari 2004, 13:43
Ik ben nu al een behoorlijke tijd actief op dit forum, en ik ben nog niemand tegengekomen die ook maar iets positiefs kon vertellen over aminexil.De enige die daar positief over is, is Ids Boersma,maar die heeft dan ook een financieel belang bij aminexil.

pindakaas
10 februari 2004, 16:35
2 woorden: search --> aminexil

oh ja, en :puke:

Jaapie
10 februari 2004, 16:52
Ik heb het nog nooit gebruikt, maar hoor van iedereen dat het niet werkt.

Robert18
10 februari 2004, 16:57
Aminexil is bullshit. Ik ben ook zo stom geweest om erin te trappen (2 jaar geleden)... Maar ja, wat wil je, ik was er pas net mee bezig, en wist nog niet veel (objectieve) websites. Ik had beter moeten weten.

pindakaas
10 februari 2004, 17:42
Originally posted by Robert18
Maar ja, wat wil je, ik was er pas net mee bezig, en wist nog niet veel (objectieve) websites. Ik had beter moeten weten.

Daarom is het ook zo jammer wanneer je bijv. met een zoekmachine (google etc.) op "haaruitval" zoekt, je dan gelijk die haaruitval.net tegenkomt met..... precies, Aminexil :puke: (9 van de 10 keer, staat deze bovenaan de lijst met resultaten..) :frusty:

Boris
10 februari 2004, 20:31
Oke ik heb waarschijnlijk mijn geld verkeerd uitgegeven. Die Ids Boersma tja... Toen ik 2,5 jaar geleden bij hem een consult had, constateerde hij de allereerste fase van AA en dat ik met mijn 45ste zo kaal als dick advocaat zonder laserbehandeling zou worden. Hij zei mij destijds als ik prohair zou gaan gebruiken ik met dezelfde hoeveelheid haar de kist in als dat ik toen had. Hij zei mij wel dat ik wat hem betreft nog wel een jaar kon wachten met slikken. Dat heb ik ook gedaan en was op eigen initiatief destijs met aminexil begonnen.

Hee pindakaas was jij ook niet actief op het forum van kerstase/ hans bolder? Nog even een vraagje aan jou. Wat voor groene thee gebruik jij dan? Tabletten of echt het drinken van de thee?

cees
11 februari 2004, 17:20
He boris, nou ik kan dat hij zei namelijk precies hetzelfde tegen mij, maar hoe is jou haarstatus nu? Ik gebruik nu al 2,5 jaar finas in samenwerking met groene thee, vit b en silicea, heb ook een he;le tijd aminexil gebruikt, maar gebruik nu nog alleen de shampoo!
Hoor het wel...laterzzz

Boris
11 februari 2004, 19:23
Hey Cees

wat vond je dan van die aminexil? Die kerstase shampoo vind ik ook wel erg goed en relaxed. Die van vichy overigens niet.

Maar goed, mijn status tja. Ik heb niet echt dik, vrij lang stijl haar en kleine inhammen en van voren is het gewoon erg dun. Dit had ik ook al voordat ik met de allereerste aminexil kuur begon, maar wel iest minder denk ik. Achter ziet het er sinds een half jaar erg goed uit moet ik zeggen. Ik denk eigenlijk dat ik als ik fina blijf gebruiken geen kaal achterhoofd krijg.

Ik leefde eerst ook gezond totdat ik fina. ging slikken toen ging ik weer errug ongezond leven. Weet nu wel dat dat dus niet werkt en wel gewoon gezond erbij moet leven( niet roken, genoeg water, vit b. etc) dan valt het haast niet meer uit.

Hoe is jou status eigenlijk beter dan eerst? En heb jij ook een jaar gewacht zoals Boersma zei??

Webmaster
12 februari 2004, 10:43
Originally posted by pindakaas
Daarom is het ook zo jammer wanneer je bijv. met een zoekmachine (google etc.) op "haaruitval" zoekt, je dan gelijk die haaruitval.net tegenkomt met..... precies, Aminexil :puke: (9 van de 10 keer, staat deze bovenaan de lijst met resultaten..) :frusty:

Ik denk dat dit in de toekomst wel enigszins zal veranderen.....;)

cees
12 februari 2004, 17:43
he boris, nee ik was gelijk begonnen met finas en dat slik ik nu zo'n twee en een half jaar, ben denk niet echt kaler geworden, mischien wel iets minder vol. Achter is het dikker dan frontaal en denk dat daar ook haar is terug gegroeid, verder is het frontaal wat minder en denk dat je je haar wat daar nu zit wel ongeveer behoud, maar daar zal geen haren bijkomen met finas. Verder vind ik aminexil niet echt goed werken, het zal ongetwijfeld goede voeding aan je haren geven, maar tegen kaal worden helpt het niet echt. Dat het haar wat minder is frontaal zie je overigens bij veel mensen met wat langer haar, kijk maar om je heen, mischien is dit wel een normale verschijning...

Henk21
15 februari 2004, 15:43
Om hergroei te krijgen. Kan het met 1x keer per week ipv geheel onthouding??

Sig, wat is jouw ervaring?

Boris
15 februari 2004, 17:06
Oke aminexil sucks dus, ik maak wel mijn kuur af dat betekend nog 5 weken (zinloos) deze flesjes op mijn hoofdhuid laten druppelen. Vaag dat er dan in Nl en de landen eromheen zoveel reclame enzo over wordt gemaakt en dat zowel Vichy als Lóreal zich met aminexil bezighouden. Terwijl het eigenlijk niet werkt.

Maar wat is dan wel een goed optie om mijn haren vooraan weer een beetje te laten meegroeien en de kleine pigmentloze haartjes bij de inhammen naar dikkere te veranderen??? (als dit mogelijk is). Fina werkt dus duidelijk niet bij de haren vooraan.

Mattie
16 maart 2004, 12:18
Ongelooflijk dat jullie echt aan geheelonthouding doen om je haar te behouden.

Is wel paradoxaal.

Want volgens mij is de reden waarom mensen last hebben van kaal worden, dat ze dan denken dat ze minder aantrekkelijk zijn, voor evt partners.

Wat zou een andere reden kunnen zijn? Wordt je innerlijk minder aantrekkelijk of minder waard van minder haar op je hoofd? Nee, dat niet.

Dus stoppen met sex (een mooie bezegeling van de liefde en bevestiging van je aantrekkelijkheid) zou misschien kunnen leiden tot meer haargroei, en dat leidt ertoe dat je jezelf weer aantrekkelijker gaat vinden, waardoor anderen je ook weer aantrekkelijker gaan vinden en misschien wel iets met je willen, maar dat kan dan weer niet, want dan verlies je weer haar, en begint de negatieve spiraal opnieuw.

Klinkt wel een beetje triest.

Melvin25
16 maart 2004, 12:23
Eindelijk iemand die het met me eens is :)
volgens mij is het ook onzin, en als er iets, ook maar iets van waar is, zal het wel te verwaarlozen..
Onthouding geeft me alleen maar meer stress

Jack
16 maart 2004, 16:08
boris hoe kom je erbijdat finastride niet werkt vooraan?

Melvin25
16 maart 2004, 16:13
Bij mij werkte het wel vooraan..Niet zozeer dat er haren gingen groeien..Maar haaruitval stopte en haren werden dikker...
Helaas ben ik na het afwegen van het resultaat met de bijwerkingen maar gestopt..

Boris
16 maart 2004, 17:35
Aan jack,

Dat fina vooraan niet werkt berust een beetej op mijn iegen ervaring. Ik blijf van die kleine haartjes houden en ook de inhammen zijn iets toegenomen sinds ik fina slik. Verder ziet mijn haar er naar eigen zeggen wel goed uit