PDA

View Full Version : Negatieve ervaringen bij Dr. Gho...


Jaapie
13 februari 2004, 16:35
I read the message boards every day and i am still absolutely amazed by all the hype surrounding Dr Gho.
After spending a lot of time researching and reading such a postive report from David on his visit i decided to go there for my last surgery.
I am now 5 months post op and i have to tell you the results at this stage are p#ss poor. It looks like someone has drawn a bowl around my head and does not natural at all.
I have had 4 surgeries before and the angles of the hair and the quality of the work does not match in any form.
I have a limited donor supply so it would be easier to tell on me if
there was any donor growth but i haven't felt anything.
When you question them about the regrowth everytime you get different answers and all you get told is that its a big secret.
When i have asked several times when does the donor area growth begin i have been told sometimes from the start sometimes later.
I have the feeling guys its all total b#llshit.
If its from the start it would be virtually impossible to tell whether the hair growing is new donor or just the old shaved hair growing back.
Thats not just my opinion but i have spoke to the top transplants doctors many face to face and asked this question.
Gho is travelling the country trying to sell hair transplants and now stating that he can do 400/450 grafts a day and they have better donor regrowth this is all due to the competition from other fue doctors performing much better quality grafts for less cost.
I am highly skeptical of anything they say re hm and until they prove me wrong i have the feeling they are just clever con artists.
This is my personal opinion but since i have paid my $7000 for the only way to describe my work would be a joke i think i am entitled to say.
If things change in any way re my growth etc i will let you know.
I still believe that some of these positive people that keep posting all the time must be working for them in some way.
Even if they announced hm tomorrow you would not want them working on your head believe me.
I have shown my work to some very respected doctors and they have agreed it is very amateur.

neike
29 mei 2004, 00:02
Did you already contacted Dr. Gho to tell him that you are not satisfied with the result??? What did he say????

Henk
29 mei 2004, 09:13
Hoi Neike,

Dit is een posting van een buitenlands forum hoor. Jaapie heeft het zelf niet meegemaakt.
Ik denk dat hij overigens naar de GHO-clinic in Aruba geweest is en niet naar Maastricht. Over de clinic in Aruba heb ik al meerdere slechte verhalen gehoord.
Als je zoiets plaatst Jaapie kun je er beter bijzetten van welk forum het komt.
Ik denk overigens niet dat het van hairsite komt, of wel?
Want elke posting met een klein beetje kritiek op GHO wordt daar direkt gedeleted.

Robert18
29 mei 2004, 10:26
lol@Neike :D

pindakaas
29 mei 2004, 12:40
Yeah, what did he say?? :)

Jaapie
29 mei 2004, 14:23
well, uhm uhm... :D
Nee idd, die posting is niet van mj. Ik had het volgens mij van hairlosshelp.

pindakaas
29 mei 2004, 15:50
Dear Jaapie,

Perhaps you can quote your copy/paste-stuff, or give it another colour.
So it`s a little easier for the hairwebmembers, to seperate your words from the other ones.

with kind regard,

peanutbutter.

neike
30 mei 2004, 19:51
ik zie ook op verschillende websites mensen die klagen over hun HT bij verschillende klinieken en hun gal meteen spuwen in een forum.
ik ben van mening dat je steeds eerst contact opneemt met degene die je HT gedaan heeft alvorens je je beklag doet in een forum.

Kay
30 mei 2004, 19:59
ik zie ook op verschillende websites mensen die klagen over hun HT bij verschillende klinieken en hun gal meteen spuwen in een forum.
ik ben van mening dat je steeds eerst contact opneemt met degene die je HT gedaan heeft alvorens je je beklag doet in een forum.goed dat begrijp ik ook wel,maar als die kliniek het verpest heeft en verder niets meer kan doen voor je,dan is het raadzaam om jouw ervaring te delen met die kliniek op een forum.Zo om andere mensen te waarschuwen niet dan?

Francis
31 mei 2004, 02:24
ik zie ook op verschillende websites mensen die klagen over hun HT bij verschillende klinieken en hun gal meteen spuwen in een forum.
ik ben van mening dat je steeds eerst contact opneemt met degene die je HT gedaan heeft alvorens je je beklag doet in een forum.
Dat doe je in eerste instantie ook, maar in de klinieken lachen ze meestal jouw argumenten weg... Zij vinden het altijd wél oké en je kan er gewoon niks tegen beginnen. "En als je niks zou laten doen hebben, dan was je nu kaal" is iets wat ze dikwijls aanhalen... Duh! Dan nog liever kaal dan met zulk klote-haar rondlopen!

neike
31 mei 2004, 13:48
Kan ik inkomen, maar vaak wordt er niet vermeld wat de kliniek gezegd heeft of wat er voorgesteld werd om het probleem op te lossen.

En dat ze je uitlachen als patient vind ik een absolute schande.

Via mijn kapper heb ik vernomen dat één van zijn cliënten zijn oude HT heeft laten corrigeren bij Gho vorig jaar en dat hij er toch tevreden over was.

Mailman
31 mei 2004, 13:56
Je bedoelt dat hij wel tevreden was over z'n HT voor de correctie of na de correctie? En op wat voor manier heeft hij/zij het laten corrigeren? Haar bijplaatsen, of bijvoorbeeld littekencorrectie?

Henk
31 mei 2004, 14:06
Je bedoelt dat hij wel tevreden was over z'n HT voor de correctie of na de correctie? En op wat voor manier heeft hij/zij het laten corrigeren? Haar bijplaatsen, of bijvoorbeeld lidtekencorrectie?

Ja daar ben ik zelf eigenlijk ook wel een beetje benieuwd naar.
Ik ben pas geleden bij Gho geweest, ook om een ht-correctie.
Ik wou mijn oude ht-haren door middel van FUE laten verplaatsen naar mijn litteken.
Ik had gehoord dat dit wel eens eerder succesvol was gebeurd.
Maar bij mij was dit niet mogelijk omdat de prikgaten waar de haartjes inzitten te groot waren gemaakt. (Bedankt Hairplus)
Ik heb overigens ook nog een berichtje naar Diksy (de voormalige directeur van Hairplus) gestuurd, met een paar vragen, maar heb tot op heden nog geen reactie gehad.

neike
31 mei 2004, 23:33
haren tussen oude ht laten plaatsen om de oude HT te cammoufleren.
als de gatjes van de vorige ht te groot zijn is de kans groot dat er toch litteken zichtbaar blijft de haren eruit gehaald worden.