PDA

View Full Version : Contact met Ids boersma


dean
15 februari 2004, 17:29
Hallo,

Ik ben 31 jaar en mijn kaalheid begint zich nu (circa 14 jaar na eerste constatering dunner wordend haar bij slapen) middels inhammen en een dunne kruin zichtbaar te manifesteren. Wat ik er precies aan ga doen weet ik nog niet, maar 1 ding staat voor mij vast; ik wil absoluut niet kaal/kalend door het leven gaan. Ik heb altijd gedacht aan Haartransplantatie door Transhair of Laser Aesthetic, maar na een middagje rondkijken op deze site begint de twijfel een beetje toe te slaan als gevolg van de vele negatieve reacties mbt het resultaat.

Waar ik in ieder geval mee wil starten is een goed onderzoek in relatie tot mijn persoonlijke situatie. De naam van Dr. Ids Boersma komt vaak terug als (onafhankelijk??) expert op het gebied van haaroplossingen. Dus heb ik besloten om te beginnen met een bezoek aan deze man voor een persoonlijk gesprek/consult. Kan iemand me vertellen hoe ik een afspraak kan maken met deze man? Overige tips, etc. zijn uiteraard ook altijd welkom.

Alvast bedankt,
Dean

Robert18
15 februari 2004, 18:16
NIET DOEN. Ids Boersma is een oplichter.

Zoek maar eens rond op dit forum. Het is gewoon een zakkenvuller.

Henk21
15 februari 2004, 19:32
Maak je niet zorgen over je haar. Zie het als tijdelijk. Gewoon over 5 jaar een HM . ( haarvermenigvuldigen d.m.v. klonen ) Lees er alles over op www.mijnhaar.nl

Henk
15 februari 2004, 22:24
Originally posted by Henk21
Maak je niet zorgen over je haar. Zie het als tijdelijk. Gewoon over 5 jaar een HM . ( haarvermenigvuldigen d.m.v. klonen ) Lees er alles over op www.mijnhaar.nl

Tuurlijk maak je je wel zorgen over je haar. Heel logisch.
Misschien is HM er over 5 jaar wel (en betaalbaar) maar als
je daar niet op wilt wachten is finasteride denk ik de beste
optie. Als je daar belang bij hebt, probeer het dan met een recept
van de huisarts te krijgen.

Groetjes, Henk.

Mailman
15 februari 2004, 23:00
Hey Dean. Zoals te lezen in dit topic http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2655 heb ik mij laten behandelen bij Laser Aesthetic in Haarlem. En waarom zij? Tsja, eigenlijk omdat daar veel promninenten hun 'kop' hebben toevertrouwd en dat gaf me wel een goed gevoel. Ik heb 1 behandeling gehad aan de voorkant en ik ben best tevreden met het eindresultaat. Ik zou zeggen kijk ff naar de foto's in dat topic. Voor vragen ben ik altijd bereikbaar. Suc6!

Groet Bas

Eefje
7 maart 2004, 16:27
hoe weet je dat het een oplichter is? ik ben er ook naartoe geweest.
heb je een slechte ervaring met hem?

Robert18
7 maart 2004, 23:26
Eefje, zoek gewoon rond op dit forum.

Ids Boersma is een oplichter, geen discussie mogelijk.

bverotti
8 maart 2004, 14:00
"Tsja, eigenlijk omdat daar veel promninenten hun 'kop' hebben toevertrouwd en dat gaf me wel een goed gevoel"

Dit was ook 1 van mijn redenen om naar Laser Aesthetics te gaan ... maar dat zou ik nooit meer doen.
Alhoewel dat de resultaten van LA niet slecht waren weet ik nu uit eigen ervaring en onderzoek dat het veel beter kan.

Roland
9 maart 2004, 09:52
Hoi Bverotti, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik jou slecht uit de hoek hoor komen over een HT. Hoe komt dit nu ineens, het was toch allemaal goed gelukt?

bverotti
9 maart 2004, 10:36
Als je met een 'gewone' auto rijdt dan ben je tevreden over die wagen. Het is pas als je met een grote luxe wagen rijdt dat je weet dat het nog beter kan.
Ik was tevreden met het resultaat van LA, maar er zijn nu betere methoden om hetzelfde resultaat te verkrijgen.
Maar dat is een beetje appelen met peren vergelijken want zowel de extractie als de implantatie technieken die ik ondergaan heb tijdens de 2 operaties zijn totaal verschillend.

Ik vind het geweldig dat de patient nu kan kiezen. Er zullen altijd mensen zijn die een strip operatie zullen laten doen, maar ik geloof dat je weinig mensen zult vinden die na FUE nog strip zullen laten doen.
But remember, it's just my opinion !

jornkielman
9 maart 2004, 10:46
als je weet dat laser aesthetic zonder microscoopchirurgie werkt weet je al dat de resultaten veel beter kunnen..........Ik weet wel dat ze niet ALLEEN de laser gebruiken zoals ze wel beweren op www.l-a.nl. Dat is eigenlijk alleen maar een goede zaak daar de laser al jaren achterhaald is(behalve bij een voorlijncorrectie bij dik haar

greetz,
)

ralluf
11 maart 2004, 21:07
Ben 2 jaar geleden bij Boersma geweest en ik kan niet anders zeggen dat deze man gewoon een oplichter is.

De enige 2 middelen die hij aanbiedt zijn het "geweldige" amixill en finasteride. Hij zei tegen mij destijds dat als ik braaf 1 keer per half jaar amixil zou gebruiken dat ik me dan nergens zorgen over hoefde te maken, nou het zette dus gewoon stug door.

Ik heb zelfs het idee dat hij tegen iedereen gewoon hetzelfde vertelt en iedereen of aminixil en finasteride aanraadt, zonder naar de situatie per persoon te kijken (voor 150 euro per consult geloof ik).

Ik zou je gewoon aanraden om naar een goede dermatoloog te gaan, dit wordt meestal gewoon vergoed, is veel objectiever en meestal net zo goed op de hoogte op het gebied van haaruitval.

cherifo
24 maart 2004, 15:48
ik heb er ook al eens aan gedacht om haartransplantatie te ondergaan..ben zelfs eens geweest bij aestetics in ukkel(belgië) bij de heer;Orens ,maar de prijs leek me zo duur joh!ik had denk ik zo'n 15000 grafs nodig(ik denk dat ze daarmee het aantal haren is die ze nodig hebben??)

en over haartransplantaties gesproken ..waar vind je eigenlijk een goede en wat is het verschil tuusen die 2 methoden die jullie hierboven hadden vermeld?

cherifo
24 maart 2004, 15:49
sorry nog een vraagje ..wie heeft er een goede dermatholoog in belgië??

Heer Olivier
27 maart 2004, 19:26
Kielman moet je met een zak zout nemen, zoals wel meer van de Infirmerie

Nate
28 maart 2004, 09:21
Boersma is erg commercieel met zijn fina...je betaalt er best veel voor (consult + Pro-hair) maar is wel te doen.De Finasteride is wel goed spul...alleen moet je na 1 of 2 jaar weer terug anders krijg je niks meer van hun...weer een consult doen..$$$$...!!

Ik ben er ook geweest,het is nu meer als 2 1/2 jaar geleden....en ik heb met moeite me laatste verzending gekregen...ik moet nu eerts weer terug op consult..hahaha...dus niet he...!!

"Ja meneer xxxx U moet echt weer een nieuwe afspraak maken hoor,U kunt niet zomaar door blijven slikken van Fina."hahaha...proberen ze je bang te maken...,!!

Dan maar geen "pro-hair"....die bij-vitamine slik ik al een jaar niet meer..alleen de fina maar...we zullen zien of ik nog wat krijg of niet...maar in ieder geval is het geen reclame zo...en dat zal ik ze wel duidelijk maken..