PDA

View Full Version : Minoxidil Kirland 5% en of Spiro Cream gezocht


Fallen Dreams
16 december 2010, 11:16
Hallo mensen. Ben opzoek naar extra voorraad Minoxidil, 5%. Gebruik momenteel de lotion variant van Kirkland, en ben daar tevreden over. Met of zonder PPG maakt niet zoveel uit. Het liefst koop ik een 6 maandelijkse voorraad (6 tot 8 flesjes ong.).

Ook ben ik opzoek naar Spiro Cream (S5?). Als iemand mij dat, en of Minoxidil 5% kan aanbieden, stuur mij een privé bericht. ;)

Dank

Lord Zedd
26 december 2010, 17:39
Fallen Dreams heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.
Dit krijg ik te zien als ik je een privé bericht wil sturen, dan maar via dit topic. :)

Ik ben zelf een paar maanden terug gestopt met minoxidil, heb nog een voorraad van 5 ongeopende Minoxidil 5% flessen van Kirkland. Je mag ze wel van me overnemen voor 20 euro.

Fallen Dreams
29 december 2010, 17:03
Dit krijg ik te zien als ik je een privé bericht wil sturen, dan maar via dit topic. :)

Ik ben zelf een paar maanden terug gestopt met minoxidil, heb nog een voorraad van 5 ongeopende Minoxidil 5% flessen van Kirkland. Je mag ze wel van me overnemen voor 20 euro.

Ik zal mijn berichten verwijderen! Neem snel contact met je op!