PDA

View Full Version : ervaringen


Mariska22
17 februari 2004, 18:23
Hallo,

In september ben ik ineens helemaal kaal geworden. Ik heb al vaker kleine plekjes gehad waar het haar weer op terug kwam, wat ook vast bleef zitten (voor september dan). Nu begint er op mijn hoofd op sommige plekken weer wat haar te groeien, alleen ligt het als het ware er los in, dat ook weer uitvalt. Nu is mijn vraag of er meerdere van jullie zijn die dit ook zo hebben meegemaakt, en of er eventueel hoop is dat er wel weer goed haar doorkomt. IK word hier steeds moedelozer van, omdat je eerst denkt dat het weer wat beter wordt, maar dan blijkt van niet dus.

Groetejs Mariska

Enlaais
18 februari 2004, 13:39
Hoi Mariska,

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt; heb een jaar zonder haar gezeten en toen kwam alles weer terug. Dat is vijf jaar geleden en nu valt het weer uit... een jongen op mijn werk is afgelopen najaar kaal geworden (verloor ook zijn wenkbrauwen en wimpers) maar heeft zijn haar nu weer terug...

Er zullen ook mensen zien wier haar is uitgevallen en het niet is teruggekomen. Je kan niets anders doen dan lijdzaam afwachten, dat is het lullige van deze ziekte. Ik hoop het beste voor je. Sterkte,

Annelies

Flintstone
18 februari 2004, 16:02
Hoi,

In november 2002 ben ik al mijn haar kwijtgeraakt. Sinds afgelopen zomer is het weer aan het groeien en het gaat heel goed. Ook mijn wenkbrauwen en wimpers komen terug. Ik hoop dat het uiteindelijk helemaal beter wordt maar ik hou er altijd rekening mee dat het zomaar ineens weer weg kan zijn. Misschien is het allemaal valse hoop, maar ach blijven hopen kan geen kwaad toch.....

Groetjes
Flintstone

tinny
9 juni 2004, 15:10
hey,
iK ben tinne en ben 14 jaar, ik ben helemaal kaal, nu al sinds oktober, ongeveer 8 maanden dus, er is nog steeds geen nieuwe haar opgekomen :mad: maar ik heb me er bij neergelegd dat ik zonder haar ook kan leven! Ik draag nu een pruik...daar ben ik veel gelukkiger en geruster mee!

Ik zou natuurlyk ook veel liever gewone lange haren hebben zonde een kaal plekjes, maar ik heb er geen goede hoop meer in dat ik ooit nog echt veel hara zal hebben :crybaby: maar ja, leven zonder haar gaat ook, ik hou me altijd vast aan de gedachte Wij hebben geen pijn, wij zijn gelukkig en zijn niet ziek, wat moeten we nog meer hebben (haar natuurlyk) maar ja

IK wil graag babbelen op msn voeg me toe montecchi89@hotmail.com

groetjes!!
Tinneke!! :D :P :cool: