PDA

View Full Version : Camouflage bij gemillimeterd haar


dZinee
6 januari 2011, 01:49
Hallo,

welk middel zouden jullie adviseren voor kort tot zeer kort haar? Ik gebruik nooit haarlak/gel/... en kan het hier dus ook niet mee binden..

Verder nog een tip om de goede kleur te vinden (ja het is bruin, maar hoe bruin..)

Hanna
6 januari 2011, 02:02
Is moeilijk bij gemillimeterd haar, want met een spuitbus Fullmore of Volluma krijg je al gauw het effect van een geverfde hoofdhuid. Met vezeltjes als Toppik zou je misschien wel stoppeltjes kunnen nabootsen.

dZinee
6 januari 2011, 13:45
Ok goede tip.
dankjewel. Heb het momenteel 13mm dus zit er dan misschien tussenin.
Zal binnenkort wat foto's posten..

Ambo
6 januari 2011, 18:38
Hallo,

welk middel zouden jullie adviseren voor kort tot zeer kort haar? Ik gebruik nooit haarlak/gel/... en kan het hier dus ook niet mee binden..

Verder nog een tip om de goede kleur te vinden (ja het is bruin, maar hoe bruin..)


Micro hair tattoo!

dZinee
9 januari 2011, 17:40
Ja met gemillimeterd bedoel ik niet perse 1-3 mm, maar ook nog 7/9 mm. Ik neem aan dat je hier toch duidelijk zal zien dat het om een tattoo gaat.
Heb je misschien een foto van zon micro hair tattoo?

Hanna
9 januari 2011, 17:54
Geen tattoos nemen als dat nog helemaal niet aan de orde is/ niet nodig is.

Ambo
10 januari 2011, 00:18
Ja met gemillimeterd bedoel ik niet perse 1-3 mm, maar ook nog 7/9 mm. Ik neem aan dat je hier toch duidelijk zal zien dat het om een tattoo gaat.
Heb je misschien een foto van zon micro hair tattoo?

Ik ging er onterecht vanuit dat je je haar echt heel kort zou gaan dragen, maximaal 1 mm.

Des te langer je het draagt, hoe meer de micro hairt tattoos op gaan vallen.

In mijn foto-album zie je wel foto's van mij, maar enkel met heel kort haar (max. 1-2 mm).

Ambo
10 januari 2011, 00:19
Geen tattoos nemen als dat nog helemaal niet aan de orde is/ niet nodig is.

Waarom niet?

Zie jij zijn verloren haar nog terugkomen dan?

Hanna
10 januari 2011, 00:29
Zie jij zijn verloren haar nog terugkomen dan?

Ik zou niet weten waarom niet. Hij is pas een paar maanden bezig met Rogaine Foam en Revita.

Ambo
10 januari 2011, 10:46
Ik zou niet weten waarom niet. Hij is pas een paar maanden bezig met Rogaine Foam en Revita.

Sorry, daar had ik overheen gelezen.

Dan zou ik het ook niet zo gauw adviseren, maar het zou ook geen kwaad kunnen.

dZinee
11 januari 2011, 00:35
bedankt voor de antwoorden!
ik moet zeggen dat ik het je super goed vind staan Ambo. Maar in hoeverre is dat dat een tattoo? Ik zie dat je ook flink wat grafts hebt gedaan.

Hanna, mijn complimenten voor je oplettendheid. Dit zijn inderdaad nog geen dingen waar ik direct aan denk, maar meer informatie voor de toekomst. Het is in ieder geval goed om te weten dat jullie goed opletten!
:)

Ambo
11 januari 2011, 11:09
bedankt voor de antwoorden!
ik moet zeggen dat ik het je super goed vind staan Ambo. Maar in hoeverre is dat dat een tattoo? Ik zie dat je ook flink wat grafts hebt gedaan.

Als alle grafts zijn opgekomen heb ik zoŽn 3.700 getransplanteerde grafts op mijn kop staan, maar ik vermoed dat het er een stuk minder zijn.

Ik schat dat ik tussen de 10.000 en 15.000 tattoopuntjes op mijn hoofd heb laten zetten. Zoals je in mijn foto-album kunt zien vond ik mezelf nog kaal na mijn laatste haartransplantatie. Nu zie ik dat gelukkig anders!!

Juist die combinatie is wel goed denk. Als ik of mijn vriendin over mijn bolletje aait voelen we toch haar... ;)

dZinee
11 januari 2011, 23:09
Ok op die manier.
Ik vind het er in ieder geval goed uitzien, heb je mooi gedaan!
Wat betaal je voor zon 10.000 tattoopuntjes?
En er is zeker geen optie die minder lang blijft (om het eens uit te proberen (niet nu, in de toekomst))

Ambo
11 januari 2011, 23:37
Ok op die manier.
Ik vind het er in ieder geval goed uitzien, heb je mooi gedaan!
Wat betaal je voor zon 10.000 tattoopuntjes?
En er is zeker geen optie die minder lang blijft (om het eens uit te proberen (niet nu, in de toekomst))


Ik heb het zelf niet gedaan hoor... :P

Beetje moeilijk te zeggen wat 10.000 puntjes moet kosten, maar ik denk dat je grofweg dan tussen de 1.000 en 2.000 euro kwijt ben (hou me er niet aan vast).

Ik ben namelijk eerst twee keer bij een tattoo shop geweest en toen twee keer naar Isabelle.

Maar wil je het exact weten, dan kan je natuurlijk het beste contact met haar opnemen.

Je zou wel eerst een proefstukje kunnen nemen en kijken of dat bevalt.

dZinee
14 januari 2011, 01:22
allright, bedankt voor alle info :)

Foxie21
11 juli 2012, 13:52
Als alle grafts zijn opgekomen heb ik zoŽn 3.700 getransplanteerde grafts op mijn kop staan, maar ik vermoed dat het er een stuk minder zijn.

Ik schat dat ik tussen de 10.000 en 15.000 tattoopuntjes op mijn hoofd heb laten zetten. Zoals je in mijn foto-album kunt zien vond ik mezelf nog kaal na mijn laatste haartransplantatie. Nu zie ik dat gelukkig anders!!

Juist die combinatie is wel goed denk. Als ik of mijn vriendin over mijn bolletje aait voelen we toch haar... ;)

Gisteren voor 't eerst mijn haar op 3 mm laten scheren. Nu vind ik het bovenop mijn kruin te leeg. Norwood 4A - 5. Nu lees ik ook al een tweetal weken over MHT. Ik contacteerde vandaag Beauty Care Noordwijk via mail. Maar ... mag ik jou foto 's eens zien a.u.b.?