PDA

View Full Version : RU58841 te koop


Rollercoaster
22 januari 2011, 11:16
Ik heb enkele maanden geleden 10 gram RU58841 gekocht bij Ontario Chemicals in Canada. Heb er waarschijnlijk 2 of 3 gram van gebruikt en wil de rest verkopen. Interesse, dan PM me.

vrosjnivosj
31 januari 2011, 23:18
En dit is mogelijk om in Canada te kopen?
Welk percentage gebruik je van de stof?
Waarom stoppen?

Hoeveel vraag je dervoor?

Rollercoaster
3 februari 2011, 10:03
Ik heb de RU in een opwelling besteld. Had daarvoor 4 maanden Eucapil gebruikt. (weggegooid geld ) Ontario Chemicals verkoopt RU58841 (natuurlijk is dit illegaal ivm patent etc) via het internet. Er zijn meerdere mensen op buitenlandse haarfora die het daar vandaan halen. Ik heb 10 gram gekocht voor $450. Ik blijk nog rond 9 over gram te hebben. ( Heb het maar 1 week gebruikt, 0ngeveer 100 mg per dag ) Vond het steeds aanmaken van een nieuwe oplossing van het spul in 96% alcohol en DMI vervelend. Ook heb ik besloten om 2x daags minox te gaan gebruiken en ook nog RU erbij gaat niet lukken. Mag weg voor 150 euro exc verzendkosten.

vrosjnivosj
3 februari 2011, 11:04
Kun je het ook gewoon in water, ethanol, ppg doen?
Geen bijwerkingen gehad?
Wat is die stof DMI?

Ik koop het van je over stuur maar een pm.

Rollercoaster
3 februari 2011, 22:40
Heb geen bijwerkingen gehad. Ik gebruikte 3 ml alcohol 96% en een halve ml DMI (dimethyl isosorbide). DMI ipv PPG omdat ik geen PPG kan verdragen op mijn hoofdhuid. Je kunt natuurlijk ook een oplossing maken met PPG. Ik zou geen water gebruiken in de oplossing omdat water slecht de hoofdhuid penetreert.

vrosjnivosj
3 februari 2011, 22:53
Oke bedankt.
Er is een reden waarom er water bijzit vloeibaarder(haren), niet te snel verdampen, goedkoper dacht ik.
Heb je die DMI van bij de apotheek?

Rollercoaster
4 februari 2011, 06:55
Dat zou inderdaad de reden kunnen zijn waarom er water in oplossingen voor haarmiddelen zit. Maar het is ook bekend dat water de huid niet goed penetreert. De DMI kocht ik op www.bulkactives.com. Als je PPG kunt verdragen zou ik dat gebruiken want DMI is behoorlijk kostbaar. DMI heeft het voordeel dat het niet irriterend is voor de huid en niet zo vettig is als bijv glycerine. Dr Klein gebruikt het bijv voor z'n Remox. DMI wordt in de cosmetische industrie ook gebruikt voor duurdere cremes en dergelijke. Ik weet niet of het bij de apotheek verkrijgbaar is. Kon geen ander online-adres vinden behalve de genoemde site.
De meeste RU-gebruikers op buitenlandse fora gebruiken een oplossing van 70% alcohol en 30% PPG.

Rollercoaster
7 februari 2011, 20:28
Verkocht.