PDA

View Full Version : TTM rubriek is nu de 1-na grootste op HaarWeb.


Webmaster
21 maart 2002, 00:54
Tjonge,

Dàt gaat snel zeg. In de TTM-rubriek bevinden zich nu (21 maart 2002) 341 berichten. In korte tijd is de TTM-rubriek uitgegroeid tot de 1-na grootste rubriek op het HaarWeb Forum.

(De meest actieve rubriek is op dit moment de 'Haarmedicijnen'-rubriek met 394 berichten).

Deze groei geeft wel aan dat er een grote behoefte bestaat onder TTM-ers om ervaringen met elkaar te delen. Wij hopen met de toekomstige ontwikkelingen op en rondom HaarWeb nòg beter in staat te zijn lotgenoten met TTM een helpende hand te bieden.

Wij vinden het erg bijzonder om te zien dat veel TTM-ers zoveel steun hebben aan elkaar via het HaarWeb Forum.

Bij deze wil ik ook van de gelegenheid gebruik maken Monique en Bolleke ontzettend te bedanken voor hun steun, bijdragen en inzet om TTM via HaarWeb uit de onbekendheid te halen!

Wij zullen er alles aan gaan doen om dit doel te bereiken.

Namens HaarWeb,

De Webmaster.

bolleke
21 maart 2002, 05:56
... graag gedaan Webmaster... enne... WE GAAN ER VOOR!!! YES!!

monique3
21 maart 2002, 11:52
Ja, wat goed zeg dat de ttm-rubriek ineens zo aan het groeien is gegaan.
Het is een heel goed teken!!
En wat mij betreft blijven we zo doorgaan, want het helpt echt om te delen!
Dus blijf lekker doorgaan met schrijven en reageren, en alles wat daar uit voort gaat komen.
Bedankt voor jullie steun, interesse, woorden en inzet.
Doei Monique3.

bolleke
16 april 2002, 05:48
Hallo allemaal!
Ik heb dit item eventjes terug uit 'het stof' gehaald... onze Webmaster heeft het waarschijnlijk nog niet gezien, maar wij zijn ondertussen (sinds wanneer?) wél de grootste geworden! Yes!!!
Dank aan jullie allemaal voor al die openhartige en ondersteunende verhalen. Dit is écht goed wat wij doen en we gaan ermee door!
Lieve groet, bolleke

Webmaster
16 april 2002, 09:41
Inderdaad......de TTM-rubriek is de Haarmedicijnen-rubriek gepasseerd en is nu de meest actieve rubriek op het HaarWeb Forum.

Wij van HaarWeb vinden het echt heel bijzonder om te zien dat TTM-lotgenoten zo ontzettend veel hebben aan de steun die zij elkaar via het HaarWeb Forum geven. Het laat ons zien dat we op de goede weg zijn! Wij zullen er alles aan doen om TTM uit de anonimiteit te halen: om dit nog beter te kunnen bereiken zullen wij o.a. de volgende activiteiten gaan uitvoeren:

- Naast het HaarWeb Forum komt er een HaarWeb Chat.
- Er komt een compleet aparte TTM website op HaarWeb.
- Er komt een TTM lotgenoten-bijeenkomst aan.
- Er zullen 2 nieuwe TTM-patiëntenverenigingen opgericht gaan worden! Eentje voor Nederland en eentje voor België!

Enz, enz.

Namens Bolleke en Monique3 wil ik iedereen bedanken voor jullie waardevolle bijdragen.

Delen is Helen.

Webmaster HaarWeb.