PDA

View Full Version : door AGA of......


Jack
22 februari 2004, 22:56
IK vraag mij dus even de laatste tijd af wat het nu bij mij zelf kan zijn, zeker omdat mijn vader niet kaal is en niemand in mijn gezin er last van heeft. Nu las ik op een link van Ugh(sorry kan hem even neit meer vinden, maar was de link over haarverlies dóór b5) dat er ook de mogelijkheid is dat het met je lever te maken kan hebben of nieren, want natuurlijk erg eng klinkt, maar hoeft het niet te zijn.

het rare vind ik zelf namelijk dat ik namelijk ook erg last heb van schilvertjes op mijn hoofd, dat mijn haar super droog is en mijn hoofdhuid jeukt, ik vroeg mij af wie dit nog meer heeft en of iemand toevallig enig idee heeft hoe dit zou komen.

link gevonden...-> http://pub106.ezboard.com/fabsoluteacneinfofrm1.showMessageRange?topicID=122 32.topic&start=81&stop=100

dus wie heeft er nog meer schilvertjes, jeuk en droog haar?

brandonvts
4 maart 2004, 19:56
Ik heb ook last van schilvers en jeuk soms branderig gevoel op mijn hoofd. Ik ben bij een arts geweest en die zegt dat het eczeem is. Sinds ik dit heb is op de plaats waar ik het meest last heb mijn haar geleidelijk uitgevallen.

ugh
9 maart 2004, 22:58
Alopecia Androgenetica is trouwens AGA afgekort. AA is namelijk Alopecia Areata. Ik zei vroeger ook altijd AA.

Erg droge hoofdhuid irriteert volgens mij sneller.

Had je ook schilfertjes voordat je middelen ging gebruiken?
Wat voor type haaruitval heb je, of diffuse (verspreid) aan het dunnen?

En wat zegt je arts?

Heb zelf vroeger vaak jeuk als ik me inspan in een warme omgeving met zon op mijn hoofd. Bijv. als ik naar fiets in de zomer. Tegenwoordig geen last meer van geloof ik. Ook heb ik lichte jeuk tijdens het eten van iets pikants. Mijn pa heeft psoriasis, wat erfelijk is, en ook jeuk en geirriteerde huid kan veroorzaken, maar heb ik geloof ik niet geerft. Heb zelf geen schilfers.

Jack
9 maart 2004, 23:09
kaalword ik vooral in bij de kruin, maar nu ook steeds meer naar achter. schilfers lijken overal te zitten, maar vooral het meeste nte boven mijn oren en boven mijn nek. Het valt daar ook een beetje uit, zie veel hele korte haren liggen op mijn kussen, terwijl ik dat eerst niet had. Ik heb innovate gebruikt een maand, maar mijn haar werd te droog. nu ongeveer een 2,5 week 1,25 proscar

Jack
9 maart 2004, 23:12
arts heb ik er nog niet over gesproken, wat is dat voor iets wat je vader had? mijn opa had er geloof ik ook last van, van die schilvers dan

ugh
9 maart 2004, 23:18
De psoriasis die hij heeft geeft geirriteerde plekken over het lichaam, dus niet specifiek op het hoofd. Volgens mij heeft hij het niet op het hoofd/gezicht gehad, maar vooral armen en benen. Er is een bepaalde kans dat ik het later ook krijg.
Hij is compleet kaal (dus alleen haar an de zijkant en achterkant). En had vroeger veel last van roos. Op mijn leeftijd was hij kaler dan ik zelf. Verder hebben veel van zijn familieleden last van hoge bloeddruk/cholesterol etc.