PDA

View Full Version : Alopesan 400 wel of niet?


Gerben
29 februari 2004, 05:56
Beste mensen,

Op dit forum heb ik me al heel wat keren uitgelaten over Alopesan van Vitamust (http://www.vitamust.nl/alopesan.html) en ik zie het ook steeds meer opduiken op internet. Ik ben een ex-finasteride gebruiker (klinkt bijna als een ex-drugsgebruker) en ben op een gegeven moment overgestapt over Alopesan, omdat ik last kreeg van bijwerkingen van finasteride (m.n. erectieproblemen). Ik gebruik Alopesan al bijna een jaar en ben er redelijk tevreden over. Redelijk omdat mijn haaruitval nog steeds gestopt is (wat voor mij het belangrijkste is), maar niet 100% tevreden, want nieuwe haargroei zie ik bijna niet (op een enkel haartje na misschien). Moet ik er Innovate naast gaan gebruiken misschien? Ik twijfel nog, want het moet ook niet een al te dure grap gaan worden.

Waar ik blij om ben is dat mijn erectieprobleempje over is en dat mijn haaruitval is gestopt. Maar waar ik benieuwd naar ben is:

1) Wie gebruikt er nog meer Alopesan?
2) Heb je er positieve/negatieve ervaringen mee?
3) gebruik je nog aanvullende middelen?
4) Wat is je eindadvies aan mij en anderen?

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen/meningen?

Henk21
29 februari 2004, 11:13
1) Wie gebruikt er nog meer Alopesan?
2) Heb je er positieve/negatieve ervaringen mee?
3) gebruik je nog aanvullende middelen?
4) Wat is je eindadvies aan mij en anderen?


1) Ik
2) Kan ik nog niet zeggen. Ben er 2,5 week geleden mee begonnen, lijkt alsof ik er nu een shedding door ondervind
3) Finasteride 1,25 mg, 1000mg MSM
4) Lijkt een goede formule dat alopesan 400. Over een maand of 2/3 zal ik een update geven

Biljartbal
29 februari 2004, 12:38
He Gerben, ik heb Alopesan 6 maanden gebruikt. Maar verloor echt veel haar die zes maanden. Het leek net of ik zes maanden in een shedding zat.

Nadat ik ermee gestopt was verloor ik veel minder haar, bovendien is het een beetje aan de dure kant.

Voor mij is alopesan niet het middel.

Henk21
29 februari 2004, 12:42
Originally posted by Biljartbal
He Gerben, ik heb Alopesan 6 maanden gebruikt. Maar verloor echt veel haar die zes maanden. Het leek net of ik zes maanden in een shedding zat.

Nadat ik ermee gestopt was verloor ik veel minder haar, bovendien is het een beetje aan de dure kant.

Voor mij is alopesan niet het middel.

Duurde die shedding 6 maanden?? Woohly fuck!! dat is lang.
Gebruikte je er nog middelen naast ten tijde van de shedding?

Meer mensen die dit ervaren hebben?

Jaapie
29 februari 2004, 14:17
Hmm ik heb er totaal geen shedding van ondervonden.

Biljartbal
29 februari 2004, 15:35
Originally posted by Henk21
Duurde die shedding 6 maanden?? Woohly fuck!! dat is lang.
Gebruikte je er nog middelen naast ten tijde van de shedding?

Meer mensen die dit ervaren hebben?

Nee ik gebruikte alleen Alopesan. Maar toen ik was gestopt met alopesan verminderde de haaruitval wel direct. Ik heb contact opgenomen met vitamust, die vertelde dat die shedding betekent dat het aanslaat.

Maar 6 maanden lang? Ik geloof er niks van, ik denk eerder dat het voor mij gewoon niet werkte.

Het was gewoon heel raar bij mij. Twee dagen had ik geen uitval meer, en dan weer 3/3 weken een megauitval. Dan weer 3 dagen niet...enz.

Sjaak
1 maart 2004, 14:01
Gebruik nu ongeveer 3 weken alopesan en heb ook geen last van een shedding of bijwerkingen. Kan ook nog niks zeggen over de effectiviteit van het middel maar dat lijkt me ook nog wat vroeg. Heb wel het idee dat mijn haar er iets dikker uitziet.

Henk21
5 maart 2004, 13:01
Originally posted by Sjaak
Gebruik nu ongeveer 3 weken alopesan en heb ook geen last van een shedding of bijwerkingen. Kan ook nog niks zeggen over de effectiviteit van het middel maar dat lijkt me ook nog wat vroeg. Heb wel het idee dat mijn haar er iets dikker uitziet.

Nu ik bijna een week geleden gestopt ben met alopesan lijkt het alsof je shedding ophoud. Vanmorgen lagen er maar 6 haren op m`n kussen ipv tientallen ( 30) de dagen ervoor.

the stig
5 maart 2004, 13:47
Originally posted by Gerben
Beste mensen,

Op dit forum heb ik me al heel wat keren uitgelaten over Alopesan van Vitamust (http://www.vitamust.nl/alopesan.html) en ik zie het ook steeds meer opduiken op internet. Ik ben een ex-finasteride gebruiker (klinkt bijna als een ex-drugsgebruker) en ben op een gegeven moment overgestapt over Alopesan, omdat ik last kreeg van bijwerkingen van finasteride (m.n. erectieproblemen). Ik gebruik Alopesan al bijna een jaar en ben er redelijk tevreden over. Redelijk omdat mijn haaruitval nog steeds gestopt is (wat voor mij het belangrijkste is), maar niet 100% tevreden, want nieuwe haargroei zie ik bijna niet (op een enkel haartje na misschien). Moet ik er Innovate naast gaan gebruiken misschien? Ik twijfel nog, want het moet ook niet een al te dure grap gaan worden.

Waar ik blij om ben is dat mijn erectieprobleempje over is en dat mijn haaruitval is gestopt. Maar waar ik benieuwd naar ben is:

1) Wie gebruikt er nog meer Alopesan?
2) Heb je er positieve/negatieve ervaringen mee?
3) gebruik je nog aanvullende middelen?
4) Wat is je eindadvies aan mij en anderen?

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen/meningen?

Waarom zie je een erectieprobleem als probleem?
Toch niet als dat je haar behoudt ?
Praat er gewoon met je vriendin over .Als ze echt van je houdt doet ze daar niet moeilijk over.

Jaapie
5 maart 2004, 14:24
Originally posted by the stig
Waarom zie je een erectieprobleem als probleem?
Toch niet als dat je haar behoudt ?
Praat er gewoon met je vriendin over .Als ze echt van je houdt doet ze daar niet moeilijk over.

Oh man, niet te geloven. Kap eens met die onzin van je.
Misschien is sex niet zo belangrijk voor jou, maar wel voor anderen. Als ik een erectieprobleem zou hebben, zou ik er alles aan doen om dat te verhelpen. Ook al moet ik er al mijn haar voor verliezen.

peter10
5 maart 2004, 17:52
inderdaad, Jaapie heeft 't door......
je kan ook alles overdrijven

the stig
5 maart 2004, 19:20
Originally posted by Jaapie
Oh man, niet te geloven. Kap eens met die onzin van je.
Misschien is sex niet zo belangrijk voor jou, maar wel voor anderen. Als ik een erectieprobleem zou hebben, zou ik er alles aan doen om dat te verhelpen. Ook al moet ik er al mijn haar voor verliezen.

Ik vind het ook niet erg om mijn haar te verliezen...(op mijn 80e,niet op mijn 20e)

Mille
5 maart 2004, 20:02
Originally posted by Jaapie
. Ook al moet ik er al mijn haar voor verliezen.

Je haren zijn nog niks, Je verliest je mannelijkheid zonder erectie :frusty:

the stig
6 maart 2004, 06:49
Originally posted by Mille
Je haren zijn nog niks, Je verliest je mannelijkheid zonder erectie :frusty:

Da s vreemd.
Ik voel me juist beter als ik geen erecties heb.

Jack
6 maart 2004, 17:57
dan ben je denk toch echt de enige op heel deze aardkloot....

Retteketet
6 maart 2004, 18:06
haha nou volgens mij is the stig "A-sexueel":D

the stig
7 maart 2004, 12:50
Zou je denken?

the stig
7 maart 2004, 12:50
Op naar de psycholoog!

cherifo
13 maart 2004, 23:29
hallo allen ..ik heb de laatse 4 maand finasteride gebruikt en kreeg nagenoeg heel slecht bijwerkingen zoals..vermoeidheid.bleker gezicht..vermagerd(spieren) en sufheid ..zelfs zware hoofd enz..nu is mijn vraag heeft iemand anders daar ook last van gehad..het enige positieve is dat de haargroei toenam..maar de nadelige effecten wogen me te zwaar en stopte..nu ben ik anderhalve week begonnen met alopesan400..en voel me iets beter maar nog steeds die vermoedheid is aanwezig na inname van 1 pil alopesan400..is het echt noodzakelijk van 2 per dag te nemen of gaat die vermoeidheid na een tijdje vanzelf weg?..graag advies van iemand die ervaring heeft met finasteride en alopesan400..want was echt van plan om deze(alopesan400)ook op te geven..zeker om dat in competitie voetbal en mijn prestaties heel laag zijn voor de moment..