PDA

View Full Version : mensen, mensen


Ron
29 februari 2004, 14:06
Vraag me toch echt iets af!! Net als ik zullen er een aantal een vriendin hebben. Jullie willen toch niet zeggen dat jullie serieus geen sex hebben omdat dit mogelijk goed voor je haar is. Ik probeer wel op een andere manier mijn haar te behouden/terug krijgen. Dit is voor mij zeker niet de oplossing

Henk21
29 februari 2004, 14:12
Originally posted by Ron
Vraag me toch echt iets af!! Net als ik zullen er een aantal een vriendin hebben. Jullie willen toch niet zeggen dat jullie serieus geen sex hebben omdat dit mogelijk goed voor je haar is. Ik probeer wel op een andere manier mijn haar te behouden/terug krijgen. Dit is voor mij zeker niet de oplossing


Nee, niet geheel stoppen. Verminderen is mijn motto.
( 1 a 2 keer per week )

the stig
29 februari 2004, 15:43
Originally posted by Ron
Vraag me toch echt iets af!! Net als ik zullen er een aantal een vriendin hebben. Jullie willen toch niet zeggen dat jullie serieus geen sex hebben omdat dit mogelijk goed voor je haar is. Ik probeer wel op een andere manier mijn haar te behouden/terug krijgen. Dit is voor mij zeker niet de oplossing

Als jij een andere manier weet, hoor ik het graag,want ook de Stig houdt wel van een potje rollebollen met een lekkere chick.:)

Boris
29 februari 2004, 18:17
Idd ron, gewoon wat minderen 3 keer per week en dan wel van hoge kwaliteit uiteraard.

Ron
1 maart 2004, 15:48
[Oh zo, dan is het idd wel de moeite waard om te proberen. Moet zeggen dat ik nog steeds niet weet welk middel ik moet gaan gebruiken. Bijna elk middel heeft bijwerkingen en of werkt nauwelijks. Maar goed, eens zal er een middel zijn dat daadwerkelijk werkt.

Babbel
1 maart 2004, 20:24
Toch lijkt het allemaal wat tegenstrijdig...

Waarom wil je meer haar?
- omdat je dr goed uit wilt zien.

Wat houdt dit in (oha)?
- Dat je er 'potent' uit wil zien
(>kaal lijkt oud, oud is minder potent)

Waarom wil je dit?
- Meer seks
(>voortplanting, maar ik denk dat voor de meeste hier de daad opzich belangrijker is)

Hoe wil dit bereiken?
- Minder seks of beter nog (Stig's Method) geen seks...


Ik weet het niet hoor jongens.

Haarmannetje
6 maart 2004, 17:13
Originally posted by Babbel
Waarom wil je meer haar?
- omdat je dr goed uit wilt zien.

Slechts een kwestie van smaak dit. Waar baseer je het op, dat haar per definitie iemand er beter uit laat zien?

Originally posted by Babbel

Wat houdt dit in (oha)?
- Dat je er 'potent' uit wil zien
(>kaal lijkt oud, oud is minder potent)

Dit is helemaal niet waar. Uit onderzoek is gebleken dat kale mannen vaak juist potenter worden geschat. Het is een kenmerk van echte mannelijkheid. Een kaal lijkt niet altijd oud. Misschien ouder, maar niet oud. Tenzij je zelf al oud bent.

Babbel
7 maart 2004, 17:37
Dat je er alleen met haar goed uit kan zien zei ik helemaal niet. Maar mannen die geld neerleggen om hun haar te behouden doen dit denk ik toch vooral vanwegen hun uiterlijk. En ik heb een donkerbruin vermoeden dat vrouwen daar iets mee te maken hebben.
Ik heb het dus over zelfbeeld en niet zozeer het beeld dat andere (daadwerkelijk) van je hebben.

Dat kale mannen potenter lijken wist ik niet, en ik weet ook zeker dat ik wel eens het tegenovergesteld heb gelezen. Ik denk dat het met de leeftijd te maken heeft, als je begin twintig bent en kaal zie je er als snel ouder uit en dat maakt je voor sommige vrouwen in jouw 'doelgroep' wellicht minder aantrekkelijk. Ik bedoelde dus ook ouder ipv oud.
Je bent natuurlijk ook niet actief naar potentie op zoek bij een partner, maar een beetje kort-door-de-bocht-antropologie moet toch kunnen.

Mijn punt was alleen maar dat (indirect) je doel is meer seks te hebben en dat hier als middel daartoe een celibaat bestaan wordt aangedragen... funni