PDA

View Full Version : help!!


herman
1 maart 2004, 01:43
dag allemaal

de vriend van mijn zus is echt kaal aan het worden. hij heeft vette inhammen. daarvoor lette ik nooit op mijn haar maar nu heb ik het idee dat ik ook inhammen krijg. ik heb heleboel foto's van mij gezien 4 jaar geleden ofzo en ook videobanden van vroeger (ben nu inmiddels 18) en had toen een andere haarlijn als nu. ik weet nu ook zeker dat ik meer haar had bij mijn inhammen dan nu. als ik mijn haar zeg maar strak naar achter trek dan zie je van die hele kleine inhammen terwijl ik dat eerst niet had. ik heb nu nog heel veel haar alleen begin ik me zorgen te maken bij mijn inhammen want vroeger kamde ik altijd een mooie kuif zeg maar en als ik dat nu doe dan loopt het meerder naar achteren, ik voel het ook vergeleken met eerst. Ik wil echt zo graag mijn haarlijn terug krijgen als vroeger maar zonder haarimplantatie en al dat gedoe het kost immers maar veel geld.
soms na het wassen van mijn haar heb ik nog zeg maar schilfer bij mijn inhammen ofja eigenlijk overal maar vooral daar en het irriteerd me wel eens en dan krab ik het weg en soms heb ik dan een haartje met een wortelje in mun hand maar is dit heel slecht of hoe zit dat?? of moet ik gewoon de schilfer laten zitten want uitwassen gaat moeilijker.
Ik heb gehoord over het product minoxidil en het schijnt dat je je haargroei weer terug te krijgen is en je ouwde haarlijn weer krijgt klopt dit?? help me aub want als dit klopt ga ik het meteen bij de aphotheek halen.

alvast bedankt,

herman

herman
6 maart 2004, 01:59
53 vieuws en geen 1 reply

the stig
6 maart 2004, 06:42
Misschien is het wel een idee om dit forum eerst eens goed te bekijken.
Dan zullen een hoop vragen beantwoordt worden.