PDA

View Full Version : kaalheid vs IQ


michael
2 maart 2004, 09:49
Ik studeer aan de universiteit en mij valt het op dat het percentage kalende bij mij in de klas hoger is dan ergens anders. Dit zie je ook in de politiek en de zogenaamde CEO's.
Zal er een verband bestaan tussen je iq en je hoofdhaar? IK denk namelijk van wel

Boris
2 maart 2004, 10:31
ehm vage topic, misschien dat stress en slecht slapen vaker voorkomt bij mensen met banen waarvoor een hoge opleiding nodig is. Maar dat van die studenten bij jouw in de klas, die zuipen en roken te veel, gaan nachten door en drinken heel veel koffie om wakker te worden de volgende ochtend, eten vaak ongezond omdat ze de huur van hun kamertje anders niet kunnen betalen, en verder houden ze allemaal seksorgies joh, dat is geen graadmeter meer.;)

Jack
2 maart 2004, 18:48
ik zit dus ook op de universiteit en ben het er wel mee eens, en het rare is de gasten die er last van hebben, zijn niet dezelfde als de jongens met de dubbele kraagjes of de bootschoenen, die 3 keer in de week aan de zuip gaan op de vereniging.

Pieter
2 maart 2004, 19:05
Ik vind het eigenlijk wel een interessant topic. Denk meteen aan Lambiek´s uitspraak: "op een drukke snelweg groeit ook geen gras". Herinner me dat ik op mijn intake formulier bij het Haarkabinet ook moest invullen welke opleiding ik had genoten en wat voor werk ik deed. Hoog opgeleiden doen misschien vaker zittend werk en houden wellicht minder tijd over voor lichamelijke inspanning. Tijdens sport en inspanning schijn je testosteron te "verbranden" waardoor je ook minder DHT in je lichaam zult hebben.

Jack
2 maart 2004, 19:25
die kan ik dan persoonlijk weer een beetje tegenspreken, want ik heb altijd er intensief gesport, 4 tot 6 keer per week...

Jaapie
2 maart 2004, 19:46
Minder testo door sporten? Volgens mij krijg je er juist meer van?

Boris
2 maart 2004, 21:29
idd en topsport doet je haar al helemaal geen goed

User-X
5 maart 2004, 00:10
Of ze storten zich juist door hun kaalheid volledig op hun studie terwijl de mannen met veel haar zich tegoed doen aan het nachtleven.

the stig
5 maart 2004, 08:02
En hebben te vaak seks...

Johnny
5 maart 2004, 10:08
Sorry hoor, een beetje een doelloze topic, zelf studeer ik ook op de universiteit maar ik denk niet dat er een verband zit tussen iq en haaruitval, al zeg ik altijd wel tegen mijn omgeving: waar verstand zit kan geen haar groeien. Al meen ik dat wat minder serieus. Je kunt natuurlijk de proef op de som nemen door enorm te gaan zuipen zodat al je hersencelletjes afsterven. Al kan ik me niet voorstellen dat je daardoor je haar behoudt.......