PDA

View Full Version : Eerst zien, dan geloven!


smoothman
5 maart 2004, 21:57
Hallo iedereen,
Ik ben ook iemand die last heeft van haaruitval en het is toch 1 van de ergere dingen wat me overkomen is in mijn leven. Wat mij altijd opvalt is dat veel mensen het altijd zo goed weten maar bewijs zie je nooit. Alles is er op de markt je kunt het zo gek niet bedenken of het is er, maar werkelijke resultaten zie je niet, het enige wat je ziet is dat je knip kleiner wordt! Veel mensen nemen die adviezen over en komen dus geen stap verder. Ja jaren gebruik van all die producten ben ik er alleen maar armer op geworden. Ik ben nu met laser therapie bezig, als de resultaten goed zijn, ga ik de foto's posten. Zo niet, dan stap ik over op een haarwerk. Flink veel resultaat in 1 keer :-D en als ik weer terug kom naar nederland, dan zal iedereen zich afvragen hoe kom je aan die mooie haren, weet je dan wat ik zal zeggen? Ik doe er alles mee wat god verboden heeft en het blijft nog steeds mooi ;-)

Haarmannetje
5 maart 2004, 23:14
Ik ben het volledig met je eens hoor. Altijd mooie verhalen, maar nooit echte resultaten. De gangbare middeltjes die enigzins werken en waar dan wellicht wat positievere resultaten mee behaald zijn, zijn weer heel slecht voor andere delen van het lichaam, waar de prostaat een goed voorbeeld van is. Nee dank je, daar heb ik niet zoveel behoefte aan. Kaalheid is niet leuk, maar zolang er niet een fatsoenlijk middel te verkrijgen is met gegarandeerd resultaat zonder nare bijwerkingen, kan ik ermee leven.

cherifo
18 maart 2004, 15:03
die laser therapie hoe werkt dat eigenlijk?