PDA

View Full Version : hoi allemaal


Wendy'83
24 maart 2002, 17:51
hallo allemaal,

Jullie kennen mij nog niet. maar sinds kort weet ik dat ik ook ttm heb.Het was best een opluchting om te weten dat ik wist wat ik nou eigenlijk had.Ik werdt veel voor gek aangezien en vele mensen begrepen het dan ook niet.Ik doe heel erg mijn best om van mijn haar af te blijven en soms wil het dan ook gewoon niet lukken want dan is er wel weer iets om me zorgen over te maken.Ik loop hier nou al 4 jaar mee rond en tot voor kort vondt ik dat ik er mee op moest houden ik ben dus naar een maatschappelijk werker gegaan en ik moet zeggen het helpt! Ze helpt me gewoon met de dagelijkse dingetjes op een rijtje te zetten en zo zie ik zelf wat ik eigenlijk aan het doen ben de goede en foute dingen. Ik ben me ook veel bewuster geworden dat ik mijn haren er gewoon uit trek voorheen had ik het gewoon niet in de gaten.Binnenkort wil ik met gedragstherapie gaan beginnen het zal geen makkelijke tijd worden maar heb het er zeker voor over.Ik zou ook graag met wat mensen hier in contact willen komen gewoon om er zo over te praten en elkaar wat tips uit te wisselen.

nou iedereen die dit leest en het zelfde probleem heeft heel veel sterkte en met hulp komen we er wel.

groetjes en liefs Wendy

Madelief
24 maart 2002, 21:23
Fijn dat je ons gevonden hebt. De herkenning en het erover kunnen praten met mensen die hetzelfde hebben als jij is prettig.
Hopelijk zal ik je hier nog vaker zien. Sterkte, maar ook succes met je strijd tegen de TTM.
groetjes Madelief

monique3
24 maart 2002, 21:45
Ook welkom namens mij, Monique3.
Als je in contact wil komen met lotgenoten dan ben je hier aan het juiste adres.
Goed dat je al wat hebt geschreven, ga zo door zou ik zeggen.
Er staat heel wat geschreven onde de ttm-rubriek, dus ik zou zeggen, lees het op je gemak eens door, je zult veel herkennen, en dat is wat je nodig hebt.
En verder kun je je verhaal hier altijd bij ons kwiijt, of het nu goed gaat of niet, gewoon lekker van je af schrijven, dat doen wij ook!
Succes en groeten van Monique3.

eus
24 maart 2002, 22:21
Dag Wendy,
Ook van harte welkom namens mij, eus. Ik heb net een enorme dip. Maar desondanks vind ik het forum hardstikke fijn. Ben hier pas een maandje ofzo, maar vind het heerlijk om ideeen en gedachten uit te wisselen. Tot snel, groetje eus.

bolleke
25 maart 2002, 01:07
Hoi Wendy,
Ook namens mij, van harte welkom! Dit forum is altijd een beetje 'thuiskomen'... We horen graag jouw verhaal, op goede én minder goede dagen... oké?
Lieve groetjes, bolleke

mirjam
25 maart 2002, 17:44
Hoi Wendy!

Ook namens mij van harte welkom op deze site. Ik weet zeker dat je er wat aan zal hebben, aan zowel het lezen van de verhalen en reacties van anderen als aan het spuien van je eigen ervaringen. Goed ook dat je hulp hebt gezocht, is zeker een stap in de goede richting!

Liefs van Mirjam

ilseke
26 maart 2002, 18:31
hoi Wendy,
welkom in ons midden. Je zal merken dat het vinden van deze site een hele verademing is. Hier kan je al je vragen en/of gevoelens kwijt !!! Het is op zich al een aangename gedachte te weten dat er 'lotgenoten' zijn die volkomen begrijpen wat er in je omgaat. Zelf ben ik nog niet zo lang aanwezig op dit forum, maar ik trek me er enorm aan op. Hopelijk is dit voor jou ook zo.
Groetjes,
Ilse(ke)