PDA

View Full Version : flitslamp-misere


lis
7 maart 2004, 17:07
nadat ik acht jaar met electrische epilatie in mijn gezicht behandeld ben en er niet vanaf kwam (werd wel minder maar ik bleef maar bezig) ben ik overgestapt op de flitslamp bij cosmetic care in zwijndrecht.
ik heb nu vijf behandelingen gehad.

aanvankelijk dacht ik dat het werkte, maar na mijn laatste behandeling (paar dagen geleden) voel ik nu mijn geschoren gezicht veel meer dan ik de laatste tijd aan haartjes had.

heb een totale dip ineens.
het gaat volgens mij niet echt om nieuwe haartjes maar hele oude die ineens de kop weer op steken.
net als tijden geleden voel ik allemaal harde stekeltjes en ik word er zo moedeloos van.

de laatste behandeling h eb ik niet mijn hele gezicht laten doen, maar op aanraden van een medewerkster specifieke nodige plekken.

ze zijn razend duur, slaan soms voelbaar stukjes over (glijden door de gel heen naar een volgend stuk zodat onder je kin maar een paar flitsen zijn terwijl 't stuk door een ander behandeld ook daar veel meer flitsen nodig had) en ik heb er geen vertrouwen meer in.

ik heb al afgesproken met Korpos om daar mijn gezicht nog een aantal behandelingen te geven, maar shit - waarom heb ik nu ineens dan weer allemaal harde zwarte stoppels?

heeft iemand daar ervaring mee?
een plotselinge heropleving van haar zomaar ineens?

Diana
12 maart 2004, 09:55
Hoi Lis,

Ik heb zelf geen ervaring met de behandelingen in Zwijndrecht, maar uit verhalen heb ik ook negatieve reacties gehoord. Ik zou als ik jou was Korpos afwachten en hoop en moed blijven houden.

Sterkte !

Diana