PDA

View Full Version : Doorgroei na haartransplantatie


jeroen29
1 maart 2011, 03:26
hai,

ik heb 2 weken geleden een fue 1500 grafts laten doen. Vraagje groeien alle haren direct en wanneer weet je of ze bij jou doorgroeien als ze direct groeien of als ze na 2 maanden nog niet uitgevallen zijn??

AnthonieH
1 maart 2011, 06:43
ik heb 2 weken geleden een fue 1500 grafts laten doen. Vraagje groeien alle haren direct en wanneer weet je of ze bij jou doorgroeien als ze direct groeien of als ze na 2 maanden nog niet uitgevallen zijn??De haren lijken in het begin direct te groeien (ze worden langer), maar bij de meesten vallen ze toch uit. Meestal ergens rond 2 weken. Als je ze na een maand nog steeds langer ziet worden, dan vallen ze heel waarschijnlijk niet meer uit.

nijmegen2
1 maart 2011, 09:10
Jeroen,

Bij welke kliniek heb je je ingreep laten doen? Bij HSI schijnt het door het pokonbadje waarin ze de grafts leggen er meer haren direct aan te slaan en niet meer uit te vallen.

groet

jeroen29
1 maart 2011, 10:42
Jeroen,

Bij welke kliniek heb je je ingreep laten doen? Bij HSI schijnt het door het pokonbadje waarin ze de grafts leggen er meer haren direct aan te slaan en niet meer uit te vallen.

groet



Ok tnx, ik heb het indd bij HSI laten doen. Het groeit nu al 2 weken, en ik begin een beetje te wennen aan mn nieuwe haartjes :) dus ik hoop dat ze niet uitvallen.

nijmegen2
1 maart 2011, 11:45
Jeroen,

Mooi! Hoop voor je dat ze blijven staan. Ik heb daar binnenkort een consult staan, en een van de redenen om voor hen te kiezen is het feit dat er meer direct blijft staan.

Zou je zo vriendelijk willen zijn om wat voor en na foto's te plaatsen?

Dank!

jeroen29
1 maart 2011, 13:42
Jeroen,

Mooi! Hoop voor je dat ze blijven staan. Ik heb daar binnenkort een consult staan, en een van de redenen om voor hen te kiezen is het feit dat er meer direct blijft staan.

Zou je zo vriendelijk willen zijn om wat voor en na foto's te plaatsen?

Dank!


Ok dan, lets hope so. I love dr Gho :) Ik ga geen fotos plaatsen, dat is een beetje prive, maar eerst was de voorkant wat magertjes en kaal en nu goed opgevuld en alles hersteld bij donorgebied en voel me top. Ik had dit veel eerder moeten doen :)

nijmegen2
1 maart 2011, 13:48
jammer, maar fair point!

Morehair
1 maart 2011, 14:28
Vertellen ze zoiets bij Hsi zelf niet dan?

jeroen29
1 maart 2011, 21:20
Jawel, alleen ik hou van vragen stellen


Vertellen ze zoiets bij Hsi zelf niet dan?

atonba
1 maart 2011, 22:22
Hoi Jeroen29. Ik heb in december een HT gehad bij HSI en bij mij zijn zo'n 80% van de haartjes blijven doorgroeien. Ze zijn wel wat dunner nog, maar worden steeds dikker en voller. Ook zie ik nu al haartjes onmiskenbaar teruggroeien. Kortom, HSI is duur, maar wel een miracle maker. Maak je geen zorgen, je haartjes zullen zeer waarschijnlijk gewoon lekker doorgroeien ;)

jeroen29
2 maart 2011, 00:25
Hoi Jeroen29. Ik heb in december een HT gehad bij HSI en bij mij zijn zo'n 80% van de haartjes blijven doorgroeien. Ze zijn wel wat dunner nog, maar worden steeds dikker en voller. Ook zie ik nu al haartjes onmiskenbaar teruggroeien. Kortom, HSI is duur, maar wel een miracle maker. Maak je geen zorgen, je haartjes zullen zeer waarschijnlijk gewoon lekker doorgroeien ;)



Kijk daar maak je mij blij mee:D HSI betaal je mss iets meer, maar dat heb je zo weer terugverdiend met je nieuwe haar:P Donorgebied groeit ook mooi terug, prachtig de wetenschap ;)

Morehair
2 maart 2011, 13:18
Jawel, alleen ik hou van vragen stellen

En wat zeggen ze daar dan?

jord-y
2 maart 2011, 18:46
Ok dan, lets hope so. I love dr Gho :) Ik ga geen fotos plaatsen, dat is een beetje prive, maar eerst was de voorkant wat magertjes en kaal en nu goed opgevuld en alles hersteld bij donorgebied en voel me top. Ik had dit veel eerder moeten doen :)

Vindt het ergens wel een beetje geheimzinnig.
Je bent enthousiast,maar foto's laten zien hooo maar.
Ieder zijn plicht natuurlijk,maar foto's kan je zo bewerken met paint(eitje) zodat je niet herkenbaar bent:)

jeroen29
2 maart 2011, 20:16
Vindt het ergens wel een beetje geheimzinnig.
Je bent enthousiast,maar foto's laten zien hooo maar.
Ieder zijn plicht natuurlijk,maar foto's kan je zo bewerken met paint(eitje) zodat je niet herkenbaar bent:)


:) ik ben gesteld op mijn privacy, en als dat geheimzinnig is, het zij zo :D

Kaal of Kammen
2 maart 2011, 22:03
Zal wel weer ingehuurd zijn door Gho. Komen hier allemaal mooie verhalen vertellen en leveren geen bewijs. Jah, dat kan ik ook.

atonba
2 maart 2011, 23:04
Ik heb gewoon foto's van mijn HT op mijn profiel hoor. Niks geheimzinnigs aan. Ik had halverwege dec. een HT bij HSI Amsterdam, 800 grafts.

Kaal of Kammen
2 maart 2011, 23:34
Ik heb het over 'prive' jeroen.

jeroen29
3 maart 2011, 00:55
Ik heb het over 'prive' jeroen.


whatever met jou, iig ik ben een stuk knapper geworden :P en ik ben weer de oude knapperd van vroeger, 8000 euries maar ik had er zo het driedubbele voorbetaald:D

jord-y
3 maart 2011, 19:56
:) ik ben gesteld op mijn privacy, en als dat geheimzinnig is, het zij zo :D

Vind het maar een slap excuus je kan heel je gezicht weghalen,zodat je alleen de bovenkant ziet,maarja zou me niet verbazen als je een persoontje bent die even voor Gho een mooi verhaal over hem moet vertellen zeker gratis of Ht met korting van hem gehad?:rolleyes:

jeroen29
3 maart 2011, 23:27
Ga lekker naar Turkije grafts in je kop steken voor een euro, niemand zegt dat je naar Gho moet gaan :P En ik ga geen fotos plaatsen, er zijn genoeg Gho patienten hier met fotos duzzz





Vind het maar een slap excuus je kan heel je gezicht weghalen,zodat je alleen de bovenkant ziet,maarja zou me niet verbazen als je een persoontje bent die even voor Gho een mooi verhaal over hem moet vertellen zeker gratis of Ht met korting van hem gehad?:rolleyes:

Ambo
3 maart 2011, 23:29
Ga lekker naar Turkije grafts in je kop steken voor een euro, niemand zegt dat je naar Gho moet gaan :P En ik ga geen fotos plaatsen, er zijn genoeg Gho patienten hier met fotos duzzz

Je moet zelf uiteraard weten of je wel of niet foto's plaatst, maar foto's van Gho-patiënten zijn zeer zeldzaam hier...

Henk
3 maart 2011, 23:51
Ga lekker naar Turkije grafts in je kop steken voor een euro, niemand zegt dat je naar Gho moet gaan :P En ik ga geen fotos plaatsen, er zijn genoeg Gho patienten hier met fotos duzzz

Jeroen, je verhaal is hier zonder foto's net zo welkom als met foto's.
Het is alleen dat hier geregeld zogenaamde klanten van klinieken komen (ook van Gho) die, m.b.v. een heel positief verhaal, eventuele cliënten proberen binnen te halen. Een tijdje geleden heeft zelfs een assistent van Gho hier nog een zogenaamde "heel erg positieve ervaring" geplaatst.

Je mag natuurlijk zelf beslissen als je hier wel of geen foto's plaatst. Maar het niet plaatsen van foto's zal je verhaal wat geloofwaardigheid betreft niet ten goede komen.

jeroen29
4 maart 2011, 01:47
gho hoeft volgens mij geen reclame meer te maken, agenda zit de komende 6 maanden volgeboekt. Ik kon met moeite na 3maanden ingepland worden. Mijn donorgebied ziet er goed uit, en ik kan na jaren met mutsen nu weer gewoon normaal over straat. Afgelopen jaren heel sporadisch uitgegaan, omdat je in elke tent wer dgevraagd die muts uit te trekken en daarom meed ik al die plekken. Ik had een hekel aan solliciteren, omdat de voorkant van mn haar weg was en dat was de reden dat ik voor mezelf begonnen was :p en dat is weer dan een pluspunt want het gaat goed. Maar nu hoef ik bij toekomstige clienten geen zorgen te maken dat ze me er als een zwerver uit vinden zien. Het irritantste is dat mensen continu naar je kale plek lopen staren en daar werd ik helemaal para van dat ik gewoon de hele dag met een muts rondliep. Ik heb een jaar terug bij tophaar een haarwerk aangeschaft maar dat heb ik na een week weer weggegooid. Wat een ellende! Te warm, en het ziet er onnatuurlijk uit en je bent continu bang dat iemand het ziet :/

Ik had tot mn 25ste geen probleem met vrouwen en die kwamen ook bij de vleet, des t emeer pijn doet het dat je je daarna voelt als een ouwe henkie met je kalende voorhoofd. Ik heb dan wel een vrouw die het niet boiet en van me houdt zoals ik ben, maar voor jezelf is het gewoon leker als je goe din je vel zit.

Sinds die fue bij hsi (mss was elke fue wel goed?, maar bij hsi kwamen ze het professioneelst over, voel ik me weer de oude. Mooie vrouwen zien je weer staan, ik ga niet vreemd, maar aandacht is altijd leuk. en heel mn levensvreugde is met 100% verbeterd. En of je naar Gho gaat of iemand anders ik ben blij dat we in een tijd zitten dat het kan :) Vooral voor ijdeltuiten zoals ik, prachtig fue :)





Jeroen, je verhaal is hier zonder foto's net zo welkom als met foto's.
Het is alleen dat hier geregeld zogenaamde klanten van klinieken komen (ook van Gho) die, m.b.v. een heel positief verhaal, eventuele cliënten proberen binnen te halen. Een tijdje geleden heeft zelfs een assistent van Gho hier nog een zogenaamde "heel erg positieve ervaring" geplaatst.

Je mag natuurlijk zelf beslissen als je hier wel of geen foto's plaatst. Maar het niet plaatsen van foto's zal je verhaal wat geloofwaardigheid niet ten goede komen.

jord-y
4 maart 2011, 10:38
Ga lekker naar Turkije grafts in je kop steken voor een euro, niemand zegt dat je naar Gho moet gaan :P En ik ga geen fotos plaatsen, er zijn genoeg Gho patienten hier met fotos duzzz

Je reactie's zeggen mij al genoeg dat is dat ik je niet meer serieus neem.
Het feit dat je klinieken uit turkije blijkbaar in een negatief daglicht zet zegt ook weer iets over jou.
Verder ga ik niet naar turkije hoor mijn keuze ligt veel dichterbij als ik een Ht doe,maar Gho zal ik ook niet heengaan is voor mij persoonlijk veel te duur en heb nog geen echte goede resultaten gezien zover ik weet:)
Dus het feit dat die volgeboekt is betekend direct dat die goed is? of omdat mensen geloven in zijn mooie hergroei verhaal of omdat er bekende mensen van tv erheen gaan? who know's.
Transhair was toendertijd ook vrij bekend betekende dat ook dat ze goede resultaten afleverde? tja veel schapen volgen een kudde,alleen is dat niet altijd verstandig :)
Alsof elke vrouw alleen naar je haar kijkt:rolleyes: we hebben ook nog mensen die niet zo kortzichtig zijn gelukkig.

Kaal of Kammen
4 maart 2011, 11:17
Al jaren roept Gho: hergroei van de donor.

Je zou dan toch verwachten dat het hele forum vol staat met foto's van mensen met een bos haar die bij Gho zijn behandeld. Zelfs NW 6 en 7 zouden dan (na jaren) met een volle bos kunnen rondlopen.


Realiteit? Mooie verhalen maar geen resultaten te bekennen hier op het forum. Zelfs een frequent bezoeker van haarweb en van Dr. Gho is er niet meer te bekennen. Voor mij is dat reden genoeg om er niet in te geloven.

filou
4 maart 2011, 18:23
ter info:bij mijn HT(2400 grafts prohair) is 70 % van de haren blijven doorgroeien,wel veel trager.De plaatsen waar er geen doorgroei was,waren de korsten er te lang op gebleven en met moeite verwijderd=>was wel even van oei,oei wat nu.Maar alles is toch in orde gekomen, na een jaar herstel.

sneu
5 maart 2011, 01:18
gho hoeft volgens mij geen reclame meer te maken, agenda zit de komende 6 maanden volgeboekt. Ik kon met moeite na 3maanden ingepland worden. Mijn donorgebied ziet er goed uit, en ik kan na jaren met mutsen nu weer gewoon normaal over straat. Afgelopen jaren heel sporadisch uitgegaan, omdat je in elke tent wer dgevraagd die muts uit te trekken en daarom meed ik al die plekken. Ik had een hekel aan solliciteren, omdat de voorkant van mn haar weg was en dat was de reden dat ik voor mezelf begonnen was :p en dat is weer dan een pluspunt want het gaat goed. Maar nu hoef ik bij toekomstige clienten geen zorgen te maken dat ze me er als een zwerver uit vinden zien. Het irritantste is dat mensen continu naar je kale plek lopen staren en daar werd ik helemaal para van dat ik gewoon de hele dag met een muts rondliep. Ik heb een jaar terug bij tophaar een haarwerk aangeschaft maar dat heb ik na een week weer weggegooid. Wat een ellende! Te warm, en het ziet er onnatuurlijk uit en je bent continu bang dat iemand het ziet :/

Ik had tot mn 25ste geen probleem met vrouwen en die kwamen ook bij de vleet, des t emeer pijn doet het dat je je daarna voelt als een ouwe henkie met je kalende voorhoofd. Ik heb dan wel een vrouw die het niet boiet en van me houdt zoals ik ben, maar voor jezelf is het gewoon leker als je goe din je vel zit.

Sinds die fue bij hsi (mss was elke fue wel goed?, maar bij hsi kwamen ze het professioneelst over, voel ik me weer de oude. Mooie vrouwen zien je weer staan, ik ga niet vreemd, maar aandacht is altijd leuk. en heel mn levensvreugde is met 100% verbeterd. En of je naar Gho gaat of iemand anders ik ben blij dat we in een tijd zitten dat het kan :) Vooral voor ijdeltuiten zoals ik, prachtig fue :)

jeroen leuk die ht .Dat hsi kwaliteit kan leveren geloven we ook wel.HERGROEI IN DONOR NIET .Dat je geen foto ,s wilt plaatsen kan ik mij ook nog wel voorstellen ben er zelf ook niet zo gek op .Maar naar jouw laatse bericht vraag ik mij of wat je hier doet .Je bent voolr je zelf begonnen omdat je kaal was ????? maar nu niet meer met 1500 grafts???? De vrouwen zien je weer staan ??? en dit allemaal na 2 weken ???? met 1500 grafts ? volgens mij had je de korsten er nog op zitten en keken ze daarna ,Vraag me af of je wel echt kaal bent geweest .Weet jij uberhaupt wel wat het is om kaal te zijn ? Dacht dat ik een probleem had maar als ik dit zo lees valt het met mij nog wel mee

jeroen29
5 maart 2011, 13:26
Nou ja< achter, heb ik gewoon al ,mn haar alleen de voorkant beetje en inhammen maar daardoor zag ik er echt verrot uit. Ja indd, 1500 grafts maakt een wereld v verschil voor mij dan. Ik snap ook wel dat je met een volledig kaal hoofd niet ver komt met 1500 grafts, maar als het alleen de voorkant is. Anywayz, ik ben er blij mee en het had mij jaren depressiciteit gescheeld als ik het eerder had gedaan





jeroen leuk die ht .Dat hsi kwaliteit kan leveren geloven we ook wel.HERGROEI IN DONOR NIET .Dat je geen foto ,s wilt plaatsen kan ik mij ook nog wel voorstellen ben er zelf ook niet zo gek op .Maar naar jouw laatse bericht vraag ik mij of wat je hier doet .Je bent voolr je zelf begonnen omdat je kaal was ????? maar nu niet meer met 1500 grafts???? De vrouwen zien je weer staan ??? en dit allemaal na 2 weken ???? met 1500 grafts ? volgens mij had je de korsten er nog op zitten en keken ze daarna ,Vraag me af of je wel echt kaal bent geweest .Weet jij uberhaupt wel wat het is om kaal te zijn ? Dacht dat ik een probleem had maar als ik dit zo lees valt het met mij nog wel mee