PDA

View Full Version : Petje op bij sporten


Anjo
10 maart 2004, 23:02
Hoi,

Bij het sporten draag ik geen pruik, maar mijn zgn. piratenhoofddoekje. Ik heb geen haar meer op mijn bolletje. De hoofddoekjes kocht ik bij de Bijenkorf in verschillende motieven, maar heb ik ook bij bijv. het zwemmen op gehad (chloor!!) dus mijn collectie wordt minder. Ik doe aan aerobics, dus moet het wel vastzitten en zwem graag.

Heeft iemand nog tips en winkels voor leuke petjes, die vast blijven zitten tijdens het sporten (en zwemmen?).

Bedankt voor de moeite,

Groetjes,

Anjo

Annelies
12 maart 2004, 19:46
Heej Anjo,

Mutsjes van het merk Buff (te koop bij Bever Zwerfsport) schijnen erg fijn te zijn. Mijn vorige haarwerker had van die decadente die niet zo mooi waren, maar zei dat ze er tig hebben daaro.

En misschien een sjaaltje dat net iets groter is dan een grote zakdoek?? Die kun je misschien wat vaster omknopen. En op de markt, -schiet me nou te binnen- en van die Chinese winkeltjes en New Age winkeltjes weet je wel, hebben ze ook vaak mooie sjaaltjes enzo. Vooral de markt in de 'grote' stad.. ;-)

suc6,
groetjes Annelies

Marloes
16 maart 2004, 09:10
hoi,

ik sport ook inderdaad altijd met een buff doekje en een petje op. die buff dingen zijn erg handig en je kunt er vanalles mee. ik heb ze op wintersport gekocht in allelei verschillende kleuren.
ik weet niet waar je ze hier in nederland kunt kopen, maar misschien kun je op de site kijken.

ik heb nog niet met die buff doekje gezwommen maar dat is een kwestie van proberen.

succes ermee

marloes

Annelies
16 maart 2004, 12:04
Hoi Meiden,

Heb effe op internet gezocht, als je deze link opent kun je zien wat je allemaal met die zgn. buff'kes kunt doen. Erg veelzijdig in gebruik blijkt wel!

http://www.trackandtrail.nl/tn/2003-10-02_online.php

Ik meen dat ze ze ook bij Perry Sport hebben en blijkbaar bij diverse winkels met outdoor stuff.

Hebben jullie misschien tips voor het motorrijden voor mij? Ik heb een dunne bivakmuts, misschien nu het beter weer wordt dat het wel gaat, maar laatst was dat echt veel te koud!!
Misschien toch niet zo handig om synthetisch haar onder een helm te duwen en toch maar mijn ouwe haar nemen??? Wat denken jullie? :confused:

groetjes Annelies

Marloes
16 maart 2004, 14:27
heb je het al met zo´n buff doekje geprobeerd??

marloes

Marloes
16 maart 2004, 14:29
misschien hebben ze in motorspeciaal zaken wel dunne bivakmutsen speciaal voor motorrijders. Ik heb die wel eens gezien toen ik ergens ben wezen karten.

Marloes

Assie
18 maart 2004, 09:40
hoi,

Buff doekjes zijn ook te koop in Bussum bij Kor Bergwrff haarwerkcenter, Huizerweg 27. Ik ben ze ook in een paar sportzaken tegengekomen. Ik slaap er 's nachts mee, ze zijn lekker zacht en zo krijg ik niet zo'n koud hoofd. Ik heb zo'n Buff doekje ook met wintersport gebruikt over mijn haarwerk. Het kriebelde niet en mijn haar kon aan de voorkant niet omhoogwaaien. Een muts over een haarwerk, daar wordt je knettergek van en dit stond sportief en was heel praktisch. De pruik had ik trouwens zo goed vastgeplakt dat ik hem 's avonds bijna niet meer los kreeg. (Als ik van te voren had geweten dat het zo goed zou gaan had ik vast minder nachtmerries gehad van pruiken die ergens in een ravijn lagen:D )
Groetjes Assie

ingie
18 maart 2004, 11:59
http://www.futurumshop.nl/

even bij 'zoeken' buff intypen

groetjes
ing

Anjo
19 maart 2004, 22:41
Super! Ik ga achter Buff aan. Weet iemand ook waar het te koop is in (omgeving) Rotterdam? Ik wil graag eerst eens passen en dan kijken of het wat voor mij is.

Heeft iemand al met Buff (wie verzint zo'n naam?) gezwommen?
Zo nee, wie heeft tips?

Groetjes,

Anjo

Marloes
22 maart 2004, 17:39
Misschien DAKA sport in rotterdam die is zo groot, dat ik denk dat ze ze daar wel hebben of kunnen bestellen.

marloes :cool:

nol
23 maart 2004, 15:47
Je zou zou het kunnen vragen bij;

Bever (Outdoor)

Adm de Ruyterwg 40a, 3031AD ROTTERDAM
010 4125611


Groetjes Nol

Annelies
21 mei 2004, 22:37
Heej Anjo,

Heb je je buff al gevonden?? Ben laatst bij wat motorzaken geweest, daar hebben ze ze ook.
Je hebt ze in winter en zomereditie. Heb ook getwijfeld om er 1 te kopen, maar volgens mij moet je hem als je hem als muts/ sjaal wilt dragen, achterin een knoopje leggen, dan krijg je zo'n gekke friemel in de nek. Of heb ik het mis? Ik wilde het eigenlijk niet uit testen in de winkel, dus ik dacht vraag ffe!

grtz Annelies

p.s. verders alles goed??

Anjo
22 mei 2004, 09:29
:o Ik leef nog.. zelfs zonder haar, haahahaha. Da's lang geleden, maar ik ben druk (3x), ook aan de studie enzo. Maar nog ff snel van mijn buff ervaring vertellen. Ik ben naar de bijeenkomst van de vereniging geweest, errug gezellig zitten klessen met Moos en Annet. Bij het informatiemarkt(je) hing het vol met buff petjes! Volgens mij hebben die zaken deze site bekeken en gedacht, we nemen die spullen voor Anjo mee! Lachen dus. Ik heb er een gekocht, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik hem nog niet veel gedragen heb. Hij kostte 7,50 en je kunt hem op twee manieren dragen. Het knoopje vind ik wel leuk :P , dat doe ik dan bovenop; want dan lijkt het of je wat haar hebt. Ik ben eerlijk gezegd blijer :D met mijn nieuwe haardoekjes (piraten) van het Kruidvat, voor 1,79 in vele kleuren, veel plezier.

Hoe is het met jou? Ik ben ff niet op het web geweest, teken dat het goed gaat, maar jij zit er wel vaak op, dame! Ik kijk uit naar juli. Zal ik nog snel even wat leuks vertellen? Nee, dat doe ik later.

Groetjes,

Anjo

Annelies
22 mei 2004, 19:14
Ha Anjo,

Ben blij te horen dat het goed met je gaat! Ik ben laatst ook nog bij Moos geweest (vorige week en de week daarvoor). Zij heeft thuis geen internet meer, daarom is ze nu minder online.
Ik kijk heel erg uit naar 3 juli. Kan je mijn nieuwe coupe zien. Je herkent me niet meer..

Die doekjes van het Kruidvat hebben Moos en ik ook staan passen, wat toevallig! 7,50 voor een Buffje is goedkoop, ik zie ze meestal vanaf een eurootje of 12 ongeveer.

Gaat het goed met de cursus?? (voor je werk??).

Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt, vertel vertel!!

grtz Annelies

Anjo
22 mei 2004, 20:37
Oeps, misschien vergis ik me nu in de buffprijs. Ik denk dat je gelijk hebt en ze rond de 12 euro zijn. Wat een mutsie die Moos, geen internet meer. Dat wordt bellen! Ik heb mijn geintje al verteld... kijk maar bij AA in de trein.

Het gaat goed met de cursus.. voor mijn werk, maar errug veel studeren en lange reizen. Eind juni schriftelijk, na de zomer mondeling. Druk dus. Wel lekker en vooral: leerzaam. Ik had mijn partylook pruik de laatste les op, ook lachen; vraagt er (slechts een!!) iemand: Ben je naar de kapper geweest? En ik heel nonchalant; ja, hoe vind je het? Leuk he? Als ik me zelf er maar lekker bij voel. Hoeveel doekjes heb je bij het kruidvat gekocht? Ik ga aandelen kopen... hahahahaha :P

Groetjes,

Anjo

Annelies
23 mei 2004, 23:26
Heej Anjo,

Kan toch dat je je vergist hebt in die Buffprijs? Gifnie hoor! I forgive joe ;)
Leuk geintje in de trein, kriebelt het bij jou dan ook zo als je iemand ziet die in het zelfde schuitje zit??

3 juli zouden we elkaar toch weer zien, weet jij zo al wie er wel en niet kunnen?

Lange reizen voor je studie?? Buitenland??

Heb laatst een nieuw haarwerk gekocht, je kent me niet terug. Die party look van jou, van welk merk is die, toevallig van Ellen Wille, Perucci, model party look??

grtz Annelies

Anjo
30 mei 2004, 12:40
Tuurlijk krijg ik ook de kriebels, gisteren zag ik weer twee mannen met aa. Maf he? Verder lange reizen naar Utrecht! Dat is ver weg met het openbaar vervoer, maar eigenlijk vind ik het ook wel heerlijk om een avondje te studeren. Maar van ca. 17.00 - 23.30 uur is best wel lang!! Maar ja, alles om slimmer te worden.

Verder staat 3 juli in mijn agenda, maar ik weet echt niet of Moos en de anderen dit nog weten. Nu ff druk, maar t.z.t. bellen we wel. Ik wil trouwens wel al je pruiken zien, hoor!! Volgens mij heb je er nu giga veel.

Ik draag nu veel vaker Perucci, merk partylook. Goed geraden. Voor slechts 95 euro veel, heel veel plezier. Mijn "oude" pruik word ik lichtelijk gestoord van. Zit los, krult op, af en toe wil ik hem gewoon in de hoek smijten grfdeslfs. Ik moet dus weer een nieuwe (help!) maar heb de partylook nu vaker op, vorige week zelfs voor het eerst naar mijn werk. Ik dacht, bekijk het maar. Ik voel me er lekker bij! En aardige reacties natuurlijk.

Groetjes,

Anjo

Annelies
30 mei 2004, 14:13
Ha Anjo,

Ja Moos weet het van 3 juli, we zouden bij haar barbetjoeken! (Die weet niet waar ze aan begint; puinhoop!! ;-)

Je gaat iedere woensdagavond naar Utrecht om daar te studeren van 17-23.30?? Voor slimmer worden heb ik (en nog) ook altijd veel voor over gehad!
Ga je dan met het openbaar vervoer??

Groot gelijk dat je die pruik opzet waarbij je je het beste voelt!! Daar ben ik inmiddels ook achter. Als ik al die foto's bekijk met die bloempotten op mijn hoofd, draait mijn maag om..!

grtz Annelies

Anjo
31 mei 2004, 21:54
Tuurlijk ga ik met het openbaar vervoer. Echt lachen, normaal altijd met de toettoet, maar nu sinds tijden weer eens een boek uitgelezen, al mijn vakliteratuur en eerlijk gezegd is het lekker relaxed. De studie is van 19.00 - 22.00 uur en dan op gemak naar huis (met de trein) en dan nog een stuk met de auto (dat heb je als je in een dorpje woont...).

Heeft Moos een vaatwasser??!! We zullen er een lekker boeltje van maken.. ik neem de knoflook(saus) wel mee! Gezellie, hoor! Hopelijk hebben we wel lekker weer! Heeft ze al weer internet? Ze loopt ook hopeloos achter... hahahaha! :P

Groetjes,

Anjo

Assie
31 mei 2004, 22:33
Hoi Anjo,

Ik ben benieuwd welke opleiding je doet. Ik zit ook 1x per week van 19.00
tot 22.00 uur in Utrecht op school. Ik ga niet met de trein. Maar in de klas kijk ik altijd om me heen en probeer me voor te stellen of er nog iemand zit met een pruik op. (niemand weet van mij)
gr. Assie

Anjo
1 juni 2004, 13:02
Hahahahaa... je maakt me echt nieuwsgierig. Ik volg een cursus bij de SRM. Het lijkt me echt melig als je bij mij in de klas zou zitten. Eerlijk gezegd let ik nooit zo op andere "haardrachten". Maar nu ga ik toch eens opletten! Zit er nu wel of niet iemand bij jou in de klas met een pruik? Want als ik toch bij je in de klas zit, betekent het wel dat je het bij mij niet doorhebt.. :P hahaha.

Laat gauw wat horen, want nu ben ik wel heeeel errug nieuwsgierig.. :D

Groetjes,

Anjo

Assie
1 juni 2004, 19:16
Hoi Anjo... :D

SRM, klikt heel spannend....maar ....het is niet de cursus waar ik elke ma-avond zit te zweten. Het zou echt lachen zijn geweest!!
Het is van mij inmiddels een tik geworden om te kijken naar het haar van anderen en pruiken te zoeken. Soms vermoed ik wel iets..maar het is vaak niet helemaal duidelijk. Bij mij ziet echt niemand iets. Toen ik het laatst aan iemand vertelde wilde ze het niet geloven! 'k moest het zelfs bewijzen. Dat is echt gaaf, want dan weet je dat dat kreng echt goed zit en je hem tenminste niet voor niets op hebt.

Nou helaas dus, 't had me leuk geleken, hadden we er samen een keer een borrel in de stad op kunnen drinken. :P
Misschien zie ik je evengoed wel eens, jullie hebben toch altijd van die gezellige middagen?? Lijkt mij erg leuk.

groetjes Assie ;)

Anjo
1 juni 2004, 21:11
Nu, je hebt mijn dag weer goed gemaakt.. de hele dag moest ik er om lachen. Wel fijn dat je zo lekker snel reageerde. :P Ik was ook zo nieuwsgierig! Wat doe jij voor een cursus? Waar kom jij vandaan? Je schrijft ook niets op in je profile!

Verder let ik echt weinig op andermans koppie. Bij mij zien ze ook niet dat ik een pruik draag, een paar keer gecheckt en als je dan vertelt dat het een pruik is zie je mensen schrikken. Hahahaha. Toch af en toe wel lachen! Ik heb nu de zgn. partylook op naar mijn werk, en ik ben nu in de fase dat ik geen idee meer heb, wie het wel/niet weet van mijn pruik, dus als ze zeggen "wat een leuke kleur of leuk geknipt" zeg ik gewoon, ja, leuk hè?

Tuurlijk mag je ook komen op de meidenmiddag, Moos heeft toch geen internet meer, dus ik zal iedereen wel even uitnodigen. Op 3 juli komen we bij elkaar, waarschijnlijk in de buurt van Dordrecht. Nadere informatie volgt. Ik ben nu twee keer geweest en het is echt hartstikke gezellig, maar vooral heerlijk om eens lekker te kletsen over haren... (ik wist na de eerste keer niet dat je echt urenlang over haar kon kletsen...).

Nu nog even studeren, zoals je weet heb ik morgenavond les...hahahaha. Tot gauw!

Groetjes,

Anjo

Annelies
1 juni 2004, 21:39
Heej weer een nieuwe bij onze meidenmiddag/avond; gezellie!!! :cool:

Assie
1 juni 2004, 22:47
Lijkt mij gezellig, ik schrijf de datum in mijn agenda!! Ja en dat profile....Ik werk met heel veel mensen waarvan ik echt niet wil dat ze weten wat er met mij aan de hand is. Ik ben dus erg voorzichtig met het geven van persoonlijke informatie. Maar als je echt meer van mij wil weten mail me dan persoonlijk, dan wil ik echt wel vertellen over het hoe, wat en waarom. ;)
En verder...helemaal kaal, geen haartje te bekennen en een pruik van 70% echt haar en 30% nep haar. 2e pruik net besteld zodat ik niet 's avonds laat nog dat ding hoef te wassen als er toch onverwachts visite is geweest. :mad:
Verder ben ik aardig aan het opknappen na de diepe dip van het zomaar al je haar verliezen, begin weer op mijn ouwe 'ik' te lijken, maar dan zonder haar.
En aan de studie dus... :) maar dat wisten jullie inmiddels al!
Morgen weer werken dus nu richting bed.
groetjes Assie

Anjo
2 juni 2004, 09:56
Tuurlijk wil ik alles van je weten, maar dat komt gewoon omdat ik een nieuwsgierig aagje ben.. ik hoor je verhaal wel bij de meidenmiddag en voorop staat; niks hoeft, alles (nou ja, bijna alles) mag.

Was jij je pruik elke dag? Ik heb een synthetische, en ik was die echt veels te weinig. Verder ben ik vorig jaar ook ineens al mijn hoofdharen verloren. Nu gaan mijn wenkbrauwen ook, maar heeel langzaam gelukkig. Ook mijn beenharen zijn al weg, maar dat is lekker makkelijk. Ik heb wel een paar Lambik haren op mijn hoofd, maar die zijn dus nog op twee handen te tellen. Ik draag mijn pruik, maar ook heel graag mijn piratendoekjes, meestal binnen maar in de zomer denk ik dat ik op het strand enzo gewoon weer mijn pruik thuis laat. ff afwachten hoe dat loopt. Bij mij weten veel mensen het, omdat het zo snel uitviel dat ik geeneens tijd had om een pruik aan te schaffen. Maar ik ben wel blij dat ik er niet moeilijk over hoef te doen. Gezellig dat je ook komt!

Groetjes,

Anjo

Assie
2 juni 2004, 20:14
Hoi Anjo,

Ik was mijn geval zo om de 5 of 6 dagen, net wanneer het mij uitkomt. Volgens het zaakje waar ik dit gekocht heb worden deze apparaten vrij snel vies omdat het dood haar is en vuil aantrekt. Het zal wel.. ik vind het in ieder geval rot werk. Voor het eerst van mijn leven werk ik nu met een fohn, want ik moet de achterkant naar binnen toe drogen anders zit het niet goed. En dat terwijl het bij mij altijd snel wassen en het droogt vanzelf wel was. :mad:
Maar goed, het lukt mij nu aardig. Verder is hij op maat gemaakt en dat is perfect. M'n andere pruik was eigenlijk te klein en zat heel strak, ik kreeg er hoofdpijn van. Nu kan ik dit ding zonder problemen de hele dag dragen, alleen 's avonds word ik hem zat en begint alles te kriebelen. Lastig dus als ik 's avonds nog weg moet.
Mijn wenkbrauwen waren het eerst weg, zo'n 10 jaar geleden na de geboorte van mijn zoon. Daarna m'n wimpers en nu dus alles. Wel raar hoor,ik moest altijd enorm veel scheren,had vreselijk veel haar overal en nu alles glad. Heeft dus ook een voordeel. m'n dochter is jalours op mijn gladde benen :).
Hoe jong zijn jullie eigenlijk? Ik ben nog net 38. Het lijkt me leuk jullie te leren kennen.

Groetjes Assie

Annelies
2 juni 2004, 22:43
Ik ben tot nu toe nog de jongste... bouwjaar 1980..

Ik was mijn haar trouwens ook veels te weinig :confused:

Ik had eerst ook haarwerken van echt haar, voor mij is synthetisch echt een opluchting: effe badje met 'Dreft' (--> volstaat voor de hele vaat :D ) en dan nog badje met conditioner. Ffe beetje water eruit schudden. Effe op handdoekje leggen. Weer keertje schudden. Klaar! Heerlijk! Er ging een wereld voor me open!! :D

Mijn haren zijn ook allemaal weggeweest. Mijn bikinilijn is niet echt teruggekomen, maar op mijn onderbeen en armen weer wel aardig. (moet de pootjes weer epileren). Mijn ene wenkbrauw is nu echt voor de helft weer foetsie. Terwijl ik nu weer meer wimpers heb dan een week of 4 geleden. Vreemd, dat blijft echt verlopen. Haar op me hoofd trouwens ook wel redelijk.

Maarruh.. jullie sijn wel lekkel sacht! ;)

grtz Annelies

sandra24
3 juni 2004, 10:48
Hai,
ik ben ook van bouwjaar 80! Vroeg me af of er nog meer studenten zonder haar rondlopen, zie er bijna nooit een! Ik studeer ook al in Utrecht :cool: maar dan niet 's avonds.
Ik ben niet helemaal kaal en ehb ook al geen haarwerk. Maar de achterkant is wel bijna helemaal kaal en ik heb een hele verzameling sjaaltjes en doekjes. Ik wil nog niet aan de pruik of haarwerk of wat dan ook. Heb eht ook pas 6 maanden, dus heb niet te klagen als ik jullie verhalen hoor. Leuk om te lezen, al die verhalen!!
Groetjes

Anjo
3 juni 2004, 23:00
Help, ik moet naar bed, maar wil toch nog even snel mededelen dat ik al 38 jaar ben! (Maar jong van geest, hahahaha.. :D )

Annelies, wil je me voortaan met u aanspreken! hahahaha. Hartstikke leuk dat ik je volgende week zie!

Assie, woon je in de buurt van Rotjeknor? We gaan gelijk op, ik heb ook twee kids, jongens van 3 en 7 jaar.

Morgen verder!

Groetjes,

Anjo :yawn:

Assie
4 juni 2004, 09:13
Dag U en jij,

helaas, geen rotjeknor maar in het midden van het land. Mijn kinderen zijn iets ouder, ze hebben een jonge moeder ;) haahahahahaha.
Ik moet nu studeren, funest zo'n computer voor je neus, vooral als er mail op is.
U en jij en de rest gegroet
Assie.

Anjo
4 juni 2004, 21:17
Hahaha. lachen, Assie! Ook jong van geest zeker :D ! Wat was jij je haar vaak! En fohnen! Ik moet er niet aan denken. Ik ben een beetje van de snelle.... 's morgens zo laat mogelijk opstaan en dan binnen no time naar mijn werk of kid naar school brengen.

Meestal is het dan nog even snel mijn wenkbrauwen potloten (nieuw woord ontdekt!), bij mij ontbreekt het middengedeelte en een zijkant. Dan mijn pruik op, trap af en ff mijn vingers door mijn haar en klaar. Supersnel en leuk. Wassen doe ik echt heeeel weinig.. dat durf ik niet hardop te schrijven!! :P

Mijn 'oude' pruik (nog geen jaar gedragen) wordt zo wijd dat ik echt moet plakken, anders waait-ie echt af, maar ik vind het niet-plakken (opzetten en gaan) het meest prettige.

Groetjes,

Anjo

Anjo
5 juni 2004, 21:54
Lachen, je bent online maar helaas kunnen we niet ff chatten! Kijk even verder, want we hebben een afspraak om met lotgenootjes weer eens bij elkaar te komen op 26 juni. Lijkt me leuk om je te ontmoeten.

Groetjes,

Anjo

Assie
5 juni 2004, 21:59
ha die Anjo, :D

Ik heb al gereageerd!! Vlot he ;)
Was net van plan om te reageren op je wijde pruik. Weet je dat je er heel simpel een nieuw elastiekje in kan laten doen. Doen ze in die winkel waar ik loop niet moeilijk over. Ze knappen 'm dan ook even op en je bent weer als nieuw.
chatten zit er inderdaad niet in, maar als het goed gaat spreken we elkaar snel. Zal wel eerst m'n haar even van te voren wassen hahahahahaha :P
Groetjes Assie

Anjo
5 juni 2004, 22:04
Blijf lachen.. ik moet een filmpje gaan kijken! Maar een elastiekje erin? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ze hebben er een stuk uitgehaald, maar van achter rolt hij nu op. Ik ga nog eens even over je tip nadenken.

Ik was hem erna... (vanwege de barbecuelucht...haahahaha)

Groetjes,

Anjo

Assie
5 juni 2004, 22:07
he die Anjo :P

Ik was hem die dag wel twee keer, ben zo dol op dat fohnen :D
Veel plezier met je filmpje, ik ga een kind in bed stoppen.
Groetjes Assie