PDA

View Full Version : voorbeeld kapsels


vatos
13 maart 2004, 20:59
Ik wil omdat het haar wat dunner wordt en voornamelijk aan de haarrand een nieuw kapsel, iemand een link met kapsels

bedankt

Jaapie
13 maart 2004, 21:16
Ik was er gister toevallig ook naar op zoek. Hiero een site met veel kapsels:
http://www.friseur.com/trends/index.htm
http://www.hairfinder.com/mens_hairstyles.htm

Axel
13 maart 2004, 23:09
Bedankt Jaapie, daar was ik nou net ook naar op zoek.

Johnny
2 april 2004, 14:14
Misschien is het wel interessant om te weten wat voor kapsel iedereen heeft. Zelf heb ik bijvoorbeeld een kapsel ala Dennis Bergkamp. Al irriteer ik me de laatste tijd dood aan mijn inhammen en dat het aan de voorkant ook wat dunner begint te worden. Misschien dan maar in mm's. Hebben veel mensen dit en bevalt het een beetje?

jornkielman
2 april 2004, 17:06
Bij Bergkamp is de haaruitval al jaren gestabiliseerd....Was hij er maar bij in PORTUGAL!

Jaapie
2 april 2004, 18:19
Lol, heb een "jim" kapsel whaha.

Retteketet
2 april 2004, 19:03
Misschien is het wel interessant om te weten wat voor kapsel iedereen heeft. Zelf heb ik bijvoorbeeld een kapsel ala Dennis Bergkamp. Al irriteer ik me de laatste tijd dood aan mijn inhammen en dat het aan de voorkant ook wat dunner begint te worden. Misschien dan maar in mm's. Hebben veel mensen dit en bevalt het een beetje?
Ik vindt dat ik ook een dennis bergkamp kapsel heb haha :D, ps vrouwen mogen ook reageren als ze intresse hebben haha...geintje :P :P :P

Boris
3 april 2004, 10:06
hee retteketet, die ht van jouw ziet er wel aardig uit toch!

Retteketet
3 april 2004, 11:26
hee retteketet, die ht van jouw ziet er wel aardig uit toch!
Jawel, ik ben dr best tevreden over, al denk ik dat ik over een aantal jaar nog wel toe ben aan een tweede, voor de achterkant. Maar dat is nu nog niet nodig.

Johnny
3 april 2004, 17:11
Inderdaad, de haaruitval van Bergkanp is al jaren gestabiliseerd. Ik ben benieuwd wat hij hiervoor gebruikt. Zal wel Propecia zijn of iets dergelijks. Maar ja...... zeker weten zullen we het nooit. En Bergkamp in Oranje!