PDA

View Full Version : Goed Nieuw HaarMultiplication.


Henk21
23 maart 2004, 20:37
Waarom onder medicijnen/haargroeimiddelen; omdat hier de meeste bezoekers komen.

De Webmaster van hairlosstalk heeft een lang gesprek gehad met Dr Gho en heeft hem veel vragen gesteld over HM. In een thread op z`n site kon je vragen stellen waar hij vervlogens antwoord op gaf. Volgens sommige antwoorden ziet het er goed uit voor ons.

http://www.hairlosstalk.com/discussions/viewtopic.php?t=7709&postdays=0&postorder=asc&start=0

BV:

-Did you see any pictures of the procedure being done?

Yes, several. Probably about 30. Before, during, after. I saw how the holes in the back looked, how they were placed up front, how the holes in back looked after just 24 hours (pretty much closed up and healing already), how the holes looked after several days (totally healed) and how they looked a couple months later (growing hairs in the same area they were extracted). Same with up front. He had before and after photos of people's hairlines, etc. Again its a very minor procedure in my opinion, with just 500 grafts. Laura and I both agreed that the visual difference was not that dramatic. Some unnatural hairlines looked a little more natural because he added sporadic uneven-ness to it, some plugs looked less pluggy and more dispersed because he dispersed some new hairs in between them, etc. Nothing major or dramatic. Again the 500 maximum.

pindakaas
23 maart 2004, 20:45
Toch weer "made in holland" :D

maart84
23 maart 2004, 21:36
Heb het hele topic doorgelezen op hairlosstalk.
Het is inderdaad goed nieuws!
Een nieuwe soort vorm van Haar transplantatie is ontwikkeld.
Een haar van achter op het hoofd (Resistent tegen DHT) word voor de helft getransplanteerd (dus de helft van het follikel) naar de voorkant.
De 'donor-haar' blijft gewoon door groeien, en de nieuwe getransplanteerde haar ook. Zo verlies je dus geen haren en dichtheid op de achterkant van je hoofd en kan dit dus oneindig wiorden gedaan.
Ook is het 1/3 keer zo goedkoop als normale HT's
Het zou binnen enkele maanden al op de markt komen
Ik ben benieuwd!!!!!

VinDiesel
23 maart 2004, 22:27
ik heb net ook het hele topic doorgelezen, ziet er hoopvol uit!

toch iets vreemds, volgens de moderator (die dus het gesprek heeft gehad met Gho) is de methode nog niet af omdat bepaalde haren wel reageren op hergroei en andere weer niet.......maar wat ik ook las is dat de methode al beschikbaar is in NL en Aruba??? of heb ik verkeerd gelezen?

overigens, Henk21, ik las laatst op hairlosstalk dat biotine weinig zin heeft tegen haaruitval dus misschien is het beter het niet in je regime op te nemen?? ik ga er mee stoppen iig......

maart84
23 maart 2004, 22:34
Vin, volgens mij haal je nu de HM en de nieuwe soort van HT door elkaar.

Bij HM worden helaas nog steeds bij sommige mensen de nieuwe gemultipliceerde haren afgestoten. Gho gaat HM pas daadwerkelijk lanceren als er 95% effectiviteit kan wiorden gegarandeerd.

Bij de nieuwe vorm van HT (soort van HM), zullen de gekopieerde/gehalveerde folikels gewoon gaan groeien.
Het kan echter wat langer duren dan bij de normale HT's, want de folikels moeten zich weer opbouwen (van een halve folikkel weer een hele worden)
dit kost aanzienlijk tijd en zal dan ook een paar maanden duren voordat de haar pas begint te groeien.

Ik denk dan toch dat die nieuwe soort van HT hét word!

Henk21
23 maart 2004, 23:58
Ik denk dat als die HM komt ik wel in m`n haar ga investeren :D . Koste vallen gelukkig reuze meer vergeleken Dr Bazan z'n HM.

Ik denk dat ik dan een haarlijn laat maken die 1 cm zal zitten onder de plek waar mijn haarlijn ooit zat. Recht maar wel een kleine knikje aan de voorkant.
Inhammen heb ik nog niet echt maar als ik die zou hebben zou ik die ook laten opvullen. Hoop alleen wel dat die nieuwe haren niet opnieuw uitvallen onder invloed van DHT.

maart84
24 maart 2004, 00:03
Hoeveel kost dan die HM? van Gho? en hoeveel haren worden er dan ingezet?
Bij HM vallen de haren toch ook niet uit onder invloed van DHT? omdat ze worden 'gekloond' van de haren die op de achterkant van het hoofd groeien....die niet gevoelig zijn voor DHT?!

Webmaster
24 maart 2004, 07:29
Waarom onder medicijnen/haargroeimiddelen; omdat hier de meeste bezoekers komen.
Alsnog verplaatst naar 'Overige ontwikkelingen' aangezien het onderwerp dáár thuishoort. Het aantal bezoekers is geen criteria.