PDA

View Full Version : andere producten


hans
29 maart 2002, 20:20
Hallo,
Ik heb deze site de afgelopen weken meerdere keren gelezen en dan met name deze forum. Ik vond het met name erg interessant om te lezen welke medicijnen men gebruikt in de strijd tegen kaalheid. Zelf gebruik ik sinds een jaar Aminexil, ook ik ben nog niet overtuigd van dit product. Maar tegelijkertijd ben ik ook bang voor de gevolgen die ik eventueel zou moeten dragen als ik finasteride of dutasteride ga gebruiken. Er word immers vaak gewaarschuwd voor dit produkt. Vandaar dat ik hoop dat ik met andere middelen in ieder geval niet kaler word als dat ik nu ben. Op de site www.thebaldtruth.com, die hier enkele keren als erg betrouwbaar wordt genoemd, staan enkele producten die volgens hen goede middelen zijn tegen kaalheid, zoals bijvoorbeeld Couvré, Revivogen of Toppik. Volgens de foto’s die hierbij gevoegd zijn moet dit haast wel een wondermiddel zijn. Nu ben ik erg benieuwd of iemand ervaring heeft met deze producten. Op de site een andere site heb ik iets gehoord over het product spironolactone. Dit moet zo’n DHT inhibiter zijn dat op de voorhoofd moet worden aangebracht. Kent iemand dit product? Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Mvg
Hans

Nate
30 maart 2002, 10:30
Hallo Hans en welkom.

Ik zelf heb ook aminexil gebruikt,maar dit hielp echt niet bij mij.
Misschien doet het wel wat maar stopt zeker de haaruitval niet,dus heeft het weinig zin.
Als je geen finasteride wilt slikken dan is het aan te raden een topical dht inhibitor te gebruiken zoals je zelf al aangaf.Volgens Dr. Lee moet dit net zo effectief zijn als een pil slikken alleen is het wat extra werk.
Spironolactone kun je ook bij Dr.Lee bestellen op zijn site www.minoxidil.com. Revivogen is ook een alternatief.
Couvre is volgens mij een cover spray of zo zodat je haar wat voller lijkt.
Binnenkort komt er ook een nieuw product FNS uit,men claimt dat dit ook de haaruitval stopt plus hergroei.Dit zo een mooi alternatief zijn voor minoxidil of (aminexil).Men zegt dat dit een stand alone product is dus zou je ook geen finasteride hoeven te slikken,maar zo ver wou ik ook weer niet gaan eerst maar eens afwachten.

Groeten Russel.

hans
30 maart 2002, 11:38
Bedankt voor je tip, Russel. Ik heb eigenlijk nog wel een vraagje over een DHT inhibitor. Is dat een soort creme wat je op je hoofdhuid moet masseren? En heb je enig idee waarom zo’n soort product veel minder bekent is als een product als finas? Ik lees namelijk dat iedereen overwegend pro-hair/ finasteride gebruikt, terwijl ook veel anderen net zoals mij bang zijn voor de eventuele bijwerkingen van finasteride. Over een DHT inhibitor die (volgens mij??????) geen bijwerkingen heeft word weinig gesproken. Heeft iemand misschien ervaring met zo’n soort product? En is dit ook een stand alone product?
Ik heb dat artikel van FNS ook gelezen op het internet. Het ziet er veelbelovend uit. Al heb ik inmiddels wel meer producten langs zien komen die meenden het middel te zijn tegen haaruitval. Al valt dat in de praktijk wat tegen. Zoals ik er nu over denk ga ik het proberen (of anders stap ik in ieder geval over op een DHT inhibitor). Volgens het artikel zitten er geen bijwerkingen aan verbonden, dus proberen kan geen kwaad lijkt me. Ten slotte: het stoppen van haaruitval + hergroei lijkt me niet verkeerd. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte wat het supermiddel gaat worden. Weet iemand trouwens of dit produkt alleen via internet te verkrijgen is of dat het ook zoals Aminexil bij kappers verkocht gaat worden?
Groeten,
Hans

Nate
30 maart 2002, 14:23
Een topical dht inhibitor wordt minder gebruikt denk ik omdat dit gewoon niet bewezen is dat het werkt er is geen clinical data en studies met foto's en dergelijke.
Dit is met Propecia wel het geval,dit is bewezen dat het werkt en voor ons de enige optie om niet kaal te worden.Ik slik het ook liever niet maar heb niet veel keus als ik mij haar wil behouden.Ik moet zeggen dat het een goede keus is voor mij,nu na 8mnd heb ik geen haaruitval meer het haar is dikker geworden en voller.De bijwerkingen vallen wel mee en ik kijk uit naar dutasteride wat ik ook zeker zal gaan proberen.
Topical dht inhibitor heb je in creme vorm en lotion.
FNS wordt eerst over de toonbank verkocht in de VS en UK en later in andere landen,maar je kunt het gewoon online bestellen.
Misschien heeft iemand anders ervaring met topical dht inhibitor en kan die misschien reageren.

groeten Russel.

hans
8 april 2002, 20:46
Russel, bedankt voor je commentaar. Toch blijf ik benieuwd naar andere DHT-inhibitor's. Op die site van hairlosstalk lees ik dat er drie dht-inhibitor's zijn in de VS. Naast propecia zijn dat crinagen en revivogen. Beide hebben geloof ik geen bijwerkingen. Daarom vind ik ze zo interessant. Heeft er echt niemand ervaring met deze producten?????????? Ik lees op een andere site dat de eerste indruk van een of andere amerikaan goed zijn i.v.m. revivogen. Oke, het is er maar eentje, en hij is nog maar 3 maand bezig, maar toch...........

Rocco
9 april 2002, 18:51
Mag ik even kort en krachtig zijn :

Propecia = Beste op DHT gebied ...een staande feit !

Crinagen =Waardeloos ,helpt voor geen meter.

Revivogen =Waardeloos ,helpt voor geen meter.

Topical DHT inhibitors werken niet ! Er is tot nu toe maar een echte Topical DHT inhibot uitgevonden die WEL werkt namelijk RU 58841.Deze scheen ECHT te werken maar om de een of een andere reden ging de productie ervan niet meer door.Je kunt het niet verkrijgen.


Groetjes